nou, zo,n vaart zal het nou ook weer niet lopen. de accountant zal iig de ergste klappen opvangen. tenzij er natuurlijk fraude wordt gepleegd / opzettelijk foutief wordt gerapporteerd, denk aan enron, dan zijn organisatie en accountant het bokjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:14 schreef jpjedi het volgende:
Wanneer mijn firma echter foute cijfers presenteert kan de bank de stekker eruit trekken. Wanneer leveranciers niet juist worden beheert, kan het hele productie proces in gevaar lopen en dat heeft weer effect op bijvoorbeeld just-in-time beleverde OEM klanten.
Inderdaad wat cru gesteld moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, zo,n vaart zal het nou ook weer niet lopen. de accountant zal iig de ergste klappen opvangen. tenzij er natuurlijk fraude wordt gepleegd / opzettelijk foutief wordt gerapporteerd, denk aan enron, dan zijn organisatie en accountant het bokjemaargoed, een bank zal niet snel ergens een stekker uit trekken. zij hebben ook belang bij een continuering van het bedrijfsproces.
toeleveranciers moeten inderdaad goed beheerd worden, ook mbt cashflows en financiele ratio's,maar dit is natuurlijk juist een process tussen werkvloer/magazijn/logistiek.
CASHFLOWS!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad wat cru gesteld moet ik toegeven.![]()
Maar praat me nou niet net voor het weekend over CASHFLOWS.. AAAAHHHHHHH. Groeien is leuk in een firma maar om dan de cash te managenen zonder droog te lopen is een TERING WERK.
JP is op het moment betalingen aan het rekken en de FC heeft eindelijk de funding compleet voor India in samenwerking met HSBC maar we liepen aardig droog![]()
Fried Chicken..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
CASHFLOWS!!!![]()
gewoon de geldkraan dicht. geen leveranciers meer betalen, geen medewerkers meer betalen, assets contant verkopen![]()
![]()
en wat is FC?
Betaalt thuiszitten .. Al een kleine weekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
Wat ik me wel weer afvraag.. Als iedereen zo "dedicated to the job is", wat doet iedereen hier dan ipv lekker hard kunnen werken??
die van jou klinkt dan weer aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat klinkt logischer dan Fiese Clitbanger inderdaad
Jij doelt op Diamondquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat klinkt logischer dan Fiese Clitbanger inderdaad
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij doelt op Diamond
Friese Clitbanger
Ik moet nu ook gaan..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
kut man, ik ben net thuis![]()
lang weekend verdomme
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
kut man, ik ben net thuis![]()
lang weekend verdomme
![]()
Afhankelijk van wie je wilt bereiken natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:16 schreef ursel het volgende:
Logistiek gezien dus een uiterst goede manier van distributie..![]()
Ow noes daar gaat komt je leven!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
en tegen die tijd zou ik al wel eens klaar kunnen zijn met overwerken
Ik ga straks ook lekker op t balkon met witbiertje en een opengeklapte laptop zitten. Daarna een whiskey en sigaartje erbij en dan maar lekker wat tikken. Ik ga er vanuit dat ik m'n werkzaamheden gewoon binnen de 38 uur kunnen die er voor staat kan voldoen maar ik vind het op dit moment allemaal dermate interessant en leuk dat ik er geen enkel probleem mee heb om straks nog wat bezig te zijn met het opschrijven en voorbereiden van allerlei zaken. Misschien zegt het dan ook iets over je baan als je het liefst zo snel mogelijk weg wilt om je er daarna niet meer mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:47 schreef IJsmuts het volgende:
er zijn natuurlijk grenzen, maar in principe moet je je baan doen. kan dat in 36uur > prima, kost het je 45uur, ook goed toch? ik blijf net zo lang op mn werk tot ik mn taken af heb. door de maand heen heb ik aan 40 uur genoeg, tijdens maandafsluitingen etc heb ik het dubbele nodig > hee, it comes with the job![]()
al dat gezever van die luie gasten die principieel niet willen overwerken
Heb je uberhaupt z'n punt gelezenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef jpjedi het volgende:
En accountants, managers etc zijn allemaal onzin in een bedrijf zeker.![]()
Wat is hard? Als je hard werken afleid aan fysiek werk dan heb je gelijk maar goed zonder denkers zouden doeners weinig te doen hebben. Net zoals dat zonder doeners, denkers weinig om over te denken zouden hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:
vaak is het wel zo dat er op de vloer harder gewerkt word als op kantoor
en fouten op kantoor minder tellen als fouten op de vloer
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
Wat ik me wel weer afvraag.. Als iedereen zo "dedicated to the job is", wat doet iedereen hier dan ipv lekker hard kunnen werken??
Problemen worden aan de ene kant veroorzaakt door mensen die geen idee hebben wat voor effect hun acties hebben op de werkvloer aan de andere kant worden dat soort problemen maar beperkt opgelost omdat de gemiddelde persoon op de werkvloer liever onder collega's het kantoorpersoneel de huid volscheldt ipv dat ze eens een half uurtje een vergaderruimte reserveren, die mensen aan hun jas trekken en ze eens heel duidelijk uit te leggen wat voor effecten dat soort orders hebben. Vandaag ook, wel vloeken dat een order 's ochtends al bekend is maar pas op het laatste moment wordt doorgegeven maar vervolgens wel gewoon die order voltooien en er niets van laten horen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit is een veel voorkomend probleem. Het is bijna altijd top-down en nooit bottom-up.
Het zou helemaal geen kwaad kunnen om eens te luisteren naar de werkvloer.
quote:
Problemen met de levering aan een retailketen leverde (geheel volgens de SLA) een boete op met 5 nullen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:14 schreef jpjedi het volgende:
Impact van fouten op de werkvloer MOGEN geen impact hebben op de bedrijfsvoering en moeten in het vangnet van de procedure terecht komen.
pannenkoek.quote:
Ja want als jullie de economie niet draaiende houden dan doe ik dat wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Krijgen we nou elke dag zo'n megapost?
quote:
kom de 18e savonds aan.. vrijdag avond vertrekken naar Venray..Zondag avond thuis. Maandag ochtend vroeg weer naar het Oosten des werelds.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja want als jullie de economie niet draaiende houden dan doe ik dat wel!
[..]
![]()
Waar zit je dat weekend v/d 21e nou precies?
rofl!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Dit geloven jullie nooit..
komt ineens I-spy24 online op msn bij mij. Zweefde nor ergens in de contactenlijst.![]()
Ben aan het pokeren online dus heb even geen zin in chatten met die kerel maar wel frapant zeg.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:59 schreef FJD het volgende:
mogguh
Tis weer veels te vroeg maar ik moet naar Toulouse-bootcamp van Ursel
Ben eerst met een projectplan bezigquote:
Alsof dat wel werken is..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tennis is leuk, maar het is gewoon geen werk
Dan maar de stad in
Mooi toch? Maar volgens mij is dat toch gewoon de "fout" van Umbro en niet van de club?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:02 schreef ursel het volgende:
Commotie om Ajax-achtig uittenue Birmingham CityDat commetaar van die jankerds..
![]()
Werken aan je drankgemiddeldequote:
Ha! Onze nieuwe BoF student! Hoe staat het met de studie?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef Sumera het volgende:
Middag!
Er zaten er twee in m'n groentepakketquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:09 schreef staticdata het volgende:
nog een komkommer in je poepert meegenomen FJD
geweldig ja lol, lig dubbel hierquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:02 schreef ursel het volgende:
Commotie om Ajax-achtig uittenue Birmingham CityDat commetaar van die jankerds..
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zaten er twee in m'n groentepakketTis maar goed dat Ursel hier vanavond voetbal komt kijken
Net ook al tomanten met licopeen opDas nieuw en gezond, geloof ik
Mja, gebruikelijke verhaal, geel voor Suarez..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Ik vind dat het weer tijd wordt om over voetbal te ouwehoeren! Hoe is het vandaag met Ajax gegaan Diamond?
Zo weer terug uit de stad. Pfff wat was dat hard werken zegquote:
Thuis word het gewoon 1-0 en niks aan het handje hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Ik vind dat het weer tijd wordt om over voetbal te ouwehoeren! Hoe is het vandaag met Ajax gegaan Diamond?
Ik vrees het ook ja maar achquote:Op zondag 11 mei 2008 08:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Thuis word het gewoon 1-0 en niks aan het handje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |