En dan zeker in die tussentijd allemaal van die kleine rufjtes laten, omdat er telkens plaats gemaakt moet worden voor weer een beetje extraschijt..quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:17 schreef Mrakz0r het volgende:
'k moet eigelijk schijten maar tis nog te vroeg. Ik wacht tot 10 uur. Dus over 3 koffie's ongeveer.
we hebben een kennerquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:48 schreef ursel het volgende:
Mogguh..![]()
[..]
En dan zeker in die tussentijd allemaal van die kleine rufjtes laten, omdat er telkens plaats gemaakt moet worden voor weer een beetje extraschijt..
Nee, je moet met een opgeblazen gevoel blijven zitten en het tot 10 uur ophouden, omdat anders je tijdsplanning in de war komt...quote:
Idd..quote:
Wat schneider ook alweer?? " Het is zeker dat ik blijf " ofzo toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
3 heerlijke nieuwsberichten om de dag mee te beginnen...
Huntelaar: komst Van Basten en Bergkamp een reden om te blijven
Stekelenburg: ik blijf sowieso nog een jaar
Radonjic: 'Transfer Sulejmani voor EK afronden'
De overgang van Miralem Sulejmani naar Ajax is volgens Jovica Radonjic een kwestie van tijd. Volgens de zaakwaarnemer geniet de Amsterdamse club de voorkeur van de aanvaller van SC Heerenveen. "Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", vertelt de belangenbehartiger donderdag in De Telegraaf. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Volgens Radonjic heeft de Servische dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."
Sulejmani ontwikkelde zich dit seizoen tot de revelatie van de eredivisie. Hij maakte indruk met zijn spel en zijn productie van vijftien doelpunten en tien assists.
![]()
Uiteraard nog maar zien of alle 3 de berichten gebeuren.
Daarom zeg ik: Nog maar zien of gaat gebeuren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat schneider ook alweer?? " Het is zeker dat ik blijf " ofzo toch?
Ja dat klopt, maar de markt hier in de buurt staat er niet op vrijdag, vandaar dat wij het een dagje eerder doenquote:
het is nu een 11 waardquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:10 schreef ursel het volgende:
Oe.. er is weer nieuws over ons 10+ spel..
Patch 1.01 voor GTA IV lost vastlopers niet op
Ga jij ook eens gewoon terug onder je steen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef Silver_Shark het volgende:
GTA Fanboys jullie
Footbalmanager 2008 FTW
2x met feyenoord champions league gewonnen
Spel is 720Pquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef jpjedi het volgende:
Gisteren voor het eerst gespeeld. Lies is al een beetje op weg maar ik kom niet verder dan doelloos rondrijden en mensen doodrijden.
Grafisch vind ik hem ondanks 1080p nou niet echt bijzonder moet ik zeggen en het meest debiele is dat wanneer ik met dat poppetje die Michelle ga naaien dat het dan gecensureerd is.![]()
Maar goed..Lies vind hem wel leuk dus stof happen hoeft het spel voorlopig niet.
Dan is GTA toch wel erg realistisch vergeleken met dit... ik geef het nu een 12!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef Silver_Shark het volgende:
GTA Fanboys jullie
Footbalmanager 2008 FTW
2x met feyenoord champions league gewonnen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan is GTA toch wel erg realistisch vergeleken met dit... ik geef het nu een 12!
Een lichte teleurstelling. Ik had er meer van verwacht. Heb gister ook niet gebbq'd ofzo. Vanavond KFC of Durum Doner en kijken wat 't morgen brengt.quote:
verrek joh..wist ik niet eens.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Spel is 720P
de screens die je in het begin ziet voordat het gaat laden zijn in 1080P
Hey wil jij GTA niet bashen, das toevallig wel het beste spel ooit en gewoon een 1000 waardquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
verrek joh..wist ik niet eens.
Maar onder de indruk ben ik niet geraakt door dit spel zoals ik dat wel had bij AC. Daar viel mijn bek gewoon van open toen ik die de eerste keer aanslingerde. Echter dat spel is dan weer erg repeterend.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan is GTA toch wel erg realistisch vergeleken met dit... ik geef het nu een 12!
whehehe!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ga jij ook eens gewoon terug onder je steen!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
he gans, we kunnen bijna gaan upgraden!!!![]()
![]()
http://core.tweakers.net/(...)hydra-processor.html
owowow wat zijn al die gassies die net een quadcore gekocht hebben gepw3d!!!![]()
![]()
weet je wat je met droge grappen moet doen??quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat een droge grappen weer deze ochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:44 schreef Mrakz0r het volgende:
Best leuk zo'n helicopter vluchtje. Maar de echte belevenis ervaar je pas in GTA IV in een heli.
[ afbeelding ]
4 coresquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
http://core.tweakers.net/(...)hydra-processor.html
owowow wat zijn al die gassies die net een quadcore gekocht hebben gepw3d!!!![]()
![]()
damn some people always have luckquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mag straks misschien ook in het weekend werken![]()
![]()
Heb geen idee eigenlijk hoe ik hier verzeild ben geraaktquote:
Door de misleinde TT van ijsmuts ben je hier gekomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:24 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Heb geen idee eigenlijk hoe ik hier verzeild ben geraaktMaar toch zit ik hier al 3 dagen te posten
Ik gooi 't op verveling @ work
WTFquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Door de misleinde TT van ijsmuts ben je hier gekomen.
BeF!Ferquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:14 schreef IJsmuts het volgende:
Mrakz0r is ons nieuwste BoF! lid!!![]()
wel nog met de [BoF]-t tag
Van ruilen komt huilen, dus ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn some people always have luck![]()
ruilen?
Ervaring van hoe lang terug?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:48 schreef staticdata het volgende:
uit erarvaring kan ik wel vertellen dat er soms in goede dozen ook wel eens de mindere komkommers worden gestopt en of je het mechanische op kwaliteit kan controleren weet ik niet.
Ajax wil d'r ook wel vanaf nu denk ik. Nog maar een contract tot 2010 dus de transfersom gaat flink dalen als ze hem dit jaar niet verkopen en dan moet je je toch gaan afvragen of je dat geld kunt winnen doordat Huntelaar Ajax de CL inschiet en gezien vorige jaargangen is dat toch wel een groot bedrijfsrisicoquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Denk het wel alleen van Huntelaar betwijfel ik, die gaat weg voor een grote zak geld.
Ban!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef jpjedi het volgende:
Maar onder de indruk ben ik niet geraakt door dit spel zoals ik dat wel had bij AC. Daar viel mijn bek gewoon van open toen ik die de eerste keer aanslingerde. Echter dat spel is dan weer erg repeterend.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
![]()
Kom 21 Juni BBQen en bier drinken. Dan analiseren we je evenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb geen idee eigenlijk hoe ik hier verzeild ben geraaktMaar toch zit ik hier al 3 dagen te posten
Held!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan nu gewoon bijna definitief me sociale leven door de plee spoelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
ZoZojuist het urn van m'n oma bijgezet bij die van m'n opa in een soort stenen box op de begraafplaats
Zijn ze eindelijk weer bij elkaar en kan ik het definitief een plek geven!
je bent een a vergetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom 21 Juni BBQen en bier drinken. Dan analiseren we je even
quote:
Ik heb vandaag maar slecht gepresteerd..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ervaring van hoe lang terug?
Die verhalen heb ik idd ook gehoord maar tegenwoordig schijnt dat heel veel minder te zijn. Vooral onder het veilingsysteem was dat schering en inslag. Met de goede kant v/d pallet langs de keurmeester en de slechte producten onderop en meer van dat soort ongein. Echter, tegenwoordig gaat het grootste deel van de producten de retailketens in. Denk aan Aldi, Lidl, Kaufland, Tesco, Edeka, Carrefour etc. etc.. Deze bedrijven hebben veel meer macht dan vroeger, haal je zulke trucjes uit dan krijg je gewoon een veeg uit de pan of komt de vrachtwagen terug. Die geintjes zijn dan ook allang geen standaard praktijk meer.
[..]
Ajax wil d'r ook wel vanaf nu denk ik. Nog maar een contract tot 2010 dus de transfersom gaat flink dalen als ze hem dit jaar niet verkopen en dan moet je je toch gaan afvragen of je dat geld kunt winnen doordat Huntelaar Ajax de CL inschiet en gezien vorige jaargangen is dat toch wel een groot bedrijfsrisicoStrik erom en weg doen.
[..]
Ban!Frankie, pak hem!
GTA draait overigens niet om de graphics maar om de gameplay, die steekt echt sterk in elkaar
[..]![]()
[..]
Kom 21 Juni BBQen en bier drinken. Dan analiseren we je even
[..]
Held!
[..]
Ah voel je je een beetje gepasseerd, kuss je d'r opquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar slecht gepresteerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |