Het is van de zotte dat MS via hun licentie bepaalt of jij OEM mag kopen of niet...quote:
Moet je daar niet een RickRoll linkje bij posten?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Aanrader: Er is weer een nieuwe Girls Gone Wild video!
Om het maar weer ontopic te brengen...
tja... er mogen, lijkt mij, gewoon eisen aan een goedkopere versie van een OS worden gehangen...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is van de zotte dat MS via hun licentie bepaalt of jij OEM mag kopen of niet...
Sorry ik lees verkeerd, het ging om OEM Windows bij een videokaart. Ik dacht dat het ging om een OEM videokaart (zonder verpakking enzo), of die wel of niet met zijn Windows kon/mocht werken...quote:Op maandag 12 mei 2008 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tja... er mogen, lijkt mij, gewoon eisen aan een goedkopere versie van een OS worden gehangen...
lijkt me niet meer dan normaal?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Middernacht, tissue's, geurkaarsen....It's not what it looks like! I can explain!
Hier red je je niet meer uit, moge trouwensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Middernacht, tissue's, geurkaarsen....It's not what it looks like! I can explain!
* WyriHaximus heeft naar het station gestept en kwam er daar achter dat de bussen morgen stakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:38 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh. Moeite om uit bed te komen vanochtend
quote:Op dinsdag 13 mei 200809:37 schreef Geqxon het volgende:
Luie donder. Fietsen zul je!
Regel jij dan een fiets voor me in haarlem, in alkmaar heb ik er al 1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Luie donder. Fietsen zul je!
...op de Wiiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken anders wel een kilometer of 600 a 700 gefietst.
En waar wil je met die image heen? Netwerk, andere HD?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
Norton Ghost --
Heb nu 3 'nieuwe' versies getest (10, 11 en 14) maar allemaal zijn ze ruk en kunnen niet wat ik 'gewoon' wil. Wil gewoon een image maken van een harde schijf, is dat nou zo moeilijk![]()
Netwerk.quote:Op woensdag 14 mei 200809:59 schreef whoops het volgende:
[..]
En waar wil je met die image heen? Netwerk, andere HD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |