Nee hoor zo zit het niet. Maar ik weet van erik dat 'ie niet zo heel veel van voetbal afweet. Dus bij de vraag:' wat is een ballack?' moest ik even lachen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het abnormaal als je niets van voetbal weet.![]()
Frits is blijkbaar een voetbalkenner in hart en nieren!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Don't be a little bitch about it!
Hoe weet jij dat ik erik heet!!!!111!!1!``oneonequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor zo zit het niet. Maar ik weet van erik dat 'ie niet zo heel veel van voetbal afweet. Dus bij de vraag:' wat is een ballack?' moest ik even lachen!
Idd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen!![]()
We zien je morgen wel op het terras!![]()
Nee mevrouw!quote:
Whehe, dacht ik al..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor zo zit het niet. Maar ik weet van erik dat 'ie niet zo heel veel van voetbal afweet. Dus bij de vraag:' wat is een ballack?' moest ik even lachen!
quote:
Onbedoeld weer eens boven de 100quote:06. 131 Pheno
10. 109 JortK
11. 106 eer-ik
13. 101 OA
16. 092 Kuukske
23. 078 vrolijke-frits
36. 058 Sjowhan
49. 051 marcb1974
55. 049 Papierversnipperaar
86. 040 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Wat doe jij op kantoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:06 schreef OA het volgende:
Godver, ik ben nog niet binnen en meteen begint het gezeik...
Volgens mij is het hier op kantoor al warmer dan 25 graden, heb maar weer 2 ventilatoren aan staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 06:57 schreef Sjowhan het volgende:
Het was hier afgekoeld tot 25 graden.
Wordt nog leuk vanmiddag als ik thuis kom
quote:Op donderdag 8 mei 200808:06 schreef OA het volgende:
Godver, ik ben nog niet binnen en meteen begint het gezeik... [afbeelding]
Je hebt een leven?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:50 schreef BrandX het volgende:
[..]ik sta er weer niet in... hoe zou dat nou toch komen
Ja, ik zou als ik jou was maar zorgen dat je op tijd komt straks!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij op kantoor
Je moet over 2.5 uur in utrecht zijn.
quote:
pwnquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier op kantoor al warmer dan 25 graden, heb maar weer 2 ventilatoren aan staan.
gosta love itquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij op kantoor
Je moet over 2.5 uur in utrecht zijn.
Maar het gaat echt niet lukken...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik jou was maar zorgen dat je op tijd komt straks!
Hmm, waar ken ik dat van...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:00 schreef BrandX het volgende:
mmm vanmiddag lekker met een vriendin lunchen op een terrasje![]()
![]()
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.quote:
Grazie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.
Wel miltvuur die dan 5 minuten werkzaam is.
precies genoeg om de biezen te pakken en dan hierheen te komen, kom je weer fit aan
Ik ben iets later dan 11 uur op de Neude. Ik kom om ongeveer 11.00 uur op centraal. Dus dan ff lopen en dan ben ik erquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef eer-ik het volgende:
Tim, ik moet om kwart over 10 bij de kapper zijn.
Dan duurt het ongeveer een half uurtje zei ze, dus 11:00 zal ik wel redden, anders ben ik íets later...
Lijkt me een mooi plan inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.
Wel miltvuur die dan 5 minuten werkzaam is.
precies genoeg om de biezen te pakken en dan hierheen te komen, kom je weer fit aan
quote:
Ok, dat moet lukken danquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben iets later dan 11 uur op de Neude. Ik kom om ongeveer 11.00 uur op centraal. Dus dan ff lopen en dan ben ik er
Idd, er zou een straf op moeten staan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja het zou verboden moeten worden natuulijk, ongehoord dat soort gedrag
Mooiquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:05 schreef eer-ik het volgende:
:
[..]
[..]
Ok, dat moet lukken dan
Ik fiets effe via huis om een nieuw shirt aan te trekken dalijk, anders weer al die haren in de nek
En dan kom ik straight naar de Neude
wakarimasen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |