Zo weer terug uit de stad. Pfff wat was dat hard werken zegquote:
Thuis word het gewoon 1-0 en niks aan het handje hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Ik vind dat het weer tijd wordt om over voetbal te ouwehoeren! Hoe is het vandaag met Ajax gegaan Diamond?
Ik vrees het ook ja maar achquote:Op zondag 11 mei 2008 08:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Thuis word het gewoon 1-0 en niks aan het handje hoor
Vrije weekendenquote:Op zondag 11 mei 2008 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zijn jullie weer vroeg op de zondag, pffffff
quote:Op zondag 11 mei 2008 04:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo weer terug uit de stad. Pfff wat was dat hard werken zeg
Overigens sinds vandaag is me haar eraf
Heb nu een paar milimeter op me hoofd![]()
![]()
Nu hoef ik niet meer zo lang met me haar bezig te zijn, waardoor ik weer langer kan werken![]()
Nu even slapen en dan morgenochtend weer vroeg op om naar het "strand" te gaan voor een paar potjes bierbeachvolleybal.
Trusten
Zonnetje * checkquote:Op zondag 11 mei 2008 11:47 schreef Sickert het volgende:
Op naar het strand![]()
Koelboxje gevuldipodje + docking station mee
Werd gek van me haar en heb nu een paar milimeter op me hoofd. Lekker zomersquote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef ursel het volgende:
[..]Watskeburt..
![]()
[..]
Zonnetje * check
Koelkast * check
bier * check *plop* * check
Zwembad * check
* ursel wacht op foto'squote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Werd gek van me haar en heb nu een paar milimeter op me hoofd. Lekker zomers![]()
![]()
Vanmorgen om 10:00 opstaan, terwijl je er om 5 uur in lag om naar het strand te gaan om te beachen
Was weer mooie dag, wellicht zo nog even de stad in om een biertje te doen, maar dat zien we dan wel weer.
En die discussie is dus echt ver boven mijn niveau, dus daar bemoei ik me maar niet mee
Valt nog een soort van mee..quote:Op maandag 12 mei 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Vuelta Comp T (105 afgemonteerd)a 600,-
Tis nog even een klein beetje twijfelen maar ik gok dat ik hier op uit ga komen
3 juni in de bestelling en dan 3x in de week naar m'n werk fietsendan moet het toch makkelijk mogelijk zijn om die Alpe op te knallen dit najaar
We hadden de vorige keer toch iets van een streefdatum afgesproken? Weet iemand dat nog of kan iemand dat snel terugvinden?
Ik heb nog geen seconden getraindquote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Valt nog een soort van mee..
Alleen vraag ik me voor mezelf af hoeveel ik na de klim nog zal blijven fitesen..
No comments verder..quote:Op maandag 12 mei 2008 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconden getraind
Ik heb nog niet eens een fiets, waar ik echt iets mee kan...
Mijn doel deze week. Fietsen naar kantoor
Zaterdag een fiets zien te regelen
Heb een normale fietsquote:
Vrouwtje had medelij met me en mag dus fijn in huis klussen ter compensatie....quote:Op maandag 12 mei 2008 15:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb een normale fiets![]()
Geen racefiets![]()
Krijg allemaal verzoeken om het terras op te gaan en een lekker biertje te drinken, maar dat is toch helemaal niet leuk.
Opdracht maken voor je werk is veel leuker op zo'n dag als vandaag
quote:Op zondag 11 mei 2008 04:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ja voor ik het vergeet:
Helemaal niets...
Helemaal niets in Breda!
![]()
Mooi toch die play offs..quote:
Je kunt niet echt meten e.d. en daarom loop je wel iets meer risico maar goed, het scheelt echt veel met normale winkels. Een 105 afgemonteerde fiets begint dan pas bij 900,- oid. Tja, en er zal wel wat bezuinigd zijn op het frame maar goed dan is het net een paar procent minder stijf, joh net alsof ik dat merk. Voor de rest is echt alles Shimano (tot aan de wielen toe) dus je zult niet voor verrassingen komen te staan met plastic onderdelen oidquote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef ursel het volgende:
Valt nog een soort van mee..
Alleen vraag ik me voor mezelf af hoeveel ik na de klim nog zal blijven fitesen..
Afgelopen week al gezien bij Jensen. Tjezus wat is dat mens ontzettend domquote:Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef jpjedi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_een_dozijn_.html
Present!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:03 schreef IJsmuts het volgende:
over 5 uurtjes weer de wekke rom lekker te werken!!!
pwndquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:57 schreef IJsmuts het volgende:
dubbelcheck![]()
1,5uur verslapendaar gaat mn werdag
4 maanden geleden had je die LG phone gekocht tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:21 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb een nokia 8110 - Matrix phone gekocht
die had ik gekregen en die heb ik tegen de muur kapot gesmetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
4 maanden geleden had je die LG phone gekocht toch
klinkt logischquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die had ik gekregen en die heb ik tegen de muur kapot gesmeten![]()
gans je moet een nokia 8110 nemen![]()
Goeie tip!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die had ik gekregen en die heb ik tegen de muur kapot gesmeten![]()
gans je moet een nokia 8110 nemen![]()
there is no i in phonequote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
dat bedoel ik4 tientjes op MP, vrijdag ophalen
![]()
there is no phone
Twente gaat naar de Champions Leaguequote:Op zondag 11 mei 2008 08:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thuis word het gewoon 1-0 en niks aan het handje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |