Leuke brommerquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haagse Beemden![]()
Woon daar niet heul ver vandaan eigenlijkWel een coole fiets
Die jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haagse Beemden![]()
Woon daar niet heul ver vandaan eigenlijkWel een coole fiets
Of zo'n blik van... Keheeenker Verrekte mongol! Breng me Bakpao jonguh!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die hond kon je dan ook aan kijken met zo'n blik van; "Wat?!? Zeg er is wat van..."
ik denk dat ze dat hier uiteindelijk ook gaat doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, de hond van mijn ouders blafte nooit als ze weg waren... hij lag dan namelijk lekker op de bank
@Smokez, mogguh man! Blitz ding
Ja laat maar weten als je die kant uit komtquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die ja
Maar ik kom wel eens een keer een bakkie halen ofzo, ik zal er de komende tijd nog wel een paar keer komen. Sowieso om die motor te halen als het doorgaat, en ik heb ook nog een vriendin die daar woont
Aankomend weekend, en t weekend daarop waarschijnlijk weerquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja laat maar weten als je die kant uit komt
ik ben gewoon niet van de rozequote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, vrouwen, ik begrijp ze niet meer
Normaliter is alles wat roze is ok, maar nu weer nietMaar heb er idd op gereden, beviel best goed
Bwahahaquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of zo'n blik van... Keheeenker Verrekte mongol! Breng me Bakpao jonguh!
ja nu moet ik echt maar eens koffie gaan zoeken
weet ik wel hoor, maar zo ook iemand helemaal enthousiast van een kookwekker, het getik doet ze dan denken aan de hartslag vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hoeft ook niks aan te nemen, ik bedenk alleen wat dingen wat bij onze honden altijd geholpen heeftEn wij hadden niet echt de makkelijkste rassen
Wat drink je?quote:
Bier...dat zegt ie tochquote:
Jupiler, Heineken, Hertog Jan bij voorkeurquote:
Oranjeboom bestaat niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jupiler, Heineken, Hertog Jan bij voorkeur
ander bier is ook goed
Behalve Oranjeboom of Gulpener
succes!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even een training verzorgen
Meld me later weer
ja goed he!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh allemaal! zo de zon schijnt vollop alweer! \0/
ja hopelijk blijft het nu zon 3 maanden zoquote:
quote:
Mogguh Beller!quote:
iig eind deze maand, en de eerste week van volgende maand... dan ga ik op vakantiequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hopelijk blijft het nu zon 3 maanden zo
nou ff duimen voor jequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!!
[..]
Mogguh Beller!
Gisteren eindelijk mijn MRI scan gehad, normaal lig je daar tussen de 20 en de 40 minuten...en ik natuurlijk een uur! Stommeook in dat ziekenhuis zeg... volgende week hoor ik de uitslag...
Ongekend wat een figuren zeg! Waarom duurde het zo lang dan? Maar dat is dus even afwachten...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!!
[..]
Mogguh Beller!
Gisteren eindelijk mijn MRI scan gehad, normaal lig je daar tussen de 20 en de 40 minuten...en ik natuurlijk een uur! Stommeook in dat ziekenhuis zeg... volgende week hoor ik de uitslag...
Thx, hoop dat alles makkelijk te fixen is... weer een zomer met gips is ook niet allesquote:
Ze had iets verkeerds gedaan ofzo, normaal krijg je 3 series van "foto's", ik kreeg er 9 ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat een figuren zeg! Waarom duurde het zo lang dan? Maar dat is dus even afwachten...
En ja hoor... ik sta weer 3e op beide huisjes, godverre #$%!@ dood aan de urgenten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze had iets verkeerds gedaan ofzo, normaal krijg je 3 series van "foto's", ik kreeg er 9 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Nou heb ik nog veel minder zin *YO*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam gisteren Weird Eg tegen in de stad, gelijk maar even wat bier gezopen hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
[..]
Ze had iets verkeerds gedaan ofzo, normaal krijg je 3 series van "foto's", ik kreeg er 9 ofzoHear HearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Bwahaha het was te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veel minder zin *YO*
Kwam gisteren Weird Eg tegen in de stad, gelijk maar even wat bier gezopen hahahaHoe is het met die kerel? Nog steeds bij onze favoriete bank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoop doet leven was het toch ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat een figuren zeg! Waarom duurde het zo lang dan? Maar dat is dus even afwachten...
En ja hoor... ik sta weer 3e op beide huisjes, godverre #$%!@ dood aan de urgenten!
nee dat kan ik me voorstellen. waar ga je heen op vakantie ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx, hoop dat alles makkelijk te fixen is... weer een zomer met gips is ook niet alles
[..]
Ze had iets verkeerds gedaan ofzo, normaal krijg je 3 series van "foto's", ik kreeg er 9 ofzoja je kan moeilijk een kuiltje graven bij zon bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Naar de klotequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat kan ik me voorstellen. waar ga je heen op vakantie ?
Ja maar toch, zal je weer zien dat ik een tijd moet wachten... 2e op beide huisjes was veel beter, want dat betekende dat er maar 1 persoon voor mij stond die zich ook op beide huisjes had ingeschreven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoop doet leven was het toch ?
Het was ook een mooie inkopperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |