Waarom de vrouwen niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? gaan de mannelijke singles naar de hoeren?
Ik niet hoor, ik wil iets met toekomst!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ohww vakantie "liefdes". Ja daar stel ik mij ook voor open.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:22 schreef Liquidootje het volgende:
Nou vertel het eens. Wat "versier" je in een museum? Italiaanse high fasion modern art studentes? Princess Diaries Nerdinnetjes die met een goede make-over onwijs lekker zijn? 65+ rijke weduwes?
Ik ook, ik heb geen zin in geflikfllooi en gescharrel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil iets met toekomst!
Hint: in Tilburg word het ook rukken voor hemquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:33 schreef Liquidootje het volgende:dude ga zondag naar Tilburg of ga rukken
rancune?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:33 schreef Liquidootje het volgende:dude ga zondag naar Tilburg of ga rukken
Herkenning!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er veel kaf is, en weinig koren. Zeker bij moderne kunst. Maar de meiden die interessant zijn, zijn ook meteen superleuk
eendjes hebben ook een zwak voor parken? of heb jij een zwak voor eendjes?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:20 schreef Lastpost het volgende:
Al heb ik gewoon een zwak voor parken, eendjes trouwens ook.
Excuus. Het is nog vroeg hé.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
eendjes hebben ook een zwak voor parken? of heb jij een zwak voor eendjes?
Ja, kreator is er nooit op teruggekomen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:26 schreef Liquidootje het volgende:
Hey jij bent toch degene met een hele lieve vriend die jou verrot schold tijdens het boodschappen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |