abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:53:16 #276
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58534638
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef The_End het volgende:

[..]

Dat is dus al fout. De roker zou eerst even moeten vragen of je er geen last van hebt. Jij draait het weer om.
En zout op slakken leggen lukt ook aardig zie ik

Jij vraagt je partner zeker ook eerst of ze/hij er last van heeft voor je een natte scheet laat in bed?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_58534652
vreemd toch dat in mijn omgeving dat dus wel werkte, ook op werk, ook als iemand last van rook had op een terras.

maar goed, dat zullen wel normale mensen geweest zijn die voor zichzelf konden denken en handelen Dat schijnt tegenwoordig heel moeilijk te zijn ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58534663
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
Dat zég ik!! Maar behalve je totale onbegrip voor sarcasme kun je ook nogal selectief quoten.
Ik was het gewoon eens met je hoor.
pi_58534688
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
En zout op slakken leggen lukt ook aardig zie ik

Jij vraagt je partner zeker ook eerst of ze/hij er last van heeft voor je een natte scheet laat in bed?
o o, daar gaan we weer:
-krijg je kanker van (natte) scheten?
pi_58534729
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:55 schreef The_End het volgende:

[..]

o o, daar gaan we weer:
-krijg je kanker van (natte) scheten?
Van meeroken ook niet per definitie, hooguit een verhoogd risico waardoor de kans nog niet boven de 1% uitkomt
pi_58534843
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:57 schreef Chewie het volgende:
Van meeroken ook niet per definitie, hooguit een verhoogd risico waardoor de kans nog niet boven de 1% uitkomt
Vertel mij eens waarom ik dat risico zou willen lopen ook al was het minder dan een promille? (Afgezien van de andere nadelen van roken)
pi_58534955
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:02 schreef The_End het volgende:

[..]

Vertel mij eens waarom ik dat risico zou willen lopen ook al was het minder dan een promille? (Afgezien van de andere nadelen van roken)
Omdat je door alleen al buiten te lopen dat risico ook al loopt.

Buiten dat is het een zeer zwak argument om voor een algeheel rookverbod te pleiten zeker in gelegenheden waar je vrijwillig heen gaat.
pi_58534989
Whehe wat een aanstellers in dit topic..
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:10:48 #284
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_58535037
Als iemand een eigen kroeg heeft moet hij zelf kunnen bepalen of er gerookt mag worden of niet.
Als mensen niet tegen rook kunnen komen ze toch lekker niet, dan gaan ze maar naar een kroeg waar niet gerookt mag worden...

Als de regering zulke dingen voor je gaat bepalen, kunnen ze bijv autgarages ook wel gaan sluiten.
Want de auto's die ze daar verkopen komen ook stoffen uit die slecht voor mij zijn zodra ze rijden!

En nee ik rook zelf niet maar vind het totale onzin dat rookverbod!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:10:48 #285
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58535038
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:02 schreef The_End het volgende:

[..]

Maar scheetje, dat is toch precies hetzelfde als bijvoorbeeld HIV oplopen??? Ik bedoel, je kunt ervoor kiezen niet bij met HIV geinfecteerde mensen in de buurt te zijn, en dan kun je er toch ook voor kiezen om niet bij rokers in de buurt te zijn?

Weet je trouwens hoeveel nadelen anaesthesie met zich meebrengt?? Daar kun je ook zomaar dood aan gaan, of je levenlang gehandicapt raken, en toch laat jij je waarschijnlijk wel opereren als dat nodig is. Minder dan een promille hoor, maar toch!!

Verder ben ik het roerend met Darkelf eens
pi_58535088
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Chewie het volgende:
Omdat je door alleen al buiten te lopen dat risico ook al loopt.
En dan vind jij het geen probleem om dat risico voor mij te vergroten?
quote:
Buiten dat is het een zeer zwak argument om voor een algeheel rookverbod te pleiten zeker in gelegenheden waar je vrijwillig heen gaat.
ja, dat vinden rokers vooral een zwak argument
pi_58535127
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef The_End het volgende:

Ik als niet-roker ook.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:15:08 #288
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:15:37 #289
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58535143
Maar goed, ik heb me weer kostelijk geamuseerd met de oneindige discussie over roken, dan ga ik nu een peukkie doen en nog wat werken.

pi_58535205
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef ElizabethR het volgende:
Maar scheetje, dat is toch precies hetzelfde als bijvoorbeeld HIV oplopen??? Ik bedoel, je kunt ervoor kiezen niet bij met HIV geinfecteerde mensen in de buurt te zijn, en dan kun je er toch ook voor kiezen om niet bij rokers in de buurt te zijn?
Ik weet niet wat jij voor werk doet, maar ik heb geen last van HIV geinfecteerde mensen. Ze zijn ook niet schadelijk voor mijn gezondheid. (behalve als ze roken... )
quote:
Weet je trouwens hoeveel nadelen anaesthesie met zich meebrengt?? Daar kun je ook zomaar dood aan gaan, of je levenlang gehandicapt raken, en toch laat jij je waarschijnlijk wel opereren als dat nodig is. Minder dan een promille hoor, maar toch!!
Dit meen je toch niet he? Of is dit weer 'sarcasme' wat ik niet zie. Opereren vergelijken met roken en dan zeggen dat het allebei gevaarlijk is.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:18:30 #291
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58535221
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Drugshond het volgende:
ff die wietlucht om me heen slaan... Waar gaat dit over ?
I see anti rokers-jihad, met goedkeuring van onze linkse fractie.

(smoke till you choke)
pi_58535307
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef The_End het volgende:

[..]

En dan vind jij het geen probleem om dat risico voor mij te vergroten?
Niet in een gelegenheid waar ik mag roken en waar je vrijwillig heengaat.
[..]
quote:
Dat is het ook en gelukkig zijn er ook niet-rokers die er zo over denken. Het zijn vooral de anti-rokers die dit soort maatregelen denken nodig te hebben.
pi_58535331
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Drugshond het volgende:
ff die wietlucht om me heen slaan... Waar gaat dit over ?
Zit me hier niet lekker te maken, moet nog een uur op kantoor zitten
pi_58535359
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef The_End het volgende:

Dit meen je toch niet he? Of is dit weer 'sarcasme' wat ik niet zie. Opereren vergelijken met roken en dan zeggen dat het allebei gevaarlijk is.
, jij moet echt nog leren begrijpend lezen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_58535373
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:21 schreef Chewie het volgende:
Niet in een gelegenheid waar ik mag roken en waar je vrijwillig heengaat.
Het rookverbod is ook alleen mogelijk dankzij mensen met jou instelling.
pi_58535406
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
, jij moet echt nog leren begrijpend lezen.
Leg het me eens uit.
pi_58535539
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef The_End het volgende:

[..]

Het rookverbod is ook alleen mogelijk dankzij mensen met jou instelling.
De opmerking over begrijpend lezen is meer dan terecht zie ik.

Ik kom zelfs al vrijwillig in restaurants waar al jarenlang een rookverbod heerst, slaap vrijwillig in een rookvrije B&B vanwege mijn werk (en dat al vanaf november). Het enige wat ik verlang is dat er keuze is en die keuze wordt ontnomen door een stel anti-rokers die niet met keuze's overweg kunnen zoals jij ook weer bewijst.
pi_58535761
Het ergste is dat al die zeikerds straks de kroeg in gaan omdat ze denken dat ze daar ineens iets te zoeken hebben omdat het rookvrij is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_58535867
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Het ergste is dat al die zeikerds straks de kroeg in gaan omdat ze denken dat ze daar ineens iets te zoeken hebben omdat het rookvrij is.
Nee het ergste is dat de grootste anti-roken zeikerds wegblijven en het rookverbod dus helemaal geen zin heeft.

Tenminste de grootste anti-rokers die ik ken (ok niet erg objectief) kwamen al niet in de kroeg en gaan er straks ook niet heen.
pi_58536192
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee het ergste is dat de grootste anti-roken zeikerds wegblijven en het rookverbod dus helemaal geen zin heeft.

Tenminste de grootste anti-rokers die ik ken (ok niet erg objectief) kwamen al niet in de kroeg en gaan er straks ook niet heen.
Niet blijvend in ieder geval. Je maakt mij niet wijs dat iemand die stinkende kleren al een probleem vindt überhaupt in staat is tot stappen. Allemaal van die zuurpruimen bij mekaar die het op 3 spa roodjes een hele avond over hun plaatsvervangende hypochondrie gaan hebben? De laatste gezondheidstips doornemen? Als die mensen iets in het uitgaansleven te zoeken hadden was de stad al bezaaid met rookvrije kroegen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')