quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook niet.
Zowieso best okay hier. Ik ga nu slapen. En morgen ga ik weer verder denken over Zweden. WAt moet ik allemaal regelen? HOe, wat wanneer?
Oh ja: had ik al gezegd dat ik naar Zweden ga? Twee hele jaren lang? En dat ik daar een ontzettend toffe studie ga doen?![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
...bal??quote:
Welterusten, ik ga ook slapenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
Hier ook niet.
Zowieso best okay hier. Ik ga nu slapen. En morgen ga ik weer verder denken over Zweden. WAt moet ik allemaal regelen? HOe, wat wanneer?
Oh ja: had ik al gezegd dat ik naar Zweden ga? Twee hele jaren lang? En dat ik daar een ontzettend toffe studie ga doen?![]()
![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
Ik heb geen (gezonde) ambitie. Ga maar bij de polizei solliciteren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef cul_non_kul het volgende:
@ F >> ik ben geen hersenchirurg or whatever, heb hard gewerkt om te functioneel te groeien (nastreven van gezonde ambitie) en mag stellen dat ik content ben met wat ik heb bereikt en heb in mijn achterhoofd dat er nog meer mogelijk is ... 't is maar hoe je zaken bekijkt
Truste, ik hoop dat je een beetje kan slapen!quote:
Eins, zwei ... Polizei ... niks mis mee toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb geen (gezonde) ambitie. Ga maar bij de polizei solliciteren.
Wat moet je daar mee doen?quote:
Ik ben al vijf jaar aan het bepalen wat mijn interesses zijn - ik kies denk ik maar gewoon at random wat uit. Alles is leuk te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Eins, zwei ... Polizei ... niks mis mee toch?
Bepaal eerst voor jezelf wat je interesses zijn en wat je wil in het leven en stippel dan een pad er naar toe uit ...
"de reis er naar toe is het doel op zich"
Vertel eens op wat voor school je hebt gezeten, wat je er leuk aan vond en wat niet, en wat je al eerder hebt geprobeerd te studeren?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben al vijf jaar aan het bepalen wat mijn interesses zijn - ik kies denk ik maar gewoon at random wat uit. Alles is leuk te maken.
En ik heb nog niets vervuld van wat ik wil. Ik leid niet het leven dat ik wil - wat overigens mijn eigen oorzaak is.
Als je dit zo zegt, zou je inmiddels wel een beeld moeten hebben van wat je niet wilt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben al vijf jaar aan het bepalen wat mijn interesses zijn - ik kies denk ik maar gewoon at random wat uit. Alles is leuk te maken.
En ik heb nog niets vervuld van wat ik wil. Ik leid niet het leven dat ik wil - wat overigens mijn eigen oorzaak is.
In je erogene zooitjes douwuhquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Wat moet je daar mee doen?
Op gaan zitten?
Niet!quote:
Ik heb havo gedaan, economie en maatschappij. (1x blijven zitten) Toen geen idee wat hierna te doen - Dus maar vwo natuur & gezondheid gedaan, want dat kon ik niet dus dat was leuk. 3e jaar bezig....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel eens op wat voor school je hebt gezeten, wat je er leuk aan vond en wat niet, en wat je al eerder hebt geprobeerd te studeren?
Ja hoor, je kunt allerlei zaken via de PC regelen:quote:
Goed, dus dit jaar ga je examen VWO doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb havo gedaan, economie en maatschappij. (1x blijven zitten) Toen geen idee wat hierna te doen - Dus maar vwo natuur & gezondheid gedaan, want dat kon ik niet dus dat was leuk. 3e jaar bezig....
En ik heb dus nog nooit wat gestudeerd omdat ik gewoon weg geen flauw idee heb.
NEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt allerlei zaken via de PC regelen:
[ afbeelding ]
dat lijkt me heel leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, dus dit jaar ga je examen VWO doen?
Dan heb je opties. HBO opleiding, Universitaire opleiding, zelfs een MBO opleiding kan nog. Een vriendin van mij is na haar VWO de opleiding MBO Goudsmit gaan doen. En daarna Design Academy in Eindhoven. Ze is nu freelance designer en een hele goeie ook.
Kun je een beetje opschieten met je klasgenoten? De meeste zijn een stuk jonger dan jij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
koeien lachen niet.
ja tweede keer vwo. maar ik zak weer. dus ik ga hbo doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, dus dit jaar ga je examen VWO doen?
Dan heb je opties. HBO opleiding, Universitaire opleiding, zelfs een MBO opleiding kan nog. Een vriendin van mij is na haar VWO de opleiding MBO Goudsmit gaan doen. En daarna Design Academy in Eindhoven. Ze is nu freelance designer en een hele goeie ook.
Ik ook, en ik kan het nog niet lezen ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE!
Ik word niet goed...
ben te oud voor dit soort dingen...
ik ben 20 en zij zijn 18-19quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je een beetje opschieten met je klasgenoten? De meeste zijn een stuk jonger dan jij.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, en ik kan het nog niet lezen ook
Dildo's zijn niet leeftijdsgebonden hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE!
Ik word niet goed...
ben te oud voor dit soort dingen...
Stop it...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dildo's zijn niet leeftijdsgebonden hoor.
Bluezz kent zat Alzheimers uit haar werkverleden die er op hoogbejaarde leeftijd nog van alles in propten.
op www.qompas.nl staat alle info die je nodig hebt. Is heel overzichtelijk, en je kunt voor jezelf wegstrepen wat je iig niet wil en je beter orienteren op wat er over blijft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja tweede keer vwo. maar ik zak weer. dus ik ga hbo doen.
maar wat.
ik doe wel zo een met weinig contact uren zodat ik de rest van de week kan fokken werken
Echt werk zal ik niet krijgen,quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ PF, is het mss een idee om wat werkervaring op te gaan doen? Stage lopen, vakantie- of vrijwilligerswerk te gaan doen? Dan kan je in verschillende werelden een kijkje nemen en dan vormt er misschien een idee in je hoofd waar je hart en/of plezier in ligt.
passies.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe weet je dat je weer zakt dan?
Wat voor passies heb je in het leven? Behalve fokken? Als je muziek leuk vindt, kun je iets in die richting gaan doen. Maar ga geen flutstudie uitzoeken om het flutstudie uitzoeken. Een studie heb je voor de rest van je leven.
Ik heb het idee dat je nog dooier en murwer geslagen bent van 2 jaar suf VWO doen dan ik 8 jaar over mijn studie. Weet je wat jij kunt doen, en dat is echt serieus bedoeld, ga naar het buitenland, halfjaartje vrijwilligerswerk doen. Gewoon doen. Wat jouw probleem is dat je dag in dag uit in een ongeinspireerde omgeving zit. Zelfde vrienden, zelfde kroegen, zelfde kamer, zelfde bed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
passies.
uhm.
ik hou van lezen maar ik doe het nooit
ik hou van zeilen maar ik kan het niet
ik hou van leuke kleren kijken maar ik koop ze nooit
ik hou van zeuren en dat doe ik vaak.
o nee daar hou ik niet van maar dat doe ik wel.
ik heb altijd het idee dat alle dingen die ik leuk vind meer voor andere mensen bedoeld zijn.
waar ben je goed in?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
passies.
uhm.
ik hou van lezen maar ik doe het nooit
ik hou van zeilen maar ik kan het niet
ik hou van leuke kleren kijken maar ik koop ze nooit
ik hou van zeuren en dat doe ik vaak.
o nee daar hou ik niet van maar dat doe ik wel.
ik heb altijd het idee dat alle dingen die ik leuk vind meer voor andere mensen bedoeld zijn.
Mee eens (idem met Steer)quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ PF, is het mss een idee om wat werkervaring op te gaan doen? Stage lopen, vakantie- of vrijwilligerswerk te gaan doen? Dan kan je in verschillende werelden een kijkje nemen en dan vormt er misschien een idee in je hoofd waar je hart en/of plezier in ligt.
Hm. Ik denk het niet, te grove? structuur + geen discipline voor sporten, dieet. + ik krijg niet altijd complimentjes over m'n uiterlijk. Dat is een beetje uit z'n verband gerukt vrees ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dit is niet als een compliment bedoeld (slechts een constructieve bijdrage), maar aangezien je zegt dat je altijd complimentjes over je uiterlijk krijgt en een leuk koppie hebt: kun je geen model worden?
dit is trouwens zo herkenbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier echt dood ga. Als of ik in een te kleine vissenkom zit en ik wil naar de zee..quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je nog dooier en murwer geslagen bent van 2 jaar suf VWO doen dan ik 8 jaar over mijn studie. Weet je wat jij kunt doen, en dat is echt serieus bedoeld, ga naar het buitenland, halfjaartje vrijwilligerswerk doen. Gewoon doen. Wat jouw probleem is dat je dag in dag uit in een ongeinspireerde omgeving zit. Zelfde vrienden, zelfde kroegen, zelfde kamer, zelfde bed.
Ik denk dat er een hele wereld voor je open gaat als je even je omgeving kunt veranderen.
Wat zeggen je ouders?
dat is natuurlijk wel waar, maar je zal toch iets moeten doen om in die maatschappij mee te kunnen draaien. en dan bij voorkeur iets tofs.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
Ben ik erg bot als ik zeg dat ik het luxe-problemen van verwende rijke westerse kinderen vind die geen keuze kunnen maken wat voor studie of opleiding ze gaan mogen volgen?
En ja, ga eens naar een ontwikkelingsland om vrijwilligerswerk te doen.
Misschien dat je mensbeeld en ambitie-niveau er wat anders van wordt.
Mag ik even wat zeggen? D'r is me een ding echt ontzettend positief aan je opgevallen en dat is je stem. Jij moet full-time verhalenleesjuffrouw worden, dan kom ik ook af en toe eens aanschuiven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Principessa doet me aan mezelf en mijn afwezigheid van ambitie denkenEn ik vind bijv ook dat ik nergens goed in ben.
Ja, dat roepen die ouders in bijvootbeeld Birma ook allemaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef -Mellow- het volgende:
dat is natuurlijk wel waar, maar je zal toch iets moeten doen om in die maatschappij mee te kunnen draaien. en dan bij voorkeur iets tofs.
O ik ben niet de enige dat scheelt echt een hoopquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Principessa doet me aan mezelf en mijn afwezigheid van ambitie denkenEn ik vind bijv ook dat ik nergens goed in ben. Ja, ik ben aardig, maar daar bereik je weinig mee. En ik denk ook dat leuke banen er voor andere mensen zijn, niet voor mij. Ik heb dus geen advies voor Principessa, helaas. Alleen zou ik als ik jou was voorkomen om in dit gevoel te blijven zitten tot je mijn leeftijd hebt bereikt
Je hebt nog een hele toekomst voor je en Steer's idee van er een half jaartje of een jaartje tussenuit te gaan is niet eens een slecht idee.
Wil je de privé-foto's, privé houden.quote:
Nouja, we hebben allemaal de luxe ja. En juist daarom ga je toch niet zo maar iets kiezen, dat schiet niet op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat roepen die ouders in bijvootbeeld Birma ook allemaal.
Realiseer je eens hoeveel kansen en mogelijkheden jullie allemaal nog hebben met alle luxe om je heen en klaag eens wat minder.
Nee het is echt een luxe probleem en soms wou ik dat ik ergens voor had moeten knokken zodat ik een beetje persoonlijkheid had gekregen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
Ben ik erg bot als ik zeg dat ik het luxe-problemen van verwende rijke westerse kinderen vind die geen keuze kunnen maken wat voor studie of opleiding ze gaan mogen volgen?
En ja, ga eens naar een ontwikkelingsland om vrijwilligerswerk te doen.
Misschien dat je mensbeeld en ambitie-niveau er wat anders van wordt.
Jezus Bloes, die heb je toch al? Die ene met die zonnebril!quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus steer, ik zit een zomerse bluezz te zoeken
PM me het origineel maarquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:19 schreef Oblivion het volgende:
Iemand kan hier toch goed soepen?
Avatar is een beetje korrelig...
Ja maar die ben ik dus kwietquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus Bloes, die heb je toch al? Die ene met die zonnebril!
Je bent haast verplicht je leven tot een succes te maken, niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Realiseer je eens hoeveel kansen en mogelijkheden jullie allemaal nog hebben met alle luxe om je heen en klaag eens wat minder.
Als je echt vrijwilligerswerk gaat doen ergens in een sloppenwijk is het geen vakantie en geen backpacken en al zeker geen vakantiekiekjes foto-album vulling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee het is echt een luxe probleem en soms wou ik dat ik ergens voor had moeten knokken zodat ik een beetje persoonlijkheid had gekregen.
En ik denk dat als ik dat ontwikkelingswerk doe - wat mij eigenlijk niet aanspreekt, een beetje voor jezelf daar heen om Gandhi te spelen - dat ik dan niet opeens een heel ander mens ben. Er gaan zo veel mensen dood aan honger. Er is zo veel leed. En dan ga ik daar een half jaar m'n fotoalbum vullen en verhalen voor later maken. En dan. Wat hebben zij er aan.
Beetje wel, ja.quote:En ik klink nu als een spoiled zeurend kind. Maar ik heb gewoon overal een tegenvraag/argument op. Dat zit gewoon i me.
Nee, wat Golfer zegt is dat alle luxe je ambities juist verdooft. Daarom: ga er eens op uit, laat alles eens achter en kom jezelf tegen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je bent haast verplicht je leven tot een succes te maken, niet.
En je mag het klagen vinden. Maar al die luxe en alles dat je maar aangereikt wordt verbreed niet per definitie je persoonlijkheid en je ambities.
Daar wil ik me volledig bij aansluiten. Wijze woorden van een wijs manquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het zelf doorbreken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar al die luxe en alles dat je maar aangereikt wordt verbreed niet per definitie je persoonlijkheid en je ambities.
Ja of lekker de kamer volgescheten hebben en dan heerlijk ermee aan het boetseren zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dildo's zijn niet leeftijdsgebonden hoor.
Bluezz kent zat Alzheimers uit haar werkverleden die er op hoogbejaarde leeftijd nog van alles in propten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |