quote:
Hebben onze argumenten nog meegeteld?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef leonieke het volgende:
ZékerIk twijfelde nog tussen 9007 en 7036 en vond ze eigenlijk allebei even mooi. De 9007 structuurlak is het meest grijze van de twee, dus dat zit sowieso wel goed
Maar jij bent dan ook gewoon liefquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het moet ook kunnen, dus hoop het voor jullie
Soms wel ja. Maar daar kan je zelf wat aan doenquote:
Geeft niks, je had de lapo op de vorige paginaquote:
Daar ben ik dan weer niet zo goed in. Copy-pasten lukt wel, maar dan moet het wel ergens vandaag komenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms wel ja. Maar daar kan je zelf wat aan doen
Kan je je geld nog terug krijgen danquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tot voor ons huwelijk idd, maar nu ik getekend heb, is het allemaal heel erg veranderd
[..]
ZékerIk twijfelde nog tussen 9007 en 7036 en vond ze eigenlijk allebei even mooi. De 9007 structuurlak is het meest grijze van de twee, dus dat zit sowieso wel goed
Is dat ook al een prestatie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geeft niks, je had de lapo op de vorige pagina
quote:
meer een melding dat je niet terug hoeft et lezenquote:
Bij mij niet trouwensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geeft niks, je had de lapo op de vorige pagina
over 35 posts welquote:
Dat zou zomaar kunnen jaquote:
ik heb postcount aanstaanquote:
En hoeveel posts heb jij per pagina?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb postcount aanstaan
Dan zie je naast de datum de hoeveelste post het is in dit topic
50ppp, dat kan je ook zien als iemand een quote plaatstquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel posts heb jij per pagina?
Ik heb die count iig niet aanstaan
die link tussen de > < dusquote:Op >>>donderdag 8 mei 2008 23:33<<< schreef qu63 het volgende:
[..]
50ppp, dat kan je ook zien als iemand een quote plaatst
Ah oke, let er niet zo op eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
50ppp, dat kan je ook zien als iemand een quote plaatst
en die count is alleen een optie in de baggerlayout geloof ik..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel posts heb jij per pagina?
Ik heb die count iig niet aanstaan
Ik gebruik de oude nog, verklaart een boelquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
en die count is alleen een optie in de baggerlayout geloof ik..
Dus toch roze ramenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
De mensen contra hebben duidelijk gewonnen
mja, als je foksilver gebruikt zie je niksquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gebruik de oude nog, verklaart een boel
Dat dusquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, als je foksilver gebruikt zie je niks
ik bedoelde meer dat je dan dit ziet:quote:
Tuurlijk, dat van dan grijs was maar een grapjequote:
Idd, de wfl sc kom ik nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je dan dit ziet:
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat van dan grijs was maar een grapje
En nu ga ik slapenGisteren weer te lang met een paar collega's op een terras gezeten (was 2u toen ik in mijn bed lag). Maar conclusie: ik heb mijn echtgenoot wel weten te overtuigen
dat bedoelde ik niet, domhoofdquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat van dan grijs was maar een grapje
En nu ga ik slapenGisteren weer te lang met een paar collega's op een terras gezeten (was 2u toen ik in mijn bed lag). Maar conclusie: ik heb mijn echtgenoot wel weten te overtuigen
Maar jij hapt zo lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet, domhoofd
welke browser gebruik je? en OS?
Smorgensquote:
Gezien ja. Heel jammer dat hij daar aan meedoetquote:
hmz, ff op xp sp2 doet dus wel gekquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij hapt zo lekker
FF op vista.
hij moet ook nog wat centjes verdienen denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien ja. Heel jammer dat hij daar aan meedoet
Weinig last hier ermeequote:
ik had je bijnaquote:
Ik denk dat ze hem echt een shitlading geld geboden hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij moet ook nog wat centjes verdienen denk ik
dat komt dus omdat je vista draaitquote:
Bijna jaquote:
quote:
Nog een keer dan maar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna ja
Maar net niet helemaal
Was een leuke poging wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |