quote:
Als je vragen hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben alle modules maar veel wordt nog niet gebruikt. Mag ik gaan opzetten en in'richten'.![]()
Gelukkig staat er een kast vol met manuals.![]()
Ik zal het onthouden, voor "noodgevallen". Ik zie in DIG geen centraal topic voor Exact vragen, zoals voor Excel bijv. Is dat er niet/nooit geweest? Dat zou me verbazen!quote:
Zelfde configuratie hier...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
Nu wel![]()
Zit nu trouwens @ laptop @ ubuntu 8.04 met Firefox 3b5 (oid). dat is echt super fokken, gaat lekker snel, threads laden ook sneller dan de 2.x etc
Voor een opdracht voor school moeten we analyseren wat voor gas er in een aansteker zitten m.b.v. gaschromatografiequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand de dichtheid van die shit die in een aansteker zit?
Eerst maar eens een blog post kunnen maken dan gaan we wel weer verder kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh ik ben benieuwd naar de 'Live Events' sectie
Het kost me nu veel minder tijd om een 'pagina' te ontwerpen, bouwen en functioneel te laten zijn. Waarom zou ik voor XHTML ipv extjs gaan? Enigste nadeel is dat het nog niet in IE werktquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Dat extjs is erg leuk, maar weet je zeker dat je in een dergelijk formaat wilt werken, en niet gewoon plain XHTML?
Zelf ben ik van de plain XHTML omdat het in alle browsers, screenreaders en braillereaders perfect werkt. Daarnaast zal dit nog jaren ondersteund worden. Goed, ik ben dan ook een beetje een accessibility freak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het kost me nu veel minder tijd om een 'pagina' te ontwerpen, bouwen en functioneel te laten zijn. Waarom zou ik voor XHTML ipv extjs gaan? Enigste nadeel is dat het nog niet in IE werkt.
Trouwens het posten werkt nu ook noghttp://cake.wyrihaximus.net/
Omdat het een control panel is kan ik andere eisen aan het gebruik stellen dan de main site zelf. Daarom ben ik ook voor ExtJS gegaan ipv plain XHTML, zie het nut van alles tegenover de 4 grootste supporten niet in voor een admin panelquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf ben ik van de plain XHTML omdat het in alle browsers, screenreaders en braillereaders perfect werkt. Daarnaast zal dit nog jaren ondersteund worden. Goed, ik ben dan ook een beetje een accessibility freak.
Zo had een collega van mij de brilliante insteek een (8 jaar oude) webapplicatie compleet op VBScript te laten werken. Toendertijd had Internet Explorer een marketshare van zeker 95%, en leek het probleemloos. Het is enkel jammer dat de applicatie hedendaags enkel in Internet Explorer werkt.
Naar:quote:Parsed in 0.0354 seconds. © 2008
Ondanks dat mijn pagina 10x toffer wordt, dit is het niet waard.quote:Parsed in 3.3668 seconds. © 2008
Eens. Ik ben er ook zo een. Ook de mobiele markt wordt steeds belangrijker bv, dan is een standaard die er ondersteund wordt ook wel handigquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf ben ik van de plain XHTML omdat het in alle browsers, screenreaders en braillereaders perfect werkt. Daarnaast zal dit nog jaren ondersteund worden. Goed, ik ben dan ook een beetje een accessibility freak.
Zo had een collega van mij de brilliante insteek een (8 jaar oude) webapplicatie compleet op VBScript te laten werken. Toendertijd had Internet Explorer een marketshare van zeker 95%, en leek het probleemloos. Het is enkel jammer dat de applicatie hedendaags enkel in Internet Explorer werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |