Nee.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dus het supermarktverhaal is toch waar en jouw man/vriend is Kreator?
Zó herkenbaar dit, buiten dat salaris terwijl ik ook van reizen hou, maar dan op een creatievere manier.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Voor mij zit geluk 'm in kleine dingetjes. Ik kan dolgelukkig thuiskomen na een dagje zonnen in het park of een paar uurtjes naar de kroeg met wat vrienden. Ik kan helemaal blij worden van een huisgenootje die een chocolaatje op mijn kussen heeft gelegd of een gek die op straat loopt te zingen maar ondertussen wel een geniale stem heeft. De tijd en rust hebben om van die kleine dingen te kunnen genieten, dát vind ik belangrijk. Carriére staat ook wel op de prioriteitenlijst, ik wil een baan waaruit ik voldoening krijg. En het bijpassende salaris om mijn reislust ruim baan te geven. Comfortabel en gezellig wonen is ook belangrijk, kan ook aardig in de kosten lopen afhankelijk van je eisen. Verder vind ik het belangrijk om anderen in hun waarde te laten, ik hou echt niet van waardeoordelen en vooroordelen. Iemand moet al serieus onbeleefd geweest zijn tegen mij als ik hem/haar niet moet. Ik heb nooit een aversie tegen iemand omdat het bijv. een emo is of omdat het gewoon mijn type niet is.
Genoeg te eten?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zó herkenbaar dit, buiten dat salaris terwijl ik ook van reizen hou, maar dan op een creatievere manier.
Al ben ik zelf zo'n gek die gewoon op straat zingt zonder geniale stem.![]()
Vermoed dat een aantal fotograven gisternacht in Rotterdam ook dachten dat ik uit de plaatselijke TBS inrichting ontsnapt was omdat ik zowel aan het zingen was als aan het praten, terwijl er niemand bij me aanwezig was.
Nou had ik uberhaupt niet door dat ze er stonden, anders had ik het wel even voor mezelf gehouden.![]()
Zo weer een wedstrijd voetballen met dit iets té lekkere weer, totaal geen zin in en daarna weer een BBQ waarbij we in het oorspronkelijke plan 6 gasten hadden en de teller nu op 23 staat.
En een lief briefje erbijquote:Op zondag 11 mei 2008 10:20 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik wilde gisteren nog wat kopen voor mijn moeder. Vanavond even langs gaan. Mocht ik niets bij de tankstation kunnen vinden, dan ga ik wat mooie steentjes zoeken.
Gelukkig wel, gister nog druk in de weer geweest om her en der de laatste vleeswaren in te slaan, vooral de spareribs waren blijkbaar in trek bij de mensen, uiteindelijk gewoon opgehaald bij een restaurant in de regio.quote:
Wazig...quote:Op zondag 11 mei 2008 10:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gister nog druk in de weer geweest om her en der de laatste vleeswaren in te slaan, vooral de spareribs waren blijkbaar in trek bij de mensen, uiteindelijk gewoon opgehaald bij een restaurant in de regio.
Alleen hebben m'n lieftallige ouders van de week ook nog een groepje uitgenodigt, waarbij m'n ex ook meekomt heb ik begrepen.![]()
Nou is het gelukkig geen kwestie van elkaar niet mogen (lees: haten), maar die kan zo heerlijk door blijven zeiken over zaken die haar niets meer aangaan.
Helaas.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:59 schreef Liquidootje het volgende:
Ik mis de slowchat-achtige verhalen.
Dawg nog een move gedaan op Tegan of is de concurrentie van Den_Haag te groot?
Ik heb een tijd gehad dat ik het alleen zijn gewoon helemaal zat was. Had gewoon even behoefte aan iets vertrouwds en het was weer eens veel te lang geleden. En nu ben ik weer normaal en gaat het denk ik niet meer gebeurenquote:Tegan geen lossige relaties meer maar wel elke hitsige moment met jou ex gretig in je mond nemen he. What's up with that!
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:31 schreef Liquidootje het volgende:
Drinken in de stad kan een date zijn. Hoeft niet.
Net zoals een frietje bij de snackbar, maar niet zoals een soa-test bij de ggd.
Snap je?
Je plant eind vorige week dat je op deze zondag gaat BBQén, je bepaald wie er komen en in de loop van de week nodig je er nog een aantal uit en uiteindelijk verhoogt het aantal figuren dat je uitnodigt.quote:
Dan schat ik je kansen voor vandaag niet zo hoog inquote:Op zondag 11 mei 2008 10:38 schreef Tegan het volgende:
Ik ga vandaag lekker aan het water liggen zonnen, dus wellicht ga ik vandaag wel iemand ontmoeten. Ik ga wel met alleen een vriend van me, dus hopelijk schrikt dat niemand af!
Ik ga mijn ex ook nog zien op feestjes bij mijn stiefvader, maar daar ben ik niet erg blij mee moetik zeggenquote:Op zondag 11 mei 2008 10:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je plant eind vorige week dat je op deze zondag gaat BBQén, je bepaald wie er komen en in de loop van de week nodig je er nog een aantal uit en uiteindelijk verhoogt het aantal figuren dat je uitnodigt.
En aangezien het allemaal in het ouderlijk huis gebeurt heb ik geen volledige controlle over de gastenlijst.
Zo wazig is het niet hoor.
Hehe, jammer dan, want dit is mijn enige vrije dag sinds een lange tijd en heb nog niet van de zon kunnen genietenquote:Op zondag 11 mei 2008 10:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan schat ik je kansen voor vandaag niet zo hoog in
Ik denk dat ik wel veilig ben bij hemquote:Op zondag 11 mei 2008 10:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
dat schrikt wel af en die vriend van je hoopt op meer!
Ik heb niet zo heel veel problemen met het zien van m'n ex, buiten het feit dat ze zich altijd iets teveel mengt in mijn doen en laten, dit omdat ze nogal eens wat meekrijgt van wat er gebeurt in mijn hectische bestaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga mijn ex ook nog zien op feestjes bij mijn stiefvader, maar daar ben ik niet erg blij mee moetik zeggen
Is hij homo?quote:
Nee, maar als hij wilde had hij veel vaker al de kans gehad, of ik ben gewoon niet leuk genoeg voor hemquote:Op zondag 11 mei 2008 10:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is hij homo?
Want je weet het he:
Ik post dit zoveel mogelijk, waar het ook maar kan
Ik zou zomaar denken dat jij onder een kloon in R&P post.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, is nog best lastig(overigens is het ZIJN huis, niet het mijne of het onze) ik kan best ergens terecht, maar heb wel twee dochters die ik meeneem (Zijn overigens ook van hem, voordat iemand dat vraagt) en constant van hot naar her meeslepen is geen optie eigenlijk.
Zou kunnen, nu interesseert het me niet meer zovgeelquote:Op zondag 11 mei 2008 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou zomaar denken dat jij onder een kloon in R&P post.
Snap sowieso al die kloon-ongein hier niet, daarvoor zit ik hier denk ik niet lang genoeg ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zou kunnen, nu interesseert het me niet meer zovgeel
Ik hadeen kloon omdat ik niet wilde dat iedereen het wist.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Snap sowieso al die kloon-ongein hier niet, daarvoor zit ik hier denk ik niet lang genoeg ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |