abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58599109
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Je zou mijn kloon kunnen zijn.
Misschien ben ik dat wel!

We kunnen nu samen sobben!
pi_58604069
Ik mis de slowchat-achtige verhalen.

MLI vertel! Welke casanova's hebben jou op welke manier versiert in het park?
Lips hoe doe jij aapjes kijken op het terras en is er nog iets gebeurd?
Baseke geef je je toe aan die lusten?
Kaas. reageer Praat jij alleen met vrouwen of heb je ook wel eens gesprek met mannelijke vrienden?
Dawg nog een move gedaan op Tegan of is de concurrentie van Den_Haag te groot?
Tegan geen lossige relaties meer maar wel elke hitsige moment met jou ex gretig in je mond nemen he. What's up with that!
Kriori ehm geen vraag.
QuBe... nvm..
Elegy ga je nog wel eens het huis uit voor een Prowl? (jij lijkt mij wel iemand die dat term kent)
A little bit hateful
pi_58604151
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:59 schreef Liquidootje het volgende:
Ik mis de slowchat-achtige verhalen.

MLI vertel! Welke casanova's hebben jou op welke manier versiert in het park?
Uiteraard ben ik de enige die nog online is

IJsje gekregen enzo. Meestal blijft het bij oogcontact maar dat vind ik wel best eigenlijk. Als iemand echt moeite wil doen, komt hij wel een eerste stap zetten. Ervalt genoeg te zien om je niet te vervelen in ieder geval.
pi_58604183
Je bent wakker!

Maar dus mannen geven jou een ijsje en dan eet jij het ijsje op zegt dankje wel en dan doei op naar het volgende ijsje?
Goeie deal!
A little bit hateful
pi_58604241
Zeg, waarom krijg ik geen vraag?
full stops and exclamation marks
pi_58604265
Ik voel me buitengesloten
pi_58604299
Oh sorry dudes.

Krioro nog geneukt? En is je penis van de aziatische deel of afrikaanse? No-homo vraag.

Ricky tja, jij vertelt alles al openhartig! Dus weer een leuke verhaaltje voor vandaag?
A little bit hateful
pi_58604302
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:08 schreef Liquidootje het volgende:
Je bent wakker!

Maar dus mannen geven jou een ijsje en dan eet jij het ijsje op zegt dankje wel en dan doei op naar het volgende ijsje?
Goeie deal!
Ehm, ja, daar komt het wel op neer. Wil je een ijsje? Ja. Mag ik je nummer? Nee. Maar waar mogen we vannacht baggeren eigenlijk?

En krioro, wat zou een goede vraag aan jou zijn dan?
pi_58604327
Bah sluit je ricky weer uit en ik heb al een hele goede vraag gesteld aan kioro

Oh en dit is niet baggeren. Dit is interesse tonen in je medemens-bij-gebrek-aan-een-eigen-sociale-leven.
A little bit hateful
pi_58604339
Geen verhaaltje deze keer
Ben gisteren wel een park wezen checken, maar dat was tijdens een tripje naar de blue mountains
Niet uitgeweest Ik had zo heul veul zin, moar mien koamergenootn niet!

Volgende week staat twee keer wat drinken in de planning met twee dames.

Noemt hier iemand wat drinken in de stad een 'date'?

Edit: MLI mag me ook al niet
pi_58604384
Ja, laatste tijd ga ik ook niet veel meer uit eigenlijk! Waarom zitten we allemaal thuis op zaterdagavond? Muv Ricky.
pi_58604403
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:18 schreef Liquidootje het volgende:
Krioro nog geneukt? En is je penis van de aziatische deel of afrikaanse? No-homo vraag.
Nee. En die tweede vraag is niet te beantwoorden.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:19 schreef MLI het volgende:
En krioro, wat zou een goede vraag aan jou zijn dan?
Je mag me alles vragen, surprise me. Of je overal een antwoord op krijgt is een tweede.
pi_58604432
Drinken in de stad kan een date zijn. Hoeft niet.
Net zoals een frietje bij de snackbar, maar niet zoals een soa-test bij de ggd.

Snap je?
A little bit hateful
pi_58604441
Thuis omdat ik dat gewoon fijn vind. En omdat mijn eigenlijke plannen gedwarsboomd werden door mijn niet beschikbare kapper.
pi_58604460
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:27 schreef MLI het volgende:
Ja, laatste tijd ga ik ook niet veel meer uit eigenlijk! Waarom zitten we allemaal thuis op zaterdagavond? Muv Ricky.
Ik was daarnet heel even weg Het fietsen op deze lekkere frisse nacht was wel fijn.
Maar was vanmiddag nog even op het strand en nu moe. Lui. Geen zin in zwetende mensen om mij heen.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:32 schreef krioro het volgende:
Thuis omdat ik dat gewoon fijn vind. En omdat mijn eigenlijke plannen gedwarsboomd werden door mijn niet beschikbare kapper.
Of je kapsel is echt out-of-control óf je bent zo'n type die scheert en aftershaved voor het gaan naar de sportschool
A little bit hateful
pi_58604465
Ja het kán, maar even wat drinken met een gewone vriendin is gewoon even wat drinken. Als jij iemand leuk vind en je gaat eindelijk wat met haar "even wat drinken" noem je dat dan ook "even wat drinken" of zeg je dan "ik heb eindelijk een date met die leuke meid/griet/meisje/vrouw/dame!" tegen je makkers?
pi_58604470
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:29 schreef krioro het volgende:

Je mag me alles vragen, surprise me. Of je overal een antwoord op krijgt is een tweede.
Nou, aangezien er uit je posthistory niet echt wat op te maken valt: wat vind je belangrijk in het leven en hoe beschouw je jezelf als persoon?
pi_58604477
Ik ben overigens thuis omdat het eigenlijk niet eens in me opgekomen is om uit te gaan vanavond.
pi_58604491
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:36 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja het kán, maar even wat drinken met een gewone vriendin is gewoon even wat drinken. Als jij iemand leuk vind en je gaat eindelijk wat met haar "even wat drinken" noem je dat dan ook "even wat drinken" of zeg je dan "ik heb eindelijk een date met die leuke meid/griet/meisje/vrouw/dame!" tegen je makkers?
Wat dacht je van niet zeggen tegen je makkers. Gaan ze weer achteraf vragen hoe het was
Maar in zo'n geval zeg ik gewoon. Ik ga iets drinken met ....

Date voelt altijd grootser aan
A little bit hateful
pi_58604588
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:37 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, aangezien er uit je posthistory niet echt wat op te maken valt: wat vind je belangrijk in het leven en hoe beschouw je jezelf als persoon?
Gelukkig zijn vind ik het allerbelangrijkst in het leven. Geluk kan natuurlijk voor iedereen wat anders betekenen, maar voor mij gaat het vooral om liefde. En dan bedoel ik niet alleen de romantische vorm van liefde, maar ook bijvoorbeeld liefde voor familie en vrienden, houden van je beroep of je hobby's, alle vormen van liefde voor het leven eigenlijk.

En ik beschouw mezelf als een heel rustig, positief ingesteld persoon, met binnenin veel passie voor de dingen waar ik echt van houd.

En hoe denk jij over deze zaken?
pi_58604593
Voor het antwoord op Rick's vraag sluit ik me aan bij Liquidootje.
pi_58604596
Liquidootje, is er nog wat gebeurd met het vrouwtje dat blijkbaar bij jou in het gebouw woont?
pi_58604648
Ze woont niet in hetzelfde gebouw, maar in hetzelfde appartement

Mensen/huisgenotes met wie je woont zie op een gegeven moment niet als potentiele iets. Te veel irritante dingen waar je niet langzaam aan kunt wennen. Dus het komt allemaal aan als een shock.

Maar ik weet niet. Ben nu thuis. Ze zal weer mijn koelkast leeg aan het eten zijn denk ik.
A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 02:01:34 #99
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58604698
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:36 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik was daarnet heel even weg Het fietsen op deze lekkere frisse nacht was wel fijn.
Maar was vanmiddag nog even op het strand en nu moe. Lui. Geen zin in zwetende mensen om mij heen.
[..]

Of je kapsel is echt out-of-control óf je bent zo'n type die scheert en aftershaved voor het gaan naar de sportschool
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58604722
Haha als een shock

Als je iemand net leert kennen en ze is wel leuk en je komt later pas achter de irritante dingen lijkt me het een grotere shock dan wanneer je er lang aan kunt wennen

Maar ze vreet dus jou eten op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')