Hmm, waar ken ik dat van...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:00 schreef BrandX het volgende:
mmm vanmiddag lekker met een vriendin lunchen op een terrasje![]()
![]()
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.quote:
Grazie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.
Wel miltvuur die dan 5 minuten werkzaam is.
precies genoeg om de biezen te pakken en dan hierheen te komen, kom je weer fit aan
Ik ben iets later dan 11 uur op de Neude. Ik kom om ongeveer 11.00 uur op centraal. Dus dan ff lopen en dan ben ik erquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef eer-ik het volgende:
Tim, ik moet om kwart over 10 bij de kapper zijn.
Dan duurt het ongeveer een half uurtje zei ze, dus 11:00 zal ik wel redden, anders ben ik íets later...
Lijkt me een mooi plan inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.
Wel miltvuur die dan 5 minuten werkzaam is.
precies genoeg om de biezen te pakken en dan hierheen te komen, kom je weer fit aan
quote:
Ok, dat moet lukken danquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben iets later dan 11 uur op de Neude. Ik kom om ongeveer 11.00 uur op centraal. Dus dan ff lopen en dan ben ik er
Idd, er zou een straf op moeten staan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja het zou verboden moeten worden natuulijk, ongehoord dat soort gedrag
Mooiquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:05 schreef eer-ik het volgende:
:
[..]
[..]
Ok, dat moet lukken dan
Ik fiets effe via huis om een nieuw shirt aan te trekken dalijk, anders weer al die haren in de nek
En dan kom ik straight naar de Neude
wakarimasen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |