Ik hoop dat het een grapje is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef emokid het volgende:
Ordinaire Amerikaanse huisvrouw vast en zeker, wie weet ik niet.
Emokid. En iedereen die inhaakt. Er zijn er te veel afgehaakt de laatste tijdquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en over welke nieuwelingen gaat het in de TT?
Haha ja. Maar alle foto's die ik zag daarbij stond allemaal de naam in de link. Niet echt handig eigenlijk.quote:
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ja. Maar alle foto's die ik zag daarbij stond allemaal de naam in de link. Niet echt handig eigenlijk.
Ik zat vanmiddag op mijn werk: oooohh, die weet ik, die weet ikquote:
Dat heb ik vaak als ik 's nachts in bed ligquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag op mijn werk: oooohh, die weet ik, die weet ikMaar je was me voor
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een hele goedemorgen![]()
Mededeling:
Peaceman en Diaan krijgen gezinsuitbreiding als alles goed gaat
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alles gaat gewoon goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt helemaal niet uit. Het goede nieuws heeft me bereikt, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
hmm we hadden je willen bellen om het je persoonlijk te vertellen... helemaal niet bij nagedacht dat je het ook hier zou lezen...
maar ik bel binnenkort voor de ins and outs!!
Okay dan wordt het ergens dit weekend.... enne kattenboak verschonen, deed ik al zo goed als nooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet uit. Het goede nieuws heeft me bereikt, dat is het belangrijkste
Vanavond ben ik trouwens niet thuis en zal mijn mobiel waarschijnlijk ook niet kunnen horen, ik ben dan naar Napalm Death
Oh, en vanaf nu van de kattenbak afblijven!
Jij denkt helemaal verkeerde dingen Gellius.quote:
Gefeliciteerd P&Dquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een hele goedemorgen![]()
Mededeling:
Peaceman en Diaan krijgen gezinsuitbreiding als alles goed gaat
Tja we konden je maar niet bereiken.... en hier was je ook weinig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd P&D![]()
maar eh..., waarom wordt dat niet eerst even overlegd met mij?
PeaceDiaanbaby heel origineel..... maar over de echte namen moeten we natuurlijk nog echt gaan nadenken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft "de kleine" al een naam?
Volgens mij is Peace er al een aantal jaren uit wanneer het een meisje word.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
PeaceDiaanbaby heel origineel..... maar over de echte namen moeten we natuurlijk nog echt gaan nadenken....
'de kleine' is voor alsnog een vooruitstrevende uitdrukking scrut..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft "de kleine" al een naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |