Whehe... Hij is weer keun.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
Viral tijd!
http://www.heineken.nl/ekgadget/
Viral houdt toch in dat ie helemaal niet komtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef ursel het volgende:
Whehe... Hij is weer keun.![]()
Kheb thuis geloof ik nog een opblaasbare duckout liggen..
Succesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Viral houdt toch in dat ie helemaal niet komtIk vind het wel een gaaf ding
Goed, nu komkommers verpakken
Viral houdt in, een actie van een bedrijf dmv een ludieke actie (filmpje, game,)... Die zo leuk of interressant is dat mensen hem doorsturen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:19 schreef FJD het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Logistiek gezien dus een uiterst goede manier van distributie..quote:Virale marketing is een marketingtechniek die poogt om bestaande sociale netwerken te exploiteren om zo de bekendheid van het merk te vergroten of positieve associaties te bewerkstelligen op een wijze die te vergelijken is met een virale epidemie. In die zin lijkt het op mond-tot-mondreclame die versterkt wordt door het internet, waardoor zeer snel en veelal op goedkope wijze een groot aantal mensen bereikt kan worden.
De aanname bij virale marketing is dat als een uiting een "ontvankelijk" individu bereikt, dit individu "besmet" wordt. Zolang elke besmette persoon gemiddeld meer dan één andere persoon benadert met de uiting, ofwel de voortplantingsquote is groter dan 1, zal vergelijkbaar als bij een epidemie het aantal besmette personen volgens een logistische curve groeien, waarvan het eerste deel exponentieel lijkt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Nog maar 1 dagje aanwezig zijn en dan eindelijk weekend!
Dit weekend in ieder geval nog niet, dit weekend staat ingepland om afscheid te nemen van al mijn vrienden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij gaat voortaan toch ook in het weekend doorwerken
GEEN VRIENDEN FTW!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit weekend in ieder geval nog niet, dit weekend staat ingepland om afscheid te nemen van al mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
GEEN VRIENDEN FTW!!!!!!!!!!![]()
vrienden kosten alleen tijd, geld en energie![]()
waarom vrienden als je FOK!, WERK en BF2 GTA IV hebt????
dus 21 juni gaat niet doorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit weekend in ieder geval nog niet, dit weekend staat ingepland om afscheid te nemen van al mijn vrienden.
Die gaat wel door, dan kan ik van jullie irl afscheid nemenquote:
owowow gans, we kunnen echt gaan upgraden!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
he gans, we kunnen bijna gaan upgraden!!!![]()
![]()
http://core.tweakers.net/(...)hydra-processor.html
owowow wat zijn al die gassies die net een quadcore gekocht hebben gepw3d!!!![]()
![]()
Met die mentaliteit kom je er wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Werken in het weekend, werken na 17:00 uur. Alleen als het echt niet anders kan, anders no way!
eenschquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef jpjedi het volgende:
Tot zover weer mijn rebelse post van deze week.
Dan heeft je Opa niet in Auschwitz gezeten gok ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zoals mijn opa zei..van werken is nog nooit iemand dood gegaan.
En accountants, managers etc zijn allemaal onzin in een bedrijf zeker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Incolumis het volgende:
40 uur voor mij is prima, ik zit niet op kantoor waar je gezellig effe kunt internetten tijdens je werkzaamheden, voor mij dus ook geen medelijden voor de kantoorpikkies die eens wat moeten overwerken. ik ben 40 uur lang aan het bikkelen, sjouwen met zware metalen delen, etc. en ja, soms moet er gewoon worden overgewerkt, en daar heb ik ook helemaal geen probleem mee, om een deadline te halen, maar ik ben wel van mening dat als er overgewerkt moet worden, het een fout is van het kantoor. te laat onderdelen besteld, geen flauw benul hebben hoe het reilt en zeilt op de werkvloer, slechte planning, slechte plaatsing van personeel.
mijn vrije tijd komt ten allen tijde voor mijn werktijd, ik ben heel erg gehecht daaraan, ik moet gewoon elke dag het gevoel hebben dat ik degene ben die de touwtjes in handen heeft in mijn leven, en niet een of ander bedrijf die jou als nummer ziet.
Tja met een waterig soepje en een korstje hard brood kan ik het niet eens uithouden al zou ik niet werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan heeft je Opa niet in Auschwitz gezeten gok ik
ik zeg niet dat ze onzin zijn, maar alleen dat ze weinig kennis van zaken hebben en puur gefixeerd zijn op nummertjes. ook dit is niet zwart-witquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En accountants, managers etc zijn allemaal onzin in een bedrijf zeker.![]()
Dat eeuwige gesteggel tussen kantoor en werkplaats.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:28 schreef Silver_Shark het volgende:
goeiemorgen BoF!Fertjes ( zo goed ijsmutsje )
vakantie bijna voorbij helaas gvd.!
Voor mij ook geen medelijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Incolumis het volgende:
40 uur voor mij is prima, ik zit niet op kantoor waar je gezellig effe kunt internetten tijdens je werkzaamheden, voor mij dus ook geen medelijden voor de kantoorpikkies die eens wat moeten overwerken. ik ben 40 uur lang aan het bikkelen, sjouwen met zware metalen delen, etc. en ja, soms moet er gewoon worden overgewerkt, en daar heb ik ook helemaal geen probleem mee, om een deadline te halen, maar ik ben wel van mening dat als er overgewerkt moet worden, het een fout is van het kantoor. te laat onderdelen besteld, geen flauw benul hebben hoe het reilt en zeilt op de werkvloer, slechte planning, slechte plaatsing van personeel.
mijn vrije tijd komt ten allen tijde voor mijn werktijd, ik ben heel erg gehecht daaraan, ik moet gewoon elke dag het gevoel hebben dat ik degene ben die de touwtjes in handen heeft in mijn leven, en niet een of ander bedrijf die jou als nummer ziet.
Hij voelt de zon tenminste nog op een dag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffff met dit weer bikkelen, metalen sjouwen.... ik leef met je mee
12 coresquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owowow gans, we kunnen echt gaan upgraden!!![]()
![]()
http://core.tweakers.net/(...)ores-uitbrengen.html
owowow wat zijn al die gassies die net een octodcore willen kopen zijn zo gepw3d!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En accountants, managers etc zijn allemaal onzin in een bedrijf zeker.![]()
Dat eeuwige gesteggel tussen kantoor en werkplaats.
ik heb precies dezelfde mening daarover.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens ben ik wel van mening dat overwerken iets is wat overbodig zou moeten zijn. Bij juiste planningen is het niet nodig, althans binnen mijn werk. Echter als er 1 ding is wat nooit klopt binnen mijn werk dan zijn het wel de planningen
prestatieverlofquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
Wat ik me wel weer afvraag.. Als iedereen zo "dedicated to the job is", wat doet iedereen hier dan ipv lekker hard kunnen werken??
lligt er idd aan waar je zit. als ik het vergelijk met hier dan kan een monteur schade maken van een paar duizend euro. maar hier kan je operationeel voor Tonnen het schip in gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
vaak is het wel zo dat er op de vloer harder gewerkt word als op kantoor
en fouten op kantoor minder tellen als fouten op de vloer
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan idd nog niet te spreken van administratieve "foutjes" die organisaties onwijs veel geld kunnen kosten. ik durf mn handen in het vuur te steken dat er op kantoor meer verliesposten gemaakt worden dan op de werkvloer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
lligt er idd aan waar je zit. als ik het vergelijk met hier dan kan een monteur schade maken van een paar duizend euro. maar hier kan je operationeel voor Tonnen het schip in gaan.
klopt, het kantoor heeft een grotere impact op de financiën dan de werkvloer, maar dat is dan ook heel normaal. het zijn doorgaans hoger opgeleide mensen, en van hen mag je wel iets meer kunde verwachten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en dan idd nog niet te spreken van administratieve "foutjes" die organisaties onwijs veel geld kunnen kosten. ik durf mn handen in het vuur te steken dat er op kantoor meer verliesposten gemaakt worden dan op de werkvloer.
of je moet als NASA medewerker de onderhoudshal opblazen ofzo
Omdat je niet heel de dag daadwerkelijk werkt? Daar zijn vast wel overzichten vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
Wat ik me wel weer afvraag.. Als iedereen zo "dedicated to the job is", wat doet iedereen hier dan ipv lekker hard kunnen werken??
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn mening daarover is, de werkvloer communiceert gigantisch veel, maar van het kantoor uit komt weinig repliek terug. je wil niet weten hoe vaak wij wel niet met aanpassingen en verbeteringen komen, en productiefouten opsporen en melden, er wordt gewoon helemaal niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef staticdata het volgende:
Conclusie:
kantoor & vloer hebben elkaar nodig en daarbij is communicatie de sleutel tot succes![]()
ik weet niet of je nu werkt of niet, maar alleen al het feit dat je tijd hebt om een forum te bezoeken zegt meestal al genoeg, betekent dat je niet 100% van de tijd bezig bent met je werk. zo is het op de werkvloer ook niet hoor, wij drinken eigenlijk best veel koffie op een dag waar ik nu werk lolquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]werkvloerpost
Ik weet dat ik hard werk, maar ik weet ook wat voor een uren de mensen boven mij maken.
Als het op uren maken aankomt dan heb je het op de werkvloer verreweg het gemakkelijkst.
De vraag is alleen wat is zwaarder/harder werken?
Dit is een veel voorkomend probleem. Het is bijna altijd top-down en nooit bottom-up.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mijn mening daarover is, de werkvloer communiceert gigantisch veel, maar van het kantoor uit komt weinig repliek terug. je wil niet weten hoe vaak wij wel niet met aanpassingen en verbeteringen komen, en productiefouten opsporen en melden, er wordt gewoon helemaal niks mee gedaan.
Vooruit nog 1 reactie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik weet niet of je nu werkt of niet, maar alleen al het feit dat je tijd hebt om een forum te bezoeken zegt meestal al genoeg, betekent dat je niet 100% van de tijd bezig bent met je werk. zo is het op de werkvloer ook niet hoor, wij drinken eigenlijk best veel koffie op een dag waar ik nu werk lol
klopt, de gemiddelde mens kan maar 15 minuten zijn concentratie vasthouden op zijn werk. roken wordt hier alleen in de 2 pauzes gedaan. drinken is een keuze, gemiddeld wordt er hier elk uur tot anderhalf uur een keer koffie gehaald.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vooruit nog 1 reactie.
Je moet soms even een beetje afleiding hebben.
De een die drinkt koffie de ander rookt. Ik rook en drink geen koffie, maar internet gewoon even als afleiding.
12 uur non-stop werken bestaat gewoon niet, je kunt het wel proberen, maar het zal de kwaliteit en kwaniteit niet bevorderen.
:y Een productiviteit van 80%quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat je niet heel de dag daadwerkelijk werkt? Daar zijn vast wel overzichten van
wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef Mrakz0r het volgende:
Tja op rustige dagen waar ik nu werk ben je zo'n 20% productief over de hele dag. Bij mijn vorige baan was dat wel anders. Daar kreeg je al wat te horen als je uberhaubt een fun-site opende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |