quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook niet.
Zowieso best okay hier. Ik ga nu slapen. En morgen ga ik weer verder denken over Zweden. WAt moet ik allemaal regelen? HOe, wat wanneer?
Oh ja: had ik al gezegd dat ik naar Zweden ga? Twee hele jaren lang? En dat ik daar een ontzettend toffe studie ga doen?![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
...bal??quote:
Welterusten, ik ga ook slapenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook niet.
Zowieso best okay hier. Ik ga nu slapen. En morgen ga ik weer verder denken over Zweden. WAt moet ik allemaal regelen? HOe, wat wanneer?
Oh ja: had ik al gezegd dat ik naar Zweden ga? Twee hele jaren lang? En dat ik daar een ontzettend toffe studie ga doen?![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
Ik heb geen (gezonde) ambitie. Ga maar bij de polizei solliciteren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef cul_non_kul het volgende:
@ F >> ik ben geen hersenchirurg or whatever, heb hard gewerkt om te functioneel te groeien (nastreven van gezonde ambitie) en mag stellen dat ik content ben met wat ik heb bereikt en heb in mijn achterhoofd dat er nog meer mogelijk is ... 't is maar hoe je zaken bekijkt
Truste, ik hoop dat je een beetje kan slapen!quote:
Eins, zwei ... Polizei ... niks mis mee toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb geen (gezonde) ambitie. Ga maar bij de polizei solliciteren.
Wat moet je daar mee doen?quote:
Ik ben al vijf jaar aan het bepalen wat mijn interesses zijn - ik kies denk ik maar gewoon at random wat uit. Alles is leuk te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Eins, zwei ... Polizei ... niks mis mee toch?
Bepaal eerst voor jezelf wat je interesses zijn en wat je wil in het leven en stippel dan een pad er naar toe uit ...
"de reis er naar toe is het doel op zich"
Vertel eens op wat voor school je hebt gezeten, wat je er leuk aan vond en wat niet, en wat je al eerder hebt geprobeerd te studeren?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben al vijf jaar aan het bepalen wat mijn interesses zijn - ik kies denk ik maar gewoon at random wat uit. Alles is leuk te maken.
En ik heb nog niets vervuld van wat ik wil. Ik leid niet het leven dat ik wil - wat overigens mijn eigen oorzaak is.
Als je dit zo zegt, zou je inmiddels wel een beeld moeten hebben van wat je niet wilt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben al vijf jaar aan het bepalen wat mijn interesses zijn - ik kies denk ik maar gewoon at random wat uit. Alles is leuk te maken.
En ik heb nog niets vervuld van wat ik wil. Ik leid niet het leven dat ik wil - wat overigens mijn eigen oorzaak is.
In je erogene zooitjes douwuhquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Wat moet je daar mee doen?
Op gaan zitten?
Niet!quote:
Ik heb havo gedaan, economie en maatschappij. (1x blijven zitten) Toen geen idee wat hierna te doen - Dus maar vwo natuur & gezondheid gedaan, want dat kon ik niet dus dat was leuk. 3e jaar bezig....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel eens op wat voor school je hebt gezeten, wat je er leuk aan vond en wat niet, en wat je al eerder hebt geprobeerd te studeren?
Ja hoor, je kunt allerlei zaken via de PC regelen:quote:
Goed, dus dit jaar ga je examen VWO doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb havo gedaan, economie en maatschappij. (1x blijven zitten) Toen geen idee wat hierna te doen - Dus maar vwo natuur & gezondheid gedaan, want dat kon ik niet dus dat was leuk. 3e jaar bezig....
En ik heb dus nog nooit wat gestudeerd omdat ik gewoon weg geen flauw idee heb.
NEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt allerlei zaken via de PC regelen:
[ afbeelding ]
dat lijkt me heel leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, dus dit jaar ga je examen VWO doen?
Dan heb je opties. HBO opleiding, Universitaire opleiding, zelfs een MBO opleiding kan nog. Een vriendin van mij is na haar VWO de opleiding MBO Goudsmit gaan doen. En daarna Design Academy in Eindhoven. Ze is nu freelance designer en een hele goeie ook.
Kun je een beetje opschieten met je klasgenoten? De meeste zijn een stuk jonger dan jij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
koeien lachen niet.
ja tweede keer vwo. maar ik zak weer. dus ik ga hbo doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, dus dit jaar ga je examen VWO doen?
Dan heb je opties. HBO opleiding, Universitaire opleiding, zelfs een MBO opleiding kan nog. Een vriendin van mij is na haar VWO de opleiding MBO Goudsmit gaan doen. En daarna Design Academy in Eindhoven. Ze is nu freelance designer en een hele goeie ook.
Ik ook, en ik kan het nog niet lezen ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE!
Ik word niet goed...
ben te oud voor dit soort dingen...
ik ben 20 en zij zijn 18-19quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je een beetje opschieten met je klasgenoten? De meeste zijn een stuk jonger dan jij.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, en ik kan het nog niet lezen ook
Dildo's zijn niet leeftijdsgebonden hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE!
Ik word niet goed...
ben te oud voor dit soort dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |