Eerst maar eens een blog post kunnen maken dan gaan we wel weer verder kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh ik ben benieuwd naar de 'Live Events' sectie
Het kost me nu veel minder tijd om een 'pagina' te ontwerpen, bouwen en functioneel te laten zijn. Waarom zou ik voor XHTML ipv extjs gaan? Enigste nadeel is dat het nog niet in IE werktquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Dat extjs is erg leuk, maar weet je zeker dat je in een dergelijk formaat wilt werken, en niet gewoon plain XHTML?
Zelf ben ik van de plain XHTML omdat het in alle browsers, screenreaders en braillereaders perfect werkt. Daarnaast zal dit nog jaren ondersteund worden. Goed, ik ben dan ook een beetje een accessibility freak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het kost me nu veel minder tijd om een 'pagina' te ontwerpen, bouwen en functioneel te laten zijn. Waarom zou ik voor XHTML ipv extjs gaan? Enigste nadeel is dat het nog niet in IE werkt.
Trouwens het posten werkt nu ook noghttp://cake.wyrihaximus.net/
Omdat het een control panel is kan ik andere eisen aan het gebruik stellen dan de main site zelf. Daarom ben ik ook voor ExtJS gegaan ipv plain XHTML, zie het nut van alles tegenover de 4 grootste supporten niet in voor een admin panelquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf ben ik van de plain XHTML omdat het in alle browsers, screenreaders en braillereaders perfect werkt. Daarnaast zal dit nog jaren ondersteund worden. Goed, ik ben dan ook een beetje een accessibility freak.
Zo had een collega van mij de brilliante insteek een (8 jaar oude) webapplicatie compleet op VBScript te laten werken. Toendertijd had Internet Explorer een marketshare van zeker 95%, en leek het probleemloos. Het is enkel jammer dat de applicatie hedendaags enkel in Internet Explorer werkt.
Naar:quote:Parsed in 0.0354 seconds. © 2008
Ondanks dat mijn pagina 10x toffer wordt, dit is het niet waard.quote:Parsed in 3.3668 seconds. © 2008
Eens. Ik ben er ook zo een. Ook de mobiele markt wordt steeds belangrijker bv, dan is een standaard die er ondersteund wordt ook wel handigquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf ben ik van de plain XHTML omdat het in alle browsers, screenreaders en braillereaders perfect werkt. Daarnaast zal dit nog jaren ondersteund worden. Goed, ik ben dan ook een beetje een accessibility freak.
Zo had een collega van mij de brilliante insteek een (8 jaar oude) webapplicatie compleet op VBScript te laten werken. Toendertijd had Internet Explorer een marketshare van zeker 95%, en leek het probleemloos. Het is enkel jammer dat de applicatie hedendaags enkel in Internet Explorer werkt.
http://diveintoaccessibility.org/quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. Ik ben er ook zo een. Ook de mobiele markt wordt steeds belangrijker bv, dan is een standaard die er ondersteund wordt ook wel handig
jouw bijbel bevat een makeup fout in opera miniquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://diveintoaccessibility.org/
Mijn bijbel.
pwnquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
jouw bijbel bevat een makeup fout in opera mini
En dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken als ik zin en tijd en geen zon hebquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.
Niksquote:
True maar dan nog is een pathway half achter een header niet direct duidelijk leesbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |