Ja ik heb inderdaad garantie er op zitten. Tenminste dat neem ik aan. Hij is nu 4 maand oud en heb hem gewoon bij de mediamarkt gekocht heb alleen de bon niet meer gezien die een x is mee gewassen met mijn portomonnee. Heb nog wel de orginele verpakking. Weet niet of ze daar iets mee kunnen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:04 schreef catfish het volgende:
waarom gevaarlijk? je hebt toch garantie
of heb jij nog een versie die oude games kan spelen, in dat geval weet ik niet wat je terug krijgt indien kapot
En nee, ik heb duidelijk gelezen dat het de lens kan aantasten waardoor Discs niet meer gelezen konden worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef desub het volgende:
als 1 op 3 consoles beschadigd zou raken hoop ik dat Rockstar zou afraden het spel te spelen voordat de patch er is. Dat 1 op 3 consoles af en toe vastlopers hebben lijkt me meer waarschijnlijk, maar daar is best mee te leven totdat er een patch is (als ie er al nog niet is)
Waar heb jij dat nou weer gelezen?? 1 op de 3 kan vastlopen maar met de patch is dat verholpen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad garantie er op zitten. Tenminste dat neem ik aan. Hij is nu 4 maand oud en heb hem gewoon bij de mediamarkt gekocht heb alleen de bon niet meer gezien die een x is mee gewassen met mijn portomonnee. Heb nog wel de orginele verpakking. Weet niet of ze daar iets mee kunnen?
[..]
En nee, ik heb duidelijk gelezen dat het de lens kan aantasten waardoor Discs niet meer gelezen konden worden.
Over die patch die vernieuwd zou zijn, zit die patch dan ook al inbegrepen bij het spel die ik morgen koop? Of zijn dat weer aparte examplaren die weer later uitkomen? Of date de PS3 die patch vanzelf op via inet?
Ja het is toch echt zo. Er stond zelfs bij dat de belgische consumentenbond voor waren al wel had bepaalt dat rockstar aansprakelijk kon worden gesteld voor alle schade. Maar dat was bij de Nederlandse nog niet eens zeker. Stond toch echt in de krant.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef davako het volgende:
[..]
Waar heb jij dat nou weer gelezen?? 1 op de 3 kan vastlopen maar met de patch is dat verholpen.
Hoe wist je dat het mis zat dan? Of viel de console gewoon in 1 x helemaal weg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:31 schreef Druuna het volgende:
Onze playstation 3 is ook kapot na het spelen van dit spel.
Morgen maar eens even de winkel bellen
Ja mij ook, maar het was niet alleen de lens. Ook de harde schijf kon kapot gaan ofzo. Is ook alweer 5 dagen geleden dat het in de krant stond.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
lijkt me heel sterk dat een softwarebug de lens kan beschadigen
Nee, maar als je met cijfers gaat gooien en over actualiteiten over het buitenland begint en dit in combinatie neemt met alle klachten op verscheidene internetfora, kun je niet anders concluderen dan dat dit verhaal niet uit de lucht gegrepen is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:09 schreef Froop het volgende:
En het is bekend dat de krant het altijd goed heeft.
Die had hetzelfde probleem. Maar het betrof veelal PS3 consoles die een half jaar oud zijn.quote:
wat praat je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:04 schreef catfish het volgende:
waarom gevaarlijk? je hebt toch garantie
of heb jij nog een versie die oude games kan spelen, in dat geval weet ik niet wat je terug krijgt indien kapot
dat van de consumentenbond uit belgie, was ook op de radio jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja het is toch echt zo. Er stond zelfs bij dat de belgische consumentenbond voor waren al wel had bepaalt dat rockstar aansprakelijk kon worden gesteld voor alle schade. Maar dat was bij de Nederlandse nog niet eens zeker. Stond toch echt in de krant.
Klopt die van ons is ook 60 gbquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:38 schreef sander89 het volgende:
Meeste problemen heeft de 60GB over het algemeen, ik zelf heb nergens last van met mijn PS3 40 GB.
Maar verder is het een top spel
We hebben hem ook vanaf dag 1, gelukkig wilden ze nog wat garantie geven...pffffquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef Bdijk het volgende:
Heb een ps3 vanaf dag1 (pre-order) en gta is nog niet 1x vastgelopen bij mij, en ik heb er al aardig wat uurtjes inzitten.
Als je alleen GTA wil spelen, zou ik toch een X360 aanschaffen, die ziet er grafisch gewoon beter uit (voor dit spel alleen natuurlijk), maarja die heeft weer die ring of death..
Huh? Dat snap ik niet helemaal. PS3 zou toch grafisch veel krachtiger zijn?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef Bdijk het volgende:
Heb een ps3 vanaf dag1 (pre-order) en gta is nog niet 1x vastgelopen bij mij, en ik heb er al aardig wat uurtjes inzitten.
Als je alleen GTA wil spelen, zou ik toch een X360 aanschaffen, die ziet er grafisch gewoon beter uit (voor dit spel alleen natuurlijk), maarja die heeft weer die ring of death..
PS3 is idd krachtiger, alleen het spel is gemaakt voor de x360 (en PC) dus voor de ps3 hebben ze hem simpelweg gepoort en wat getweakedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Huh? Dat snap ik niet helemaal. PS3 zou toch grafisch veel krachtiger zijn?
tot u toe bijna al mijn vrienden die de xbox 360 hebben gekocht hebben the ring of death gehadquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef Bdijk het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:20 schreef Weet_ik_niet het volgende:
Jezus, wat bestaan er toch domme mensen. Je hebt een PS3 en je vraagt je af of je GTA IV moet halen, ik zou zeggen : "Nee, pak je PS3 weer lekker in en berg hem in de doos op en dan weet je zeker dat ie niet kapot gaat. Succes."
em ze hebben hem allemaal gratis gerepareerd gekregen +1 maand gratis xbox live gold dus?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:31 schreef lungo het volgende:
[..]
tot u toe bijna al mijn vrienden die de xbox 360 hebben gekocht hebben the ring of death gehadmaar voor de rest een perfecte spelcomputer
Zoek maar goed online danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef mirved het volgende:
paar feiten:
de patch helpt niet
zonder internet spelen lost in 80% van de gevallen het probleem op bij ps3
ps3 gaan kapot door mensen die niet rebooten en niet door de software
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |