Zo kom je nog is wat te weten hequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben mn bril weer eens kwijt
trouwens dat wist ik idd niet van je!
wel goed, ook wel moe en mn voet vind dit weer echt niet leuk maar ik wel!quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Ja dat dan weer wel
Hoe is alles met jou draakje?
Nee kan me dat heel goed voorstellen, en hoe vindt het hondje het weer dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel goed, ook wel moe en mn voet vind dit weer echt niet leuk maar ik wel!
zo eerst weer even hondje uitlaten!
Ok dat is ook wel zo verstandig jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
mwah de ene keer beter dan de andere keer!
1ste dag was ze niet vooruit te branden maar ik zorg dat het bench niet volop in de zon staat!
ja uiteraard!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok dat is ook wel zo verstandig jaEn natuurlijk voldoende water laten drinken he
En mist het hondje de roedel nog?quote:
s'nachts in ieder geval niet, al hebben we haar nog niet niet moe in de bench gehad zeg maarquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En mist het hondje de roedel nog?
Beller!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, de tip van Sgele is misschien een goed idee!
@Sgele, gast! We (ik in ieder geval) gaan je wel missen hoorMet wie moet ik nu cabaret doen?
Echt hoor, vrouwen, ik begrijp ze niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
ben je ook ff bij sgele geweest?
en mogguh!
ik vind alleen die roze ninja letters nie zo mooi, wel al op gereden ook?
Fijn...zo'n nieuwe lederen Chesterfield bank.. Zal de hond enorm blij mee geweest zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, de hond van mijn ouders blafte nooit als ze weg waren... hij lag dan namelijk lekker op de bank
Nee, niet in het centrum, meer in Breda-Noord die wijk heette "Paradijs" volgens mij, vlakbij de Asterdplas iigquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller!Komt goed, we sparen gewoon alles op, en leggen over een week of 3 het forum gewoon aan banden met cabaret
Sm0kez! Vet ding, toevallig in het centrum geweest? Daar staat namelijk precies dezelfde bij een restaurant voor de deur![]()
Dat ze jou Breda niet uitgeschopt hebben trouwens... al die moeders..
Aaaightquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
Ohja..en ik ga jullie ook missen natuurlijk![]()
Haagse Beemdenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, niet in het centrum, meer in Breda-Noord die wijk heette "Paradijs" volgens mij, vlakbij de Asterdplas iig
Je weet toch jongenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller!Komt goed, we sparen gewoon alles op, en leggen over een week of 3 het forum gewoon aan banden met cabaret
Sm0kez! Vet ding, toevallig in het centrum geweest? Daar staat namelijk precies dezelfde bij een restaurant voor de deur![]()
Dat ze jou Breda niet uitgeschopt hebben trouwens... al die moeders..
En die hond kon je dan ook aan kijken met zo'n blik van; "Wat?!? Zeg er is wat van..."quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn...zo'n nieuwe lederen Chesterfield bank.. Zal de hond enorm blij mee geweest zijn
Je hoeft ook niks aan te nemen, ik bedenk alleen wat dingen wat bij onze honden altijd geholpen heeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
ow zaterdag de 24ste beginnen we ook meteen met cursus!
hadden ook al de 17 de kunnen beginnen maar dan ben ik bij mn zoessie
en wbt de tips, tips zijn altijd welkom alleen op een gegeven moment snap ik er zelf geen bal meer van
de 1 zegt dat terwijl een ander het weer afraad!
maar dank sgele zal het eens overleggen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |