allebei, minus scheren want scheren is kutquote:Op zondag 11 mei 2008 01:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of je kapsel is echt out-of-control óf je bent zo'n type die scheert en aftershaved voor het gaan naar de sportschool
Voor mij zit geluk 'm in kleine dingetjes. Ik kan dolgelukkig thuiskomen na een dagje zonnen in het park of een paar uurtjes naar de kroeg met wat vrienden. Ik kan helemaal blij worden van een huisgenootje die een chocolaatje op mijn kussen heeft gelegd of een gek die op straat loopt te zingen maar ondertussen wel een geniale stem heeft. De tijd en rust hebben om van die kleine dingen te kunnen genieten, dát vind ik belangrijk. Carriére staat ook wel op de prioriteitenlijst, ik wil een baan waaruit ik voldoening krijg. En het bijpassende salaris om mijn reislust ruim baan te geven. Comfortabel en gezellig wonen is ook belangrijk, kan ook aardig in de kosten lopen afhankelijk van je eisen. Verder vind ik het belangrijk om anderen in hun waarde te laten, ik hou echt niet van waardeoordelen en vooroordelen. Iemand moet al serieus onbeleefd geweest zijn tegen mij als ik hem/haar niet moet. Ik heb nooit een aversie tegen iemand omdat het bijv. een emo is of omdat het gewoon mijn type niet is.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed verhaal
En hoe denk jij over deze zaken?
Kan je niet gewoon zin in seks hebben? Dat maakt het er allemaal een stuk makkelijker op.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Voor mij zit geluk 'm in kleine dingetjes. Ik kan dolgelukkig thuiskomen na een dagje zonnen in het park of een paar uurtjes naar de kroeg met wat vrienden. Ik kan helemaal blij worden van een huisgenootje die een chocolaatje op mijn kussen heeft gelegd of een gek die op straat loopt te zingen maar ondertussen wel een geniale stem heeft. De tijd en rust hebben om van die kleine dingen te kunnen genieten, dát vind ik belangrijk. Carriére staat ook wel op de prioriteitenlijst, ik wil een baan waaruit ik voldoening krijg. En het bijpassende salaris om mijn reislust ruim baan te geven. Comfortabel en gezellig wonen is ook belangrijk, kan ook aardig in de kosten lopen afhankelijk van je eisen. Verder vind ik het belangrijk om anderen in hun waarde te laten, ik hou echt niet van waardeoordelen en vooroordelen. Iemand moet al serieus onbeleefd geweest zijn tegen mij als ik hem/haar niet moet. Ik heb nooit een aversie tegen iemand omdat het bijv. een emo is of omdat het gewoon mijn type niet is.
Ik beschouw mezelf als een sterke, open minded, avontuurlijke, wispelturige, eerlijke, gruwelijk eigengereide jonge vrouw, die nooit afhankelijk is (of durft te zijn) van anderen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 03:22 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zin in seks hebben? Dat maakt het er allemaal een stuk makkelijker op.
Ik zit ook niet te wachten op een relatie, maar goed, ik heb dan ook pas twee maandjes geleden besloten dat ik weg zou gaan en we zitten nog in hetzelfde huisquote:Op zondag 11 mei 2008 09:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik loop maar the fucken MLI
Maar toch is dat wel hetgene waar ik op uit ben (niet met jou hoor MLI), gewoon "lol maken". Ik ben zoals eerder gezegd een happy single. Voor mij (voorlopig) nog geen relatie, niet dat ik zomaar een relatie kan krijgen als ik wil, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan
Oh en: ik heb geen kinderen, moet er niet aan denken, ben nog maagd
Ja, is nog best lastig(overigens is het ZIJN huis, niet het mijne of het onze) ik kan best ergens terecht, maar heb wel twee dochters die ik meeneem (Zijn overigens ook van hem, voordat iemand dat vraagtquote:Op zondag 11 mei 2008 09:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
Eh, je had een vriend en samen een huis gekocht maar nu heb je 2 maand geleden besloten weg te gaan maar je woont nog bij je ex in hetzelfde huis?
...zo ja, ben je wel met man en macht op zoek naar andere woonmogelijkheden?
Sterkte!quote:Op zondag 11 mei 2008 09:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op een relatie, maar goed, ik heb dan ook pas twee maandjes geleden besloten dat ik weg zou gaan en we zitten nog in hetzelfde huis
Komt wel weer een keer, voorlopig wil ik gewoon rust
Vervelende situatie en herkenbaar ook. 2 keer gedaan zelfs, in beide gevallen een ramp. Eerste keer 2 maanden, dat was 2 maanden te lang. We zijn dan ook met zware ruzie uit elkaar gegaan. Tweede keer was meer emotioneel, ook wel ruzies maar ook veel gepraat en uiteindelijk heel erg mooi af kunnen sluiten.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, is nog best lastig(overigens is het ZIJN huis, niet het mijne of het onze) ik kan best ergens terecht, maar heb wel twee dochters die ik meeneem (Zijn overigens ook van hem, voordat iemand dat vraagt) en constant van hot naar her meeslepen is geen optie eigenlijk.
Ja maar zo is het toch ook niet echt lekker, maar misschien is het wel handig om zelf even ergens anders te gaan wonen tot je een eigen optrekje hebt gevonden en tot dan laat je je dochters wonen bij de vader.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, is nog best lastig(overigens is het ZIJN huis, niet het mijne of het onze) ik kan best ergens terecht, maar heb wel twee dochters die ik meeneem (Zijn overigens ook van hem, voordat iemand dat vraagt) en constant van hot naar her meeslepen is geen optie eigenlijk.
Ik ben met de kindjes vanaf donderdag uit logeren geweest, gewoon om niet bij hem in de buurt te hoeven zijn. We hebben constant ruzie, ik ben overspannen (compleet met hartkloppingen en trillen).quote:Op zondag 11 mei 2008 09:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Vervelende situatie en herkenbaar ook. 2 keer gedaan zelfs, in beide gevallen een ramp. Eerste keer 2 maanden, dat was 2 maanden te lang. We zijn dan ook met zware ruzie uit elkaar gegaan. Tweede keer was meer emotioneel, ook wel ruzies maar ook veel gepraat en uiteindelijk heel erg mooi af kunnen sluiten.
Dat wil hij niet, want hij begint vroeg met werken en dan zou hij ook eerder moeten ophouden om ze uit school te halen enzo.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ja maar zo is het toch ook niet echt lekker, maar misschien is het wel handig om zelf even ergens anders te gaan wonen tot je een eigen optrekje hebt gevonden en tot dan laat je je dochters wonen bij de vader.
Jezus steelt ze gewoon eten van je joh. Ik zou der een klap verkopen. Maar jij vind dat helemaal niet erg want jij vind der een beetje leuk he!quote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ze woont niet in hetzelfde gebouw, maar in hetzelfde appartement
Mensen/huisgenotes met wie je woont zie op een gegeven moment niet als potentiele iets. Te veel irritante dingen waar je niet langzaam aan kunt wennen. Dus het komt allemaal aan als een shock.
Maar ik weet niet. Ben nu thuis. Ze zal weer mijn koelkast leeg aan het eten zijn denk ik.
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:42 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hij noemt zijn eigen kinderen parasieten?! Wat een..![]()
![]()
Ik wil later graag (serieus) vier kinderen, wat een aap zeg...
ook goedemorgenquote:Op zondag 11 mei 2008 09:56 schreef Liquidootje het volgende:
Goedemorgen op deze klaarblijkelijk zware zondagochtend.
@Hardrebel
Maar nee hoor. Ze betaald er ook voor. Alleen is ze altijd te lui om boodschappen te doen. Haar smoesje is dat als ze thuis komt om 3:00 na een late dienst, dat er dan geen supermarkten meer open zijn. Wat een smoesje he!![]()
Ik geloof haar in ieder geval niet
Dus het supermarktverhaal is toch waar en jouw man/vriend is Kreator?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:00 schreef JamesBrownie het volgende:
O, ik zie nou dat het niet duidelijk is... het zijn onze kinderen. Mensen vragen om de een of andere reden altijd of het ook zijn kinderen zijn, of van een andere man.
Ze zijn 6 en 7, en het zijn de liefste kinderen van de hele wereld (zijn buiten aan het spelen, ze hebben gisteren mooie steentjes gezocht voor me voor moederdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |