Maar eerlijk is eerlijk, ik had het er naar gemaakt..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
Je was het slachtoffer geworden van Banny
-1 voor de slechte grap
Godverdomme. Ik verwachte een uberflauwe rick roll op Nietz link. Had me er helemaal op ingesteld. Wil ik jouw quote gaan lezen...quote:
Ik wilde alleen nietz pakken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik verwachte een uberflauwe rick roll op Nietz link. Had me er helemaal op ingesteld. Wil ik jouw quote gaan lezen...
Ach zoals de Clini-Clowns altijd maar zeggen: humor poep aan je...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:35 schreef nietzman het volgende:
Ik heb humor, ik rickroll niet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik verwachte een uberflauwe rick roll op Nietz link. Had me er helemaal op ingesteld. Wil ik jouw quote gaan lezen...
Dat kan wel als je DVD speler AVI's slikt. Anders moet je hem eerst weer omzetten naar DVD e.d. het is dus beter om hele DVD's te downloaden. Branden kan bijvoorbeeld via Toast.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef tettenman het volgende:
Help!
Hoe ga ik te werk om dvd's te branden op m'n macbook? Heb net de avi-file en srt-file (met de ondertitels) naar de dvd gesleept en gebrand, maar heb zo'n lichtbruin vermoeden dat dat niet de juiste methode is.
rechtbijstand verzekering. Kost je 4 tientjes per jaar. Goedkoper dan applecare en ook inzetbaar bij arbeidsconflicten en ander juridisch geneuzel.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:45 schreef Q. het volgende:
Tja, recht hebben op garantie en het krijgen zijn twee dingen...
Dan duurt het alsnog een half jaar voordat je macbook gemaakt kan worden, na al die juridische rompslomp. Een computer is om op te werken, niet om naar te kijken terwijl 2 partijen ruzie zitten te maken.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtbijstand verzekering. Kost je 4 tientjes per jaar. Goedkoper dan applecare en ook inzetbaar bij arbeidsconflicten en ander juridisch geneuzel.
Ik vermoed dat ze al overstag gaan als je je rechtsbijstand verzekering alleen MELDT. En ik weet zeker dat ze direct tot reparatie overgaan zodra de brief binnen valt van de rechtsbijstand.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dan duurt het alsnog een half jaar voordat je macbook gemaakt kan worden, na al die juridische rompslomp. Een computer is om op te werken, niet om naar te kijken terwijl 2 partijen ruzie zitten te maken.
waarom 300 euro uitgeven als het ook voor 100 kan, en dan nog een jaar extra van die garantie kunt genieten? Al die rompslomp is mij die 100 euro extra wel waard, zeker als je weet dat je nog die 2 jaar extra van je laptop wilt genietenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze al overstag gaan als je je rechtsbijstand verzekering alleen MELDT. En ik weet zeker dat ze direct tot reparatie overgaan zodra de brief binnen valt van de rechtsbijstand.
Maar goed, geef jij lekker 300 euro uit voor iets waar je al recht op hebt
Wat moet je er voor hebben?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:26 schreef JoMo0 het volgende:
iPhone te koop .. iPhone te koop![]()
Een hele mooie 16 GB.
waarom doe je hem weg? Niet dat ik interesse in het toestel heb, maar wel algemene interessequote:Op zondag 18 mei 2008 19:26 schreef JoMo0 het volgende:
iPhone te koop .. iPhone te koop![]()
Een hele mooie 16 GB.
Ga binnenkort maar even langs de applestore met voor die cases, kijken wat ze te zeggen hebben. Of vervalt mn garantie als ik mn hd vervang..quote:Op zondag 18 mei 2008 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn die cases dan buiten de garantie gescheurd? Naast het feit dat je natuurlijk gewoon 2 jaar garantie hebt ondanks wat apple ook blaat.
We doen ons bestquote:Op maandag 19 mei 2008 16:03 schreef Superhuuper het volgende:
Het is de laatste tijd wel rustig in hier..
Hoog tijd voor een nieuw deeltje.. Wie maakt dit deel vol?
Ik heb een oude macbook die volgens mij maar 2GB geheugen kan hebben. Ik ga dan wel voor 2x1GB van Kingston. Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:21 schreef Superhuuper het volgende:
De niewste serie van de MacBook ondersteund tot 4GB geheugen, terwijl de eerdere series maximaal 3GB geheugen aankunnen.
Kingston heeft ‘speciaal’ voor Mac getest geheugen. Dit is te krijgen in een set met 2 x 2GB, of los in plankjes van 1GB per stuk.
Set van 4GB: Kingston KTA-MB667K2/4G (verkrijgbaar voor ongeveer ¤70,- per set)
Plankje van 1GB: Kingston KTA-MB667/1G (Verkrijgbaar voor ongeveer ¤20,- per stuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |