quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef DroogDok het volgende:
In Maastricht:
[ afbeelding ]
Mooi huis.
[ afbeelding ]
Jammer van de keuken
[ afbeelding ]
Van André Rieu geweest?
LINK
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:47 schreef m3nster het volgende:
En het volgende huis moet ik gewoon delen met jullie... *kwijl*
Kledingkastje
[ afbeelding ]
Bioscoopje
[ afbeelding ]
Zithoekje met uitzicht
[ afbeelding ]
Terassje
[ afbeelding ]
En dat allemaal in Amsterdam voor maar 7,4 miljoen
[ afbeelding ]
En wat zijn dit dan??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef DroogDok het volgende:
In Maastricht:
[ afbeelding ]
Mooi huis.
[ afbeelding ]
Jammer van de keuken
[ afbeelding ]
Van André Rieu geweest?
LINK
zullen ze wel "inbouwkasten" noemenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
En wat zijn dit dan??
Peeskamertjes o.i.d.
[ afbeelding ]
Wow. Zo wil ik later ook wonen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef Manono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Link naar strak huis van 10 miljoen in Utrecht
Dan mag je wel wat aan je profiel gaan doenquote:
Ik ben nog niet klaar met mijn opleiding.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat aan je profiel gaan doen![]()
quote uit je profiel.
Beroep: Ik teer op de maatschappij
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:51 schreef BeejEm het volgende:
Waarom zou je ook schoonmaken als je toch gaat verhuizen...
De wastafel hebben ze er wss wel nieuw ingezet. Kan vrijwel niet anders in dit ranzige huis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me zomaar vorstellen dat dat pand ook in gebruik is voor bruiloften en partijen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Mooi!
[ afbeelding ]
En zo'n nooduitgangbordje is wel een beetje overdreven in een 'gewoon' woonhuis...
[ afbeelding ]
Tsja, als je deze topicreeks bekijkt dan zie je dat geld en smaak niks met elkaar te maken hebben. Ze lijken soms eerder omgekeerd evenredig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Dwyrin het volgende:
Je hebt een penthouse van 2+ miljoen in Rotterdam, en dan besluit je het zo in te richten....
[ afbeelding ]
En als je dat MTV-programma over de huizen van rijke eendagsvliegen (cribs oid) hebt gezien dan valt het in Nederland nog reuze mee met de combinatie veel geld & smaakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:57 schreef DroogDok het volgende:
Tsja, als je deze topicreeks bekijkt dan zie je dat geld en smaak niks met elkaar te maken hebben. Ze lijken soms eerder omgekeerd evenredig.
Dat zijn wettelijke verplichtingenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Mooi!
[ afbeelding ]
En zo'n nooduitgangbordje is wel een beetje overdreven in een 'gewoon' woonhuis...
[ afbeelding ]
Jah geen idee, maar ik heb begrepen dat het door het formaat huis kwam dat die regels opgelegd werdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Te triest voor woordenWat moet je nou met een rolstoeltoilet in je huis als het huis niet openbaar is?? Wat maakt de hoeveelheid kuub dan uit?!
Ik denk eerder dat de rode kleur de originele kleur is en dat het lichte gedeelte is uitgebleekt door zonlicht dat naar binnen schijnt. Heb in mijn vorige huis ook van dat tapijt gehad maar dat was na 5 jaar bijna wit... (glazen gevel op zuid...)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:07 schreef flugeltje het volgende:
ow gatver, die laatste foto is wel heel erg morbide.... Je zou idd bijna denken dat er iemand aan z'n einde is gekomen...
Dat huisquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi huisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:47 schreef m3nster het volgende:
En het volgende huis moet ik gewoon delen met jullie... *kwijl*
Kledingkastje
[ afbeelding ]
Bioscoopje
[ afbeelding ]
Zithoekje met uitzicht
[ afbeelding ]
Terassje
[ afbeelding ]
En dat allemaal in Amsterdam voor maar 7,4 miljoen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:46 schreef Dwyrin het volgende:
Te koop: Huis incl bankstel....
[ afbeelding ]
Zoiets kán toch ook niet lekker zitten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Echt héél er lelijk, wat dŕchten die mensen toen ze hun bankstel metselden? (hebben ze ook zo'n bed?)
Kan je leuk mee onderhandelen. "D'r kan wel wat van die prijs af, ik moet eerst die wanstaltig lelijke bank aan puin slaan en afvoeren en dan die vreselijke steenstrips van de muur bikken...."quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat vreselijk! Dat wordt flink slopen als je zo'n huis koopt.
Als dat ook inderdaad steenstríps zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kan je leuk mee onderhandelen. "D'r kan wel wat van die prijs af, ik moet eerst die wanstaltig lelijke bank aan puin slaan en afvoeren en dan die vreselijke steenstrips van de muur bikken...."
t heeft ook wel weer ietsquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kan je leuk mee onderhandelen. "D'r kan wel wat van die prijs af, ik moet eerst die wanstaltig lelijke bank aan puin slaan en afvoeren en dan die vreselijke steenstrips van de muur bikken...."
Och, dat witte blokje! Ik moet er gewoon opnieuw om lachen nu je er weer over begint!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef Guppi het volgende:![]()
Ik zit echt te huilen van het lachen, net dit topic ontdekt!
En ja, het is laat, maar dat witte blokje, haaaaaaaaahahaha
Cool! Die wil ik ook!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
I'm in ur kitchen, eating your hood![]()
[ afbeelding ]
Die 2de is al geweestquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Gezellig dineren met het hele gezin
En als je niet genoeg eetkamerstoelen hebt trek je gewoon je bureaustoel erbij ...
[ afbeelding ]
...voor een gezellig kopje thee!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |