Ah, een man met goede smaak, dat mag ik welquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
IJs.... Volgens mij ben ik een van de weinig mensen die daar niet echt op zit te wachten. Net zoals pizza. Niet dat ik het niet lust.. maar als ik dan toch bij de italiaan eet... goed bord pasta en als toetje een italiaanse koffie (met amaretto dus) in plaats van pizza en ijs
Zou je dat pils willen noemen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik wel
Drink je ook wijn bij het eten ipv bier?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:09 schreef SaskiaR het volgende:
ik ga binnenkort maar eens naar de Giolitti hiero, denk ik
Ligt er aan wat ik eet he.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik wel
Drink je ook wijn bij het eten ipv bier?
Dan mag je die vraag niet stellenquote:
Zolang het maar niet op roombasis isquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]die mag je niet missen nee!
Alhoewel ik het nou niet ZO verschrikkelijk veel beter vond dan van andere ijssalons...
(ambachtelijk) Italiaans ijs is gewoon altijd
Pils is een soort bier, niet al het bier is pils. Zo zijn een chihuahua en een Deense dog allebei honden, maar er zitten toch grote verschillen tussen de tweequote:
Pils:quote:
Ja gewone pils is óók lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:mooie uitleg Nem
Lambrusco is soms best lekker![]()
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pils is een soort bier, niet al het bier is pils. Zo zijn een chihuahua en een Deense dog allebei honden, maar er zitten toch grote verschillen tussen de twee
Hoeft niet, witbier kan, oud bruin kan, bokbier kan... van sommige soorten is het alleen nogal zonde, of het verpest de hele smaak. Zure biersoorten zou ik niet graag bij het meeste avondeten drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, en bij het eten drink je pils?
Inderdaad, het is een kwestie van afstemmen, net als bij wijn. Wellicht nog meer dan bij wijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, witbier kan, oud bruin kan, bokbier kan... van sommige soorten is het alleen nogal zonde, of het verpest de hele smaak. Zure biersoorten zou ik niet graag bij het meeste avondeten drinken
In ieder geval omdat je het over bessen hebt in plaats van bessenjenever. Als je geen zin hebt om veel te typen, typ dan Coeberghquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ik lust geen bier
ik lust geen wijn
ik drink cola bessenben ik nu een schande voor de smaak?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Etcetera het volgende:
kan niet, want de bessen die er bij door gemixed wordt is van Hooghoudt
Kun je die cola niet beter vervangen met 7up ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ik drink cola bessenben ik nu een schande voor de smaak?
Euh...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
MM: is deze bij jou bekend, en een beetje de moeite waard ? Uit de VS meegenomen als verjaardagscadeautje voor mn broer, maar als het nou echt helemaal bagger is giet ik hem zelf wel naar binnen
Ik ben sowieso anti-Oranje hype, daar hoef je geen rotterdammer voor te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je een echte Rotterdammer bent. Die is namelijk ook overal tegen..aldus een zekere commediant.
Dat je niet pro Oranje bent betekent niet dat je dan maar gelijk anti moet zijn hèquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso anti-Oranje hype, daar hoef je geen rotterdammer voor te zijn.
Het feit dat we als Amsterdammers nergens populair zijn, speelt wel mee bij mijn anti-Oranje mening.
Waarom zou ik dan ineens het 'wij'-gevoel wel moeten hebben, terwijl dat er normaal ook niet is, over en weer...
Ben in mijn hele voetbal-carriere ooit 2 keer bij een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest, NL-Wales in 1987 of 1988 en NL-Schotland een paar jaar geleden. Bij laatste wedstrijd zat ik tussen de Schotten en was ik pro-Schotland en dus weer anti-Oranje. Helaas won NL die avond met 5-0 of zo...
Ik had ook een gewone glenfiddich special reserve meegenomen, maar het was ook wel zo gepast om ook een echte Amerikaanse bourbon mee te nemen natuurlijk, ongeacht de smaakquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Ik ken de Wild Turkey wel, maar ik ben in algemene zin geen liefhebber van bourbons en dus ook niet van deze.
Maar mij moet je wat dat betreft niet als maatstaf nemen dus...
Klopt, maar ik ben nu al doodmoe van alle Oranje meuk die nu na Koninginnedag in de winkels blijft liggen, 'want er is straks toch een EK waar we die troep wel weer door zullen slijten'...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je niet pro Oranje bent betekent niet dat je dan maar gelijk anti moet zijn hè
Binnen voetbalminnend Nederland zijn er meerdere allianties van supportersgroepen van verschillende clubs, alleen niet met die van Ajax. Ze moeten ons niet en dat vinden we wel best...quote:Maarre...hoezo "het feit dat we als Amsterdammers nergens populair zijn"?
Dus geef je die Wild Turkey die je speciaal uit de USA hebt meegenomen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had ook een gewone glenfiddich special reserve meegenomen, maar het was ook wel zo gepast om ook een echte Amerikaanse bourbon mee te nemen natuurlijk, ongeacht de smaak
De 'rare breed' waar het om gaat kon ik hier nog niet zo snel spotten eigenlijk...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus geef je die Wild Turkey die je speciaal uit de USA hebt meegenomen...![]()
Dat je hem ook om de hoek bij Gall & Gall kan halen, zeg je er natuurlijk niet bij...
http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.htmlquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De 'rare breed' waar het om gaat kon ik hier nog niet zo snel spotten eigenlijk...
Pfoe.. maar goed dat ik er niet zo veel voor hoefde te betalenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.html
Oh, in het voetbalwereldje. Ja, maar dat komt omdat Ajax en co. enorm arrogant overkomt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Binnen voetbalminnend Nederland zijn er meerdere allianties van supportersgroepen van verschillende clubs, alleen niet met die van Ajax. Ze moeten ons niet en dat vinden we wel best...
Wat was er dan eigenlijk mis mee?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, in het voetbalwereldje. Ja, maar dat komt omdat Ajax en co. enorm arrogant overkomt.
Ja, het zal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |