Ik kan heel goed sociaal doen, maar ik heb de ervaring dat mannetjes als die buurman dan een beetje te enthousiast worden. Vrouwen zullen mij begrijpen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:32 schreef Knekwurst het volgende:
Beetje mensenvreemd? Moeite met sociaal doen?
Daarom ben ik ook zo blij met mijn waspoedermaatbekertje!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef star_gazer het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben geen waspoedermaatbekertje
Volgende keer zal ik een foto maken van de gezichtsuitdrukking van de man.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:36 schreef pleeborstel het volgende:
Jeetje, is een klein beetje vriendelijkheid tegen zo'n man, die moeite voor je doet, al teveel gevraagd?![]()
Dat verklaart dat ze zo stinkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef star_gazer het volgende:
Heb jij ook een waspoedermaatbekertje?quote:
Shit, nu is het te laat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:41 schreef N.icka het volgende:
Heb je eens kans om te neuken...............
Nu kan je net als alle fail-relaties een deur naar de buren makenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Shit, nu is het te laat..
Maar ik weet waar hij woont!
Nee, hij woont 7 verdiepingen lager..quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef star_gazer het volgende:
Nu kan je net als alle fail-relaties een deur naar de buren maken
dus vanavond ga je plat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Shit, nu is het te laat..
Maar ik weet waar hij woont!
Ze is hem minstens anaal en poepsex verschuldigdquote:
Zo hoort het jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:16 schreef mymoodfentje het volgende:
oppervlakkige slet, volgende keer meteen op je knieen waar zoals het hoort
Nee, die hebben gewoon AIDS.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef star_gazer het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:32 schreef Knekwurst het volgende:
Het gaat niet om uiterlijk, maar om gedrag. Lichaamstaal zegt veel, je kunt prima aan iemand zien of 'ie gewoon gezellig een praatje wil maken of het leuk vindt om kleine meisjes te pestenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:39 schreef Devlinsect het volgende:
Met andere woorden:
mensen aankijken op uiterlijk om zo een oordeel te maken of je een praatje mee wilt maken of niet.![]()
lijkt het op ja...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:32 schreef Knekwurst het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:36 schreef tuxepux het volgende:
Vrouwen zullen mij begrijpen!
JAHAA...quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:42 schreef Oproerkraaier het volgende:
Mensen met harige handen (???) en een kale kop zijn vies?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:32 schreef Knekwurst het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |