Ik kan heel goed sociaal doen, maar ik heb de ervaring dat mannetjes als die buurman dan een beetje te enthousiast worden. Vrouwen zullen mij begrijpen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:32 schreef Knekwurst het volgende:
Beetje mensenvreemd? Moeite met sociaal doen?
Daarom ben ik ook zo blij met mijn waspoedermaatbekertje!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef star_gazer het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben geen waspoedermaatbekertje
Volgende keer zal ik een foto maken van de gezichtsuitdrukking van de man.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:36 schreef pleeborstel het volgende:
Jeetje, is een klein beetje vriendelijkheid tegen zo'n man, die moeite voor je doet, al teveel gevraagd?![]()
Dat verklaart dat ze zo stinkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef star_gazer het volgende:
Heb jij ook een waspoedermaatbekertje?quote:
Shit, nu is het te laat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:41 schreef N.icka het volgende:
Heb je eens kans om te neuken...............
Nu kan je net als alle fail-relaties een deur naar de buren makenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Shit, nu is het te laat..
Maar ik weet waar hij woont!
Nee, hij woont 7 verdiepingen lager..quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef star_gazer het volgende:
Nu kan je net als alle fail-relaties een deur naar de buren maken
dus vanavond ga je plat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Shit, nu is het te laat..
Maar ik weet waar hij woont!
Ze is hem minstens anaal en poepsex verschuldigdquote:
Zo hoort het jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:16 schreef mymoodfentje het volgende:
oppervlakkige slet, volgende keer meteen op je knieen waar zoals het hoort
Nee, die hebben gewoon AIDS.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef star_gazer het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:32 schreef Knekwurst het volgende:
Beetje mensenvreemd? Moeite met sociaal doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |