Ik had het al jááren niet meer op, vroeger vond ik het smerig.quote:
Idd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
BrandK was trouwens aardig fanatiek vanmorgen
BrandK?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
BrandK was trouwens aardig fanatiek vanmorgen
OAquote:
Ze spamde als ware het JortKquote:
Ja, of JortX, t is maar hoe jet het wilt noemen:quote:
quote:
Whehe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
OA
Lekker wel. Alleen allemaal dat zand op het strand is niks voor MPGs. Geef mij maar een rotskust zoals bijvoorbeeld in Finland
.
Ik wil nog eens 's zomers naar een der scandinavische landen. Ben geen strandliggert. 1, hooguit 2 dagen vind ik wel leuk, maar dan wil ik wel meer van t land zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.
Dan moet je eens naar Malta op vakantie. Zon, warm en rotskusten. Welgeteld één zandstrand geloof ik!
Fuertaventura. Dat is alleen maar strandquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil nog eens 's zomers naar een der scandinavische landen. Ben geen strandliggert. 1, hooguit 2 dagen vind ik wel leuk, maar dan wil ik wel meer van t land zien.
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuertaventura. Dat is alleen maar strand
werksessiesquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef BrandX het volgende:beetje spammerige bui vandaag tussen de werksessies door
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Oh, omdat ze het n00bish 18k grens passeerde. En dan zeggen dat je druk bent met je scriptie : modden en veelposten
Dom, want het zijn mooie eilanden. Zeker het binnenlandquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
Zeker fistingquote:
gaat eer-ik naar de canarische eilanden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
Met zo een bokshandschoen in de doos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |