Het is van de zotte dat MS via hun licentie bepaalt of jij OEM mag kopen of niet...quote:
Moet je daar niet een RickRoll linkje bij posten?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Aanrader: Er is weer een nieuwe Girls Gone Wild video!
Om het maar weer ontopic te brengen...
tja... er mogen, lijkt mij, gewoon eisen aan een goedkopere versie van een OS worden gehangen...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is van de zotte dat MS via hun licentie bepaalt of jij OEM mag kopen of niet...
Sorry ik lees verkeerd, het ging om OEM Windows bij een videokaart. Ik dacht dat het ging om een OEM videokaart (zonder verpakking enzo), of die wel of niet met zijn Windows kon/mocht werken...quote:Op maandag 12 mei 2008 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tja... er mogen, lijkt mij, gewoon eisen aan een goedkopere versie van een OS worden gehangen...
lijkt me niet meer dan normaal?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Middernacht, tissue's, geurkaarsen....It's not what it looks like! I can explain!
Hier red je je niet meer uit, moge trouwensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Middernacht, tissue's, geurkaarsen....It's not what it looks like! I can explain!
* WyriHaximus heeft naar het station gestept en kwam er daar achter dat de bussen morgen stakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:38 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh. Moeite om uit bed te komen vanochtend
quote:Op dinsdag 13 mei 200809:37 schreef Geqxon het volgende:
Luie donder. Fietsen zul je!
Regel jij dan een fiets voor me in haarlem, in alkmaar heb ik er al 1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Luie donder. Fietsen zul je!
...op de Wiiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken anders wel een kilometer of 600 a 700 gefietst.
En waar wil je met die image heen? Netwerk, andere HD?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
Norton Ghost --
Heb nu 3 'nieuwe' versies getest (10, 11 en 14) maar allemaal zijn ze ruk en kunnen niet wat ik 'gewoon' wil. Wil gewoon een image maken van een harde schijf, is dat nou zo moeilijk![]()
Netwerk.quote:Op woensdag 14 mei 200809:59 schreef whoops het volgende:
[..]
En waar wil je met die image heen? Netwerk, andere HD?
Norton Ghost is sinds versie 10 een consumentenproduct geworden. 'Nuff said.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
Norton Ghost --
Heb nu 3 'nieuwe' versies getest (10, 11 en 14) maar allemaal zijn ze ruk en kunnen niet wat ik 'gewoon' wil. Wil gewoon een image maken van een harde schijf, is dat nou zo moeilijk![]()
Daar was ik dus ook achter gekomen. Had het ook al tegen mijn collega gezegd; 't ziet er gelikter uit, maar de dingen waarvoor Ghost bedoeld was is ver weg te vinden..quote:Op woensdag 14 mei 200811:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Norton Ghost is sinds versie 10 een consumentenproduct geworden. 'Nuff said.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
(6 GB) / (3 (MB / s)) = 34.1333333 minutesquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
Nu loopt 't rond 3MB/s, 8%, 6GB image, 55min al durend.
Mijn vader gebruikt het om backups te maken, kwestie van een USB-HDD aan de computer, "Back up now" doen en Norton runt een door mij gecreëerde backup job. Dit is een incremental image van de vorige keer, en elke maand begint hij met een nieuwe image. Maar simpelweg een HDD-image maken is nu wel vrij lastig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook achter gekomen. Had het ook al tegen mijn collega gezegd; 't ziet er gelikter uit, maar de dingen waarvoor Ghost bedoeld was is ver weg te vinden..
Ik weet niet of G4L onderscheid maakt tussen niet gebruikte ruimte (harde schijf is ~140gB groot) en gebruikte ruimte, maar momenteel zit G4L aan 17.60%, 25000MB reeds gedaan. Helaas nu wel weer (qua ftp-upload) op de 16.5kB/s aan snelheid, misschien dat bovenstaande (het onderscheid) er wat mee te maken heeft.quote:Op woensdag 14 mei 200811:40 schreef whoops het volgende:
[..]
(6 GB) / (3 (MB / s)) = 34.1333333 minutes
Als hij goed doorloopt zou het niet zo lang meer moeten duren... 3MB/s is in ieder geval stukken beter dan je 16KB/s van daarvoor... Met dat soort snelheden begin je haast aan duplex settings ofzo te denken...
Hmm, dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 14 mei 200811:39 schreef mschol het volgende:
[..]
norton ghost is inderdaad de consumenten versie, de bedrijven versie die nog prima werkt is Symantec Ghost Solution Suite
Mja, maar gezien wat mschol aangeeft is de naam gewijzigd zo te zien. Moet ik ook maar testenquote:Op woensdag 14 mei 200811:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt het om backups te maken, kwestie van een USB-HDD aan de computer, "Back up now" doen en Norton runt een door mij gecreëerde backup job. Dit is een incremental image van de vorige keer, en elke maand begint hij met een nieuwe image. Maar simpelweg een HDD-image maken is nu wel vrij lastig.
wat is er mis met een consumenten product?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Grote knoppen, simpele dingen zijn simpeler gemaakt maar moeilijke dingen moeilijker, van dat 'em. Een beetje als een GUI op een server.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
wat is er mis met een consumenten product?
Huisvrouwen ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat bestaat niet, die branden het gewoon plat.
En bedankt hé, nu heb ik dat deuntje vast de hele dag in mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben nu al een half uur bezig om een reply in dit topic te frotten......
Deze TT doet me denken aan jaren '90 muziek.. Do you see the light.. lalalalala (van SNAP iirc).
Idd en dan lekker lang weekendquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Hello people.. Vandaag nog ff, en dan weer lekker weekend! :p
Oh?quote:Op donderdag 15 mei 200808:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd en dan lekker lang weekend [afbeelding] .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |