Hoe oud is je MB?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
de hdd is kapot. Liep vast en startte niet meer op. Kwam een vervelende tik uit de hdd.
Ook doet mn fan raar. Die maaktte echt een grafherrie.![]()
Hopen dat ze hem helemaal oplappen.
Over een week loopt mn garantie af.quote:
Bedankt, skiczukie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bij de widgets op die kleine 'i' rechtsonder klikken,
Welkomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:29 schreef tettenman het volgende:
Bedankt?
iTunes.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:18 schreef .Pas het volgende:
Weet iemand een tooltje (gratis) waarmee ik mijn m4a bestanden kan omzetten naar een mp3 formaat? (Batch convert)
Mijn auto radio slikt alleen maar mp3's
We vermoeden al zoiets, maar wisten niet of het waar was. Had ook niks gevonden in het ban-topic.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef nietzman het volgende:
Want een ban voor drie weken ofzeu.
Je was het slachtoffer geworden van Bannyquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:10 schreef nietzman het volgende:
Hè fucking hè, eindelijk terug.
Maar eerlijk is eerlijk, ik had het er naar gemaakt..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
Je was het slachtoffer geworden van Banny
-1 voor de slechte grap
Godverdomme. Ik verwachte een uberflauwe rick roll op Nietz link. Had me er helemaal op ingesteld. Wil ik jouw quote gaan lezen...quote:
Ik wilde alleen nietz pakken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik verwachte een uberflauwe rick roll op Nietz link. Had me er helemaal op ingesteld. Wil ik jouw quote gaan lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |