quote:
Ik denk dat de zon heerlijk jaar in jaar uit heeft lopen schijnen en dat dat een gedeelte van de rode vloerbedekking lichter heeft gekleurdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal daar zijn doodgebloed...
[ afbeelding ]
Wat ligt er eigenlijk daar in het water? een afzuigkap of zo?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:26 schreef Isabeau het volgende:
Dit is toch absoluut het lelijkste binnenzwembad dat ik heb gezien vannacht
[ afbeelding ]
volgens mij een startblok..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat ligt er eigenlijk daar in het water? een afzuigkap of zo?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kiekeboe.
[ afbeelding ]
Verder best een leuk optrekje.
klik
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:22 schreef Dipkip het volgende:
Een van die witte blokjes vind het kleed zo lelijk dat ie weg probeert te lopen
Kan je er lekker helemaal een keuken naar je eigen smaak in doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:15 schreef SuperRembo het volgende:
[ afbeelding ]
En dat in een keet waar ze een miljoen voor willen hebben
Keet? Eenschquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:15 schreef SuperRembo het volgende:
[ afbeelding ]
tapijt in de badkamerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kiekeboe.
[ afbeelding ]
Verder best een leuk optrekje.
klik
Als je de afmetingen van de radiatoren ziet moet dat huis ook wel heel slecht geïsoleerd zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:15 schreef SuperRembo het volgende:
[ afbeelding ]
... en op 100 meter afstand een spoorlijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:48 schreef verita het volgende:
[..]
Keet? Eensch![]()
Maar : dan zit je wel in dezelfde straat als Kroymans, de Ferrari, Jaguar en Maserati-dealer. Kwestie van grondprijzen, zullen we maar zeggen.
Misschien om te laten zien dat het huis te koop staat en er flink wat te halen valt voor dievenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:33 schreef Jack. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mercedes hoef je niet te reageren ?
Maar als je al die foto's ziet is het wel de logica zelve dat je met een dikke auto rijdt*helaas*
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:26 schreef Isabeau het volgende:
Dit is toch absoluut het lelijkste binnenzwembad dat ik heb gezien vannacht
[ afbeelding ]
Wat zal daar zijn doodgebloed...
[ afbeelding ]
Heb je een linkje naar het huis van 1,45 miljoen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:10 schreef SEMTEX het volgende:
...
Zeer sfeervolle keuken in dit huis van 1,45 miljoen:
[ afbeelding ]
net als, in ditzelfde huis, de authentieke badkamer:
[ afbeelding ]
Ik zou hier toch graag morgenmiddag mijn vrije zonnige zaterdag doorbrengen!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:22 schreef Dipkip het volgende:
Een van die witte blokjes vind het kleed zo lelijk dat ie weg probeert te lopen
Nee. Als je goe dkijkt is de muur van de 'babykamer' gewoon de achtermuur van de slaapkamer. Het raam en de fractie van het wiegje sluietn precies aan, dit zijn dus foto's van 1 kamer. En aan de schaduw te zien hangt het wiegje idd boven bed. Handig als je een keertje met je benen schopt in je slaapquote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Hangt dat wiegje nu boven het bed?
[ afbeelding ]
Terwijl er ook een babykamer is...
[ afbeelding ]
Hoe ziet de rest van dat huis er dan uit??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:10 schreef SEMTEX het volgende:
Zeer sfeervolle keuken in dit huis van 1,45 miljoen:
[ afbeelding ]
net als, in ditzelfde huis, de authentieke badkamer:
[ afbeelding ]
Nee hoor. Hij staat náást de douche maar wel in de badkamer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Staat de oven of magnetron nou in de douche?
[ afbeelding ]
Elke teil doet mee bij deze speurtochtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:17 schreef SEMTEX het volgende:
Zoekopdracht: "Zwembad".
Nou, eh, mooi in het Schager landschap? Neuh. Maar wel mooi aangelegd en zeer bewerkelijk. Een weloverwogen contrast van heesters en bomen. Daar moet iemand zijn/haar hele leven in gestoken hebben. De fotoserie laat zien dat je over dat slingerpaadje en die bruggetjes toch steeds een ander uitzicht hebt. Het is landschappelijk en dat is best knap voor een betrekkelijk kleine tuin. Bovendien is de maker erin geslaagd het niet kitcherig te laten worden. We hebben in de combi tuinen met bruggetjes zowel als in de Japanse tuinen met stenen al heel wat missers gezien hier. Deze tuin is wel gelukt (en er hoort een gezellig huis bij wat niet de sfeer heeft van Opa & Oma zijn al in of voorbij hun laatste fase. Althans dat hoop ik niet voor deze bewoners die aan het interieur te zien toch al een beetje op leeftijd zijn.)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Die tuin vind je mooi?Zit mij veeeeel te vol.
Staat dat tuinhuisje in Ede? want hier staat ook zoiets en het uitzicht naar de daken van de overkant klopt ook met dat huis...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:43 schreef Isabeau het volgende:
We hebben een boerderij en we houden dus van koeien
Weer eens wat anders dan een houten tuinhuisje
[ afbeelding ]
Geen idee, ik weet zo ook even niet meer hoe ik die gezocht heb.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
Staat dat tuinhuisje in Ede? want hier staat ook zoiets en het uitzicht naar de daken van de overkant klopt ook met dat huis...
Handig op verjaardagen als de families niet zo goed met elkaar op kunnen schieten, al die verspreide zithoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij was dit ook ooit de koeienstal
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat zo'n professionele keuken in die grote open ruimte. Aan die deur te zien is het een oud koetshuis of orangerie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Mooi afgewerkte keuken in een pand van slechts 6,75 miljoen eurootjes.
[ afbeelding ]
Maar die kast links....quote:Op zondag 11 mei 2008 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Funda is ook heel fijn als je wilt weten welk behang je vooral niet moet kopen.
[ afbeelding ]
Stortdouchequote:Wat is er zo bijaonder aan die douchekop?(niet de tegeltjes, douche staat ook op andere foto)
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens. Dergelijke pijpen/buizen krijg je gewoon niet mooi weggewerkt. Grote bekistingen zijn ook niet alles... (ik denk dat je met die afzuigkap zo ongeveer de deksels van de pannen zuigt btw)quote:Op zondag 11 mei 2008 15:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind het wel wat zo'n professionele keuken in die grote open ruimte. Aan die deur te zien is het een oud koetshuis of orangerie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |