quote:
Wat is er zondag voor interessants in Tilburg te doen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:33 schreef Liquidootje het volgende:dude ga zondag naar Tilburg of ga rukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:20 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ik weet niet precies. Tegan doet dan een barely legal striptease ofzo.Oh ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Waar heb je de rest vanhet handjevol gelaten?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nou dat was met het avondje wel weer, eerst een paar uurtjes op een cruise de amstel over geweest en daarna nog even de stad in met een handjevol leuke dames. Ik zal d'r zo maar eens wakker maken.
In zijn dromen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar heb je de rest vanhet handjevol gelaten?
En dat is best een goede plekquote:
Die zijn met andere heren er vandoor gegaan. Morgen moet ik een wedstrijd roeien met 2 van hen dus zullen we eens even alle sappige details doornemenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar heb je de rest vanhet handjevol gelaten?
Je zou mijn kloon kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:31 schreef Baseke het volgende:
Meldt zich!
1 jaar single nu, en het begint nu toch wel een beetje te borrelen, maar alle mogelijk ''connecties'' tot nu toe zijn of vriendinnen geworden of ik voel me alleen seksueel aangetrokken, dit gaat al een heel jaar zo, niet zeikerig bedoeld ofzo.
Ik werd vroegâh altijd snel verliefd, maar tegenwoordig lijkt het tegenovergestelde waar!
Uiteraard ben ik de enige die nog online isquote:Op zondag 11 mei 2008 00:59 schreef Liquidootje het volgende:
Ik mis de slowchat-achtige verhalen.
MLI vertel! Welke casanova's hebben jou op welke manier versiert in het park?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |