abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2008 @ 02:04:49 #101
182560 krioro
no span
pi_58604725
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]

Of je kapsel is echt out-of-control óf je bent zo'n type die scheert en aftershaved voor het gaan naar de sportschool
allebei, minus scheren want scheren is kut
full stops and exclamation marks
pi_58604798
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:50 schreef krioro het volgende:

[..]
Goed verhaal

En hoe denk jij over deze zaken?
Voor mij zit geluk 'm in kleine dingetjes. Ik kan dolgelukkig thuiskomen na een dagje zonnen in het park of een paar uurtjes naar de kroeg met wat vrienden. Ik kan helemaal blij worden van een huisgenootje die een chocolaatje op mijn kussen heeft gelegd of een gek die op straat loopt te zingen maar ondertussen wel een geniale stem heeft. De tijd en rust hebben om van die kleine dingen te kunnen genieten, dát vind ik belangrijk. Carriére staat ook wel op de prioriteitenlijst, ik wil een baan waaruit ik voldoening krijg. En het bijpassende salaris om mijn reislust ruim baan te geven. Comfortabel en gezellig wonen is ook belangrijk, kan ook aardig in de kosten lopen afhankelijk van je eisen. Verder vind ik het belangrijk om anderen in hun waarde te laten, ik hou echt niet van waardeoordelen en vooroordelen. Iemand moet al serieus onbeleefd geweest zijn tegen mij als ik hem/haar niet moet. Ik heb nooit een aversie tegen iemand omdat het bijv. een emo is of omdat het gewoon mijn type niet is.

Ik beschouw mezelf als een sterke, open minded, avontuurlijke, wispelturige, eerlijke, gruwelijk eigengereide jonge vrouw, die nooit afhankelijk is (of durft te zijn) van anderen.
pi_58605100
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Voor mij zit geluk 'm in kleine dingetjes. Ik kan dolgelukkig thuiskomen na een dagje zonnen in het park of een paar uurtjes naar de kroeg met wat vrienden. Ik kan helemaal blij worden van een huisgenootje die een chocolaatje op mijn kussen heeft gelegd of een gek die op straat loopt te zingen maar ondertussen wel een geniale stem heeft. De tijd en rust hebben om van die kleine dingen te kunnen genieten, dát vind ik belangrijk. Carriére staat ook wel op de prioriteitenlijst, ik wil een baan waaruit ik voldoening krijg. En het bijpassende salaris om mijn reislust ruim baan te geven. Comfortabel en gezellig wonen is ook belangrijk, kan ook aardig in de kosten lopen afhankelijk van je eisen. Verder vind ik het belangrijk om anderen in hun waarde te laten, ik hou echt niet van waardeoordelen en vooroordelen. Iemand moet al serieus onbeleefd geweest zijn tegen mij als ik hem/haar niet moet. Ik heb nooit een aversie tegen iemand omdat het bijv. een emo is of omdat het gewoon mijn type niet is.

Ik beschouw mezelf als een sterke, open minded, avontuurlijke, wispelturige, eerlijke, gruwelijk eigengereide jonge vrouw, die nooit afhankelijk is (of durft te zijn) van anderen.
Kan je niet gewoon zin in seks hebben? Dat maakt het er allemaal een stuk makkelijker op.
pi_58605153
quote:
Op zondag 11 mei 2008 03:22 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon zin in seks hebben? Dat maakt het er allemaal een stuk makkelijker op.

OK, jij moet duidelijk nog één en ander leren over vrouwen.
  zondag 11 mei 2008 @ 09:03:02 #105
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58605663
Ik ben een vrouw en heb eigenlijk altijd wel zin in sex
En ik ben volgens mij de enige hier met kinderen?
(Waarmee ik dus bedoel dat ik niet zomaar uit kan gaan op zaterdagavond, o, en het is natuurlijk gelijk de reden dat ik nu alweer ruim twee uur wakker ben)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58605703
Ik loop maar the fucken MLI

Maar toch is dat wel hetgene waar ik op uit ben (niet met jou hoor MLI ), gewoon "lol maken". Ik ben zoals eerder gezegd een happy single. Voor mij (voorlopig) nog geen relatie, niet dat ik zomaar een relatie kan krijgen als ik wil, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan

Oh en: ik heb geen kinderen, moet er niet aan denken, ben nog maagd
  zondag 11 mei 2008 @ 09:13:32 #107
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58605724
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik loop maar the fucken MLI

Maar toch is dat wel hetgene waar ik op uit ben (niet met jou hoor MLI ), gewoon "lol maken". Ik ben zoals eerder gezegd een happy single. Voor mij (voorlopig) nog geen relatie, niet dat ik zomaar een relatie kan krijgen als ik wil, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan

Oh en: ik heb geen kinderen, moet er niet aan denken, ben nog maagd
Ik zit ook niet te wachten op een relatie, maar goed, ik heb dan ook pas twee maandjes geleden besloten dat ik weg zou gaan en we zitten nog in hetzelfde huis

Komt wel weer een keer, voorlopig wil ik gewoon rust
pi_58605752
Eh, je had een vriend en samen een huis gekocht maar nu heb je 2 maand geleden besloten weg te gaan maar je woont nog bij je ex in hetzelfde huis?

...zo ja, ben je wel met man en macht op zoek naar andere woonmogelijkheden?
  zondag 11 mei 2008 @ 09:18:41 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58605754
Liqidootje:

Kaas. reageer Praat jij alleen met vrouwen of heb je ook wel eens gesprek met mannelijke vrienden?

Hahaha, jawel hoor!

Ik hou alleen ni zo van de "standaard mannendingen" zoals bierzuipen, voetbal en actiefilms. Ik heb daar ook nooit zoon behoefte aan gehad.
Echte mannengesprekken heb ik bv. wel met mijn teammaatjes als we gaan trainen of naar een wedstrijd gaan ofzo. Dan hebben we samen dikke pret.
  zondag 11 mei 2008 @ 09:20:33 #110
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58605766
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
Eh, je had een vriend en samen een huis gekocht maar nu heb je 2 maand geleden besloten weg te gaan maar je woont nog bij je ex in hetzelfde huis?

...zo ja, ben je wel met man en macht op zoek naar andere woonmogelijkheden?
Ja, is nog best lastig(overigens is het ZIJN huis, niet het mijne of het onze) ik kan best ergens terecht, maar heb wel twee dochters die ik meeneem (Zijn overigens ook van hem, voordat iemand dat vraagt ) en constant van hot naar her meeslepen is geen optie eigenlijk.
  zondag 11 mei 2008 @ 09:21:51 #111
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58605774
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:13 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik zit ook niet te wachten op een relatie, maar goed, ik heb dan ook pas twee maandjes geleden besloten dat ik weg zou gaan en we zitten nog in hetzelfde huis

Komt wel weer een keer, voorlopig wil ik gewoon rust
Sterkte!
pi_58605788
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ja, is nog best lastig(overigens is het ZIJN huis, niet het mijne of het onze) ik kan best ergens terecht, maar heb wel twee dochters die ik meeneem (Zijn overigens ook van hem, voordat iemand dat vraagt ) en constant van hot naar her meeslepen is geen optie eigenlijk.
Vervelende situatie en herkenbaar ook. 2 keer gedaan zelfs, in beide gevallen een ramp. Eerste keer 2 maanden, dat was 2 maanden te lang. We zijn dan ook met zware ruzie uit elkaar gegaan. Tweede keer was meer emotioneel, ook wel ruzies maar ook veel gepraat en uiteindelijk heel erg mooi af kunnen sluiten.
pi_58605804
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ja maar zo is het toch ook niet echt lekker, maar misschien is het wel handig om zelf even ergens anders te gaan wonen tot je een eigen optrekje hebt gevonden en tot dan laat je je dochters wonen bij de vader.

Dat lijkt mij de meest handige oplossing om zelf ook ff tot rust te komen, hoewel ik dus totaal geen idee heb van de hele situatie betreft tijd van de vader voor de dochters en dergelijke, maar mijn moeder is ook gescheiden van mijn vader 2 jaar geleden en ze bleef ook nog even in hetzelfde huis wonen.. Dat liep wel ok opzich, maar de spanning was wel te snijden! Vader komt niet echt tot rust wanneer hij terug komt van werk en zo is er wel meer, maar genoeg gezeik, succes in ieder geval
  zondag 11 mei 2008 @ 09:29:07 #114
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58605814
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Vervelende situatie en herkenbaar ook. 2 keer gedaan zelfs, in beide gevallen een ramp. Eerste keer 2 maanden, dat was 2 maanden te lang. We zijn dan ook met zware ruzie uit elkaar gegaan. Tweede keer was meer emotioneel, ook wel ruzies maar ook veel gepraat en uiteindelijk heel erg mooi af kunnen sluiten.
Ik ben met de kindjes vanaf donderdag uit logeren geweest, gewoon om niet bij hem in de buurt te hoeven zijn. We hebben constant ruzie, ik ben overspannen (compleet met hartkloppingen en trillen).
Nu ik even hier heb gezeten, gaat het wel. Ik hoop dat het redelijk blijft gaan als ik vanmiddag weer terug ga.

Hij neemt het me best wel kwalijk en dat laat hij merken.

Het ergste is dat ik geen idee heb wanneer ik weg kan, ben afhankelijk van de woningbouwvereniging.
  zondag 11 mei 2008 @ 09:30:41 #115
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58605822
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Ja maar zo is het toch ook niet echt lekker, maar misschien is het wel handig om zelf even ergens anders te gaan wonen tot je een eigen optrekje hebt gevonden en tot dan laat je je dochters wonen bij de vader.
Dat wil hij niet, want hij begint vroeg met werken en dan zou hij ook eerder moeten ophouden om ze uit school te halen enzo.
Hij wil wel de lusten en niet de lasten, noemt de kindjes (en mij) parasieten enzo...
Laat ze dus ook liever niet daar
pi_58605841
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ze woont niet in hetzelfde gebouw, maar in hetzelfde appartement

Mensen/huisgenotes met wie je woont zie op een gegeven moment niet als potentiele iets. Te veel irritante dingen waar je niet langzaam aan kunt wennen. Dus het komt allemaal aan als een shock.

Maar ik weet niet. Ben nu thuis. Ze zal weer mijn koelkast leeg aan het eten zijn denk ik.
Jezus steelt ze gewoon eten van je joh. Ik zou der een klap verkopen. Maar jij vind dat helemaal niet erg want jij vind der een beetje leuk he!
pi_58605884
Hij noemt zijn eigen kinderen parasieten?! Wat een..
Ik wil later graag (serieus ) vier kinderen, wat een aap zeg...
  zondag 11 mei 2008 @ 09:51:29 #118
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58605949
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:42 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hij noemt zijn eigen kinderen parasieten?! Wat een..
Ik wil later graag (serieus ) vier kinderen, wat een aap zeg...
Ja, ik weet het.
Daarom ga ik ook (Veel te laat, maar toch )
pi_58605998
Goedemorgen op deze klaarblijkelijk zware zondagochtend.

@Hardrebel
Maar nee hoor. Ze betaald er ook voor. Alleen is ze altijd te lui om boodschappen te doen. Haar smoesje is dat als ze thuis komt om 3:00 na een late dienst, dat er dan geen supermarkten meer open zijn. Wat een smoesje he!

Ik geloof haar in ieder geval niet

A little bit hateful
pi_58606006
Hoe oud zijn die kinderen en hoe lang speel je al mama voor hun?
A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 10:00:05 #121
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58606022
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:56 schreef Liquidootje het volgende:
Goedemorgen op deze klaarblijkelijk zware zondagochtend.

@Hardrebel
Maar nee hoor. Ze betaald er ook voor. Alleen is ze altijd te lui om boodschappen te doen. Haar smoesje is dat als ze thuis komt om 3:00 na een late dienst, dat er dan geen supermarkten meer open zijn. Wat een smoesje he!

Ik geloof haar in ieder geval niet

ook goedemorgen

krijg je dan een boodschappenlijstje mee ofzo?
  zondag 11 mei 2008 @ 10:00:47 #122
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58606027
O, ik zie nou dat het niet duidelijk is... het zijn onze kinderen. Mensen vragen om de een of andere reden altijd of het ook zijn kinderen zijn, of van een andere man.
Ze zijn 6 en 7, en het zijn de liefste kinderen van de hele wereld (zijn buiten aan het spelen, ze hebben gisteren mooie steentjes gezocht voor me voor moederdag )
pi_58606070
Nee kom op zeg. Ik koop wat ik lekker vind en soms een pakje maandverbanden of op zware dagen o.b. procomfort tampons voor der.

Maar wat ik lekker vind vind zij ook lekker.
A little bit hateful
pi_58606106
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:00 schreef JamesBrownie het volgende:
O, ik zie nou dat het niet duidelijk is... het zijn onze kinderen. Mensen vragen om de een of andere reden altijd of het ook zijn kinderen zijn, of van een andere man.
Ze zijn 6 en 7, en het zijn de liefste kinderen van de hele wereld (zijn buiten aan het spelen, ze hebben gisteren mooie steentjes gezocht voor me voor moederdag )
Dus het supermarktverhaal is toch waar en jouw man/vriend is Kreator?
A little bit hateful
pi_58606173
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:59 schreef Liquidootje het volgende:
Baseke geef je je toe aan die lusten?

Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar ik ben er nu een beetje moe van, en meer opzoek naar meer raakvlakken dan alleen seksueel.

Moggûh trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')