Stoplichten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
IdeaalWarm eten in je pauze, lekker eitje bakken en zo
En wat fiets je langzaam dan?
quote:Gisteren dus wezen kijken. Gistermiddag heeft iemand op kantoor - projectadviseur voor gemeentes en bouwprojecten, etc - zelfs allerlei mogelijke plattegronden voor me uitgewerkt in zo'n tekenprogramma, echt geniaal. Ik heb net met m'n ouders al een 'definitieve' plattegrond gemaakt die echt tof is.
Enfin, ik heb de studio nog niet geaccepteerd maar ben nu wel 99,9 % zeker.
Foto's:
Keuken.
Sanitair gedeelte. Aan linkerzijde dus onzichtbaar douche. Met douchedeur, geen douchegordijn.
Voorzijde studio's. Ik zit links bovenin.
Raam. Dit was een studio die al grotendeels was opengesteld voor de kijkers. Volgende maand wordt de eerste helft dus splinternieuw opgeleverd.
Het is een studio, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je ook een aparte slaapkamer daarbij?
nee was ik al bang voor.. woon zelf ook in een studio, maar wil graag een slaapkamer gescheiden van het woondeel..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is een studio, dus ik denk het niet.
Maar ziet er verder goed uit Jop!
ja precies.. ik heb hier nog een vide (ik weet niet of de schrijfwijze goed is, maar ach tis weekend zullen we maar zeggen..)..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:48 schreef JH87 het volgende:
Nee, 't is helemaal open. Maar ik ga wel m'n wandmeubel als een soort 'room-divider' toepassen. En dat waterverbruik checken tijdens 't schijten is natuurlijk uber-ideaal. Nadeel: Het is wel een plonswc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |