abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:08:33 #103
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_58566523
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
Viral tijd!
http://www.heineken.nl/ekgadget/
Whehe... Hij is weer keun.
Kheb thuis geloof ik nog een opblaasbare duckout liggen..
pi_58568473
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef ursel het volgende:
Whehe... Hij is weer keun.
Kheb thuis geloof ik nog een opblaasbare duckout liggen..
Viral houdt toch in dat ie helemaal niet komt Ik vind het wel een gaaf ding

Goed, nu komkommers verpakken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58568494
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 07:19 schreef FJD het volgende:

[..]

Succes
  vrijdag 9 mei 2008 @ 08:09:38 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58568694
Mogguh

Nog 1 dagje aanwezig zijn en dan eindelijk weekend!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 08:52:25 #107
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_58569054
quote:

[..]

Viral houdt in, een actie van een bedrijf dmv een ludieke actie (filmpje, game,)... Die zo leuk of interressant is dat mensen hem doorsturen...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:16:47 #108
63192 ursel
pi_58569371
quote:

[..]

quote:
Virale marketing is een marketingtechniek die poogt om bestaande sociale netwerken te exploiteren om zo de bekendheid van het merk te vergroten of positieve associaties te bewerkstelligen op een wijze die te vergelijken is met een virale epidemie. In die zin lijkt het op mond-tot-mondreclame die versterkt wordt door het internet, waardoor zeer snel en veelal op goedkope wijze een groot aantal mensen bereikt kan worden.

De aanname bij virale marketing is dat als een uiting een "ontvankelijk" individu bereikt, dit individu "besmet" wordt. Zolang elke besmette persoon gemiddeld meer dan één andere persoon benadert met de uiting, ofwel de voortplantingsquote is groter dan 1, zal vergelijkbaar als bij een epidemie het aantal besmette personen volgens een logistische curve groeien, waarvan het eerste deel exponentieel lijkt.
Logistiek gezien dus een uiterst goede manier van distributie..
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:17:27 #109
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58569378
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh

Nog maar 1 dagje aanwezig zijn en dan eindelijk weekend!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_58569467
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]
jij gaat voortaan toch ook in het weekend doorwerken
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:35:01 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_58569662
Trala Trielie TVP
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:36:20 #112
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58569691
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:22 schreef staticdata het volgende:

[..]

jij gaat voortaan toch ook in het weekend doorwerken
Dit weekend in ieder geval nog niet, dit weekend staat ingepland om afscheid te nemen van al mijn vrienden.
2de in de Tour de BoF!
pi_58569919
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dit weekend in ieder geval nog niet, dit weekend staat ingepland om afscheid te nemen van al mijn vrienden.
GEEN VRIENDEN FTW!!!!!!!!!!

vrienden kosten alleen tijd, geld en energie

waarom vrienden als je FOK!, WERK en BF2 hebt????
pi_58569970
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:48 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

GEEN VRIENDEN FTW!!!!!!!!!!

vrienden kosten alleen tijd, geld en energie

waarom vrienden als je FOK!, WERK en BF2 GTA IV hebt????
pi_58570052
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

dus 21 juni gaat niet door
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:59:08 #116
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58570096
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef staticdata het volgende:

[..]

dus 21 juni gaat niet door
Die gaat wel door, dan kan ik van jullie irl afscheid nemen

en tegen die tijd zou ik al wel eens klaar kunnen zijn met overwerken
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:03:44 #117
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58570180
Werken in het weekend, werken na 17:00 uur. Alleen als het echt niet anders kan, anders no way!
pi_58570469
mogen ze wel flink betalen als ze dat bij mij flikten...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:18:34 #119
196921 Mrakz0r
cha`mone
pi_58570501
Zolang Twente maar wint van Ajax
pi_58570536
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
he gans, we kunnen bijna gaan upgraden!!!

http://core.tweakers.net/(...)hydra-processor.html

owowow wat zijn al die gassies die net een quadcore gekocht hebben gepw3d!!!
owowow gans, we kunnen echt gaan upgraden!!

http://core.tweakers.net/(...)ores-uitbrengen.html

owowow wat zijn al die gassies die net een octodcore willen kopen zijn zo gepw3d!!!
pi_58571061
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Werken in het weekend, werken na 17:00 uur. Alleen als het echt niet anders kan, anders no way!
Met die mentaliteit kom je er wel.

Zoals mijn opa zei..van werken is nog nooit iemand dood gegaan.

Kijk we hoeven niet allemaal zoveel als Jorrit te werken en iedereen heeft een andere mening over de plaats van werk in je leven. Maar dat je je werk alleen al bekijkt vanuit een tijdsperspectief vind ik gewoon veelzeggend. Je krijgt een opdracht van een organisatie die het vertrouwen in je heeft gesteld voor bepaalde activiteiten tegen vergoeding. Die taak moet volbracht worden en dan kan het wel eens nodig zijn dat je wat harder of wat meer moet werken. Ik heb zelf in heel mijn leven nog nooit minder dan 60 uur per week gewerkt en ik ben er kiplekker bij. De waardering volgt automatisch bij voldoende kwaliteit van geleverd werk. Dit is ook de reden dat ik nooit beroeps brandweerman ben geworden (Droom) omdat ik gewoon niet tegen een ambtenaren cultuur kan. Echt mijn bloed gaat er van koken als je bedenkt dat er een bedrijfsleven is dat een land op een hoog niveau draagt waarbij een ambtenarenkorps op de bonnefooi meelift. Ok het is niet allemaal zo zwart wit als ik het hier wegzet maar toch...

Maar met deze mentaliteit zie je Europa toch erg snel ingehaald worden door Azië waar het gezinsleven ondergeschikt is aan het werk. Japan is het uiterste waar men gewoon altijd 16 uur per dag op kantoor doorbrengt. Niet dat dit allemaal erg gezond is natuurlijk.

Tot zover weer mijn rebelse post van deze week.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 09-05-2008 10:51:12 ]
pi_58571131
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef jpjedi het volgende:
Tot zover weer mijn rebelse post van deze week.
eensch
er zijn natuurlijk grenzen, maar in principe moet je je baan doen. kan dat in 36uur > prima, kost het je 45uur, ook goed toch? ik blijf net zo lang op mn werk tot ik mn taken af heb. door de maand heen heb ik aan 40 uur genoeg, tijdens maandafsluitingen etc heb ik het dubbele nodig > hee, it comes with the job
al dat gezever van die luie gasten die principieel niet willen overwerken
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:51:35 #123
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58571228
Tuurlijk zijn er uitzonderingen en als je een deadline hebt voor een bepaald project snap ik best dat je moet overwerken, maar je moet jezelf ook niet gek maken. Een goede planning lost al een hoop op

Maar over het algemeen vind ik een werkweek van 36 of 40 uur prima. Ik doe daarnaast nog een deeltijd HBO opleiding waar ik ook 10 a 15 uur per week in de avonden aan moet werken.
pi_58571340
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zoals mijn opa zei..van werken is nog nooit iemand dood gegaan.
Dan heeft je Opa niet in Auschwitz gezeten gok ik
pi_58571503
40 uur voor mij is prima, ik zit niet op kantoor waar je gezellig effe kunt internetten tijdens je werkzaamheden, voor mij dus ook geen medelijden voor de kantoorpikkies die eens wat moeten overwerken. ik ben 40 uur lang aan het bikkelen, sjouwen met zware metalen delen, etc. en ja, soms moet er gewoon worden overgewerkt, en daar heb ik ook helemaal geen probleem mee, om een deadline te halen, maar ik ben wel van mening dat als er overgewerkt moet worden, het een fout is van het kantoor. te laat onderdelen besteld, geen flauw benul hebben hoe het reilt en zeilt op de werkvloer, slechte planning, slechte plaatsing van personeel.
mijn vrije tijd komt ten allen tijde voor mijn werktijd, ik ben heel erg gehecht daaraan, ik moet gewoon elke dag het gevoel hebben dat ik degene ben die de touwtjes in handen heeft in mijn leven, en niet een of ander bedrijf die jou als nummer ziet.
pi_58571614
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Incolumis het volgende:
40 uur voor mij is prima, ik zit niet op kantoor waar je gezellig effe kunt internetten tijdens je werkzaamheden, voor mij dus ook geen medelijden voor de kantoorpikkies die eens wat moeten overwerken. ik ben 40 uur lang aan het bikkelen, sjouwen met zware metalen delen, etc. en ja, soms moet er gewoon worden overgewerkt, en daar heb ik ook helemaal geen probleem mee, om een deadline te halen, maar ik ben wel van mening dat als er overgewerkt moet worden, het een fout is van het kantoor. te laat onderdelen besteld, geen flauw benul hebben hoe het reilt en zeilt op de werkvloer, slechte planning, slechte plaatsing van personeel.
mijn vrije tijd komt ten allen tijde voor mijn werktijd, ik ben heel erg gehecht daaraan, ik moet gewoon elke dag het gevoel hebben dat ik degene ben die de touwtjes in handen heeft in mijn leven, en niet een of ander bedrijf die jou als nummer ziet.
En accountants, managers etc zijn allemaal onzin in een bedrijf zeker.

Dat eeuwige gesteggel tussen kantoor en werkplaats.
pi_58571634
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef staticdata het volgende:

[..]

Dan heeft je Opa niet in Auschwitz gezeten gok ik
Tja met een waterig soepje en een korstje hard brood kan ik het niet eens uithouden al zou ik niet werken.
pi_58571718
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ze onzin zijn, maar alleen dat ze weinig kennis van zaken hebben en puur gefixeerd zijn op nummertjes. ook dit is niet zwart-wit
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:22:43 #129
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58571937
Pfffff met dit weer bikkelen, metalen sjouwen.... ik leef met je mee
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:28:05 #130
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_58572048
goeiemorgen BoF!Fertjes ( zo goed ijsmutsje )
vakantie bijna voorbij helaas gvd.!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_58572102
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:28 schreef Silver_Shark het volgende:
goeiemorgen BoF!Fertjes ( zo goed ijsmutsje )
vakantie bijna voorbij helaas gvd.!

en onderschat kantoorwerk niet. als ik een dag bezig ben geweest met moeilijke issues ben ik 's avonds echt bek af met koppijn

@ puni > ik moest lachen
pi_58572380
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Incolumis het volgende:
Voor mij ook geen medelijden . Je kiest zelf voor deze fysieke baan.

Ik ben van mening dat wanneer je eerst operationeel hebt gewerkt en daarna op kantoor beter besef hebt hoe zaken kunnen doorwerken dat operationele mensen hun werk niet kunnen doen.

Maar dit prinicpe geldt ook op kantoor eigenlijk. managers die iets doorgeven en dan niet beseffen hoe iets operationeels werkt.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:47:29 #133
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58572466
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffff met dit weer bikkelen, metalen sjouwen.... ik leef met je mee
Hij voelt de zon tenminste nog op een dag.

Met mij hoef je geen medelijden te hebben. Ik heb er zelf voor gekozen. Ik had ook rustig 8 uurtjes op een dag kunnen gaan werken, maar zo zit ik nu eenmaal niet inelkaar.
Goed de huidige situatie is ook weer een beetje te veel van het goede. Ik werk tegen een deadline waar ik sinds januari al van roep dat hij niet haalbaar is. Helaas is falen geen optie...

Ik ben overigens wel iemand die thuis bijna niks meer doet. Ik laat me laptop op het werk en thuis doe ik alleen maar mailen en lezen voor kantoor.

Het harde werken loont uiteindelijk veel meer dan een beetje de kantjes eraf lopen.

Overigens ben ik wel van mening dat overwerken iets is wat overbodig zou moeten zijn. Bij juiste planningen is het niet nodig, althans binnen mijn werk. Echter als er 1 ding is wat nooit klopt binnen mijn werk dan zijn het wel de planningen
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:53:20 #134
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58572618
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:20 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

owowow gans, we kunnen echt gaan upgraden!!

http://core.tweakers.net/(...)ores-uitbrengen.html

owowow wat zijn al die gassies die net een octodcore willen kopen zijn zo gepw3d!!!
12 cores
Hup upgraden naar 80 cores
http://tweakers.net/nieuw(...)t-80-cores-zien.html
2de in de Tour de BoF!
pi_58573150
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

vaak is het wel zo dat er op de vloer harder gewerkt word als op kantoor
en fouten op kantoor minder tellen als fouten op de vloer
Narf!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:22:11 #136
63192 ursel
pi_58573218
Wat ik me wel weer afvraag.. Als iedereen zo "dedicated to the job is", wat doet iedereen hier dan ipv lekker hard kunnen werken??

pi_58573272
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Overigens ben ik wel van mening dat overwerken iets is wat overbodig zou moeten zijn. Bij juiste planningen is het niet nodig, althans binnen mijn werk. Echter als er 1 ding is wat nooit klopt binnen mijn werk dan zijn het wel de planningen
ik heb precies dezelfde mening daarover.
pi_58573301
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
Wat ik me wel weer afvraag.. Als iedereen zo "dedicated to the job is", wat doet iedereen hier dan ipv lekker hard kunnen werken??

prestatieverlof
pi_58573309
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:

[..]

lligt er idd aan waar je zit. als ik het vergelijk met hier dan kan een monteur schade maken van een paar duizend euro. maar hier kan je operationeel voor Tonnen het schip in gaan.
pi_58573399
quote:

[..]

dit zijn van die standaard opmerkingen. hoe kan je nou zo iets zeggen als je geen overzicht hebt van een hele organisatie. denk je nou echt dat fouten op kantoor minder tellen dan op de vloer? het grote verschil is dat een fout op de vloer directe gevolgen heeft voor een productieproces. voorraad die je mag scrappen, machines die stil staan, FTE-ers die moeten wachten etc etc. fouten op een kantoor hebben een net zo grote, zo niet grotere impact, alleen op een ander vlak. neem nou een van mijn maatschappijen, deze afsluiting heb ik een companie afgesloten, resultaat bepaalt en geboekt en de boel gerapporteerd, gaat er een mongool in de oude periode ouder inkooporders afboeken dat is dus direct van invloed op het resultaat en dat betekent dat de hele boel weer opnieuw mag. naast dat het een debiele indruk bij het hoofdkantoor achter laat kost dit dus ook gewoon geld.
pi_58573467
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef staticdata het volgende:

[..]

lligt er idd aan waar je zit. als ik het vergelijk met hier dan kan een monteur schade maken van een paar duizend euro. maar hier kan je operationeel voor Tonnen het schip in gaan.
en dan idd nog niet te spreken van administratieve "foutjes" die organisaties onwijs veel geld kunnen kosten. ik durf mn handen in het vuur te steken dat er op kantoor meer verliesposten gemaakt worden dan op de werkvloer.

of je moet als NASA medewerker de onderhoudshal opblazen ofzo
pi_58573677
Conclusie:

kantoor & vloer hebben elkaar nodig en daarbij is communicatie de sleutel tot succes
pi_58573701
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

en dan idd nog niet te spreken van administratieve "foutjes" die organisaties onwijs veel geld kunnen kosten. ik durf mn handen in het vuur te steken dat er op kantoor meer verliesposten gemaakt worden dan op de werkvloer.

of je moet als NASA medewerker de onderhoudshal opblazen ofzo
klopt, het kantoor heeft een grotere impact op de financiën dan de werkvloer, maar dat is dan ook heel normaal. het zijn doorgaans hoger opgeleide mensen, en van hen mag je wel iets meer kunde verwachten.
ik moest bij Stork weg omdat het kantoor niet had voorzien dat bij de bouw van een nieuwe machine, de levering van onderdelen wat langer kon duren. gevolg, alle uitzendkrachten moesten weg. genoeg werk tot sowieso na de zomer, maar geen onderdelen. da's natuurlijk een grote flater. en nu zijn de onderdelen er wel, maar moeten de vaste werknemers de nieuwe uitzendkrachten weer inwerken, met als gevolg een langzamere productie, fouten in productie etc.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:46:01 #144
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58573715
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef ursel het volgende:

Omdat je niet heel de dag daadwerkelijk werkt? Daar zijn vast wel overzichten van
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:46:03 #145
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58573716
quote:

[..]

werkvloerpost

Ik weet dat ik hard werk, maar ik weet ook wat voor een uren de mensen boven mij maken.
Als het op uren maken aankomt dan heb je het op de werkvloer verreweg het gemakkelijkst.
De vraag is alleen wat is zwaarder/harder werken?
2de in de Tour de BoF!
pi_58573752
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef staticdata het volgende:
Conclusie:

kantoor & vloer hebben elkaar nodig en daarbij is communicatie de sleutel tot succes
mijn mening daarover is, de werkvloer communiceert gigantisch veel, maar van het kantoor uit komt weinig repliek terug. je wil niet weten hoe vaak wij wel niet met aanpassingen en verbeteringen komen, en productiefouten opsporen en melden, er wordt gewoon helemaal niks mee gedaan.
pi_58573805
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

werkvloerpost

Ik weet dat ik hard werk, maar ik weet ook wat voor een uren de mensen boven mij maken.
Als het op uren maken aankomt dan heb je het op de werkvloer verreweg het gemakkelijkst.
De vraag is alleen wat is zwaarder/harder werken?
ik weet niet of je nu werkt of niet, maar alleen al het feit dat je tijd hebt om een forum te bezoeken zegt meestal al genoeg, betekent dat je niet 100% van de tijd bezig bent met je werk. zo is het op de werkvloer ook niet hoor, wij drinken eigenlijk best veel koffie op een dag waar ik nu werk lol
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:52:27 #148
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58573839
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Incolumis het volgende:

[..]

mijn mening daarover is, de werkvloer communiceert gigantisch veel, maar van het kantoor uit komt weinig repliek terug. je wil niet weten hoe vaak wij wel niet met aanpassingen en verbeteringen komen, en productiefouten opsporen en melden, er wordt gewoon helemaal niks mee gedaan.
Dit is een veel voorkomend probleem. Het is bijna altijd top-down en nooit bottom-up.
Het zou helemaal geen kwaad kunnen om eens te luisteren naar de werkvloer.
Nadeel is alleen dat je moet kunnen filteren, wat is wel interessant en wat is onzin.

Goed nu ga ik weer aan de slag, pauze is voorbij.
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:55:04 #149
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58573874
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik weet niet of je nu werkt of niet, maar alleen al het feit dat je tijd hebt om een forum te bezoeken zegt meestal al genoeg, betekent dat je niet 100% van de tijd bezig bent met je werk. zo is het op de werkvloer ook niet hoor, wij drinken eigenlijk best veel koffie op een dag waar ik nu werk lol
Vooruit nog 1 reactie.
Je moet soms even een beetje afleiding hebben.
De een die drinkt koffie de ander rookt. Ik rook en drink geen koffie, maar internet gewoon even als afleiding.
12 uur non-stop werken bestaat gewoon niet, je kunt het wel proberen, maar het zal de kwaliteit en kwaniteit niet bevorderen.
2de in de Tour de BoF!
pi_58574010
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Vooruit nog 1 reactie.
Je moet soms even een beetje afleiding hebben.
De een die drinkt koffie de ander rookt. Ik rook en drink geen koffie, maar internet gewoon even als afleiding.
12 uur non-stop werken bestaat gewoon niet, je kunt het wel proberen, maar het zal de kwaliteit en kwaniteit niet bevorderen.
klopt, de gemiddelde mens kan maar 15 minuten zijn concentratie vasthouden op zijn werk. roken wordt hier alleen in de 2 pauzes gedaan. drinken is een keuze, gemiddeld wordt er hier elk uur tot anderhalf uur een keer koffie gehaald.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:13:06 #151
196921 Mrakz0r
cha`mone
pi_58574194
Tja op rustige dagen waar ik nu werk ben je zo'n 20% productief over de hele dag. Bij mijn vorige baan was dat wel anders. Daar kreeg je al wat te horen als je uberhaubt een fun-site opende.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:13:09 #152
63192 ursel
pi_58574196
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Omdat je niet heel de dag daadwerkelijk werkt? Daar zijn vast wel overzichten van
:y Een productiviteit van 80%
pi_58574335
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Mrakz0r het volgende:
Tja op rustige dagen waar ik nu werk ben je zo'n 20% productief over de hele dag. Bij mijn vorige baan was dat wel anders. Daar kreeg je al wat te horen als je uberhaubt een fun-site opende.
wat voor werk doe je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')