Ik hoop dat het een grapje is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef emokid het volgende:
Ordinaire Amerikaanse huisvrouw vast en zeker, wie weet ik niet.
Emokid. En iedereen die inhaakt. Er zijn er te veel afgehaakt de laatste tijdquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en over welke nieuwelingen gaat het in de TT?
Haha ja. Maar alle foto's die ik zag daarbij stond allemaal de naam in de link. Niet echt handig eigenlijk.quote:
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ja. Maar alle foto's die ik zag daarbij stond allemaal de naam in de link. Niet echt handig eigenlijk.
Ik zat vanmiddag op mijn werk: oooohh, die weet ik, die weet ikquote:
Dat heb ik vaak als ik 's nachts in bed ligquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag op mijn werk: oooohh, die weet ik, die weet ikMaar je was me voor
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een hele goedemorgen![]()
Mededeling:
Peaceman en Diaan krijgen gezinsuitbreiding als alles goed gaat
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alles gaat gewoon goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt helemaal niet uit. Het goede nieuws heeft me bereikt, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
hmm we hadden je willen bellen om het je persoonlijk te vertellen... helemaal niet bij nagedacht dat je het ook hier zou lezen...
maar ik bel binnenkort voor de ins and outs!!
Okay dan wordt het ergens dit weekend.... enne kattenboak verschonen, deed ik al zo goed als nooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet uit. Het goede nieuws heeft me bereikt, dat is het belangrijkste
Vanavond ben ik trouwens niet thuis en zal mijn mobiel waarschijnlijk ook niet kunnen horen, ik ben dan naar Napalm Death
Oh, en vanaf nu van de kattenbak afblijven!
Jij denkt helemaal verkeerde dingen Gellius.quote:
Gefeliciteerd P&Dquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een hele goedemorgen![]()
Mededeling:
Peaceman en Diaan krijgen gezinsuitbreiding als alles goed gaat
Tja we konden je maar niet bereiken.... en hier was je ook weinig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd P&D![]()
maar eh..., waarom wordt dat niet eerst even overlegd met mij?
PeaceDiaanbaby heel origineel..... maar over de echte namen moeten we natuurlijk nog echt gaan nadenken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft "de kleine" al een naam?
Volgens mij is Peace er al een aantal jaren uit wanneer het een meisje word.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
PeaceDiaanbaby heel origineel..... maar over de echte namen moeten we natuurlijk nog echt gaan nadenken....
'de kleine' is voor alsnog een vooruitstrevende uitdrukking scrut..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft "de kleine" al een naam?
Recht uit het hart hoor Peace.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor de felicitatie Gellius! Heel erg bedankt!
Jij ook een fijne vrijdag, Gellius.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:12 schreef Gellius het volgende:
coucou.
Dat is waar... we zullen eens kijken wat we kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:09 schreef wyccie het volgende:
Leuk voor jullie, Diaan en Peace.![]()
Maar ik vind het zo sneu voor Scrut.![]()
Als het een jongetje wordt vernoemen jullie hem toch wel naar Scrut, hè? Bij een meisje kan het eigenlijk ook wel, dat is modern.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me net een kind dat voor de haard zit te wachten op 5 december.
Oh ..nu al ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me net een kind dat voor de haard zit te wachten op 5 december.
quote:
Het was een kouwe, kille vrijdag, hè wyccie? Gelukkig schijnt Tokay wèl naar jou te luisteren.quote:
Ze moet wel, anders ga ik niet meer voor haar babysitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:41 schreef Gellius het volgende:
Het was een kouwe, kille vrijdag, hè wyccie? Gelukkig schijnt Tokay wèl naar jou te luisteren.
Hoi, denk het wel ..staat er opquote:
Daaromquote:
"Do not touch my blanket!"quote:
Ik ben even tv kijken, maar ik check tussendoor. Rrrrrrraad u maar.quote:Zijn invloed op de Europese dichtkunst, muziek, literatuur, opera en schilderkunst was enorm, hoewel hij op morele gronden werd verafschuwd.
Daar heb ik net een stukje van gezien vanwege Van Disquote:
En daarna direct overschakelen naar BBC2 voor Jools.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb ik net een stukje van gezien vanwege Van Dis![]()
Nee, Jonathan Ross (BBC).
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En daarna direct overschakelen naar BBC2 voor Jools.
quote:In 1816 vertrok hij, verbitterd door alle kritiek, uit Engeland. Hij trok naar Zwitserland, waar hij zijn collega Percy Bysshe Shelley en diens vrouw Mary ontmoette. Deze ontmoeting, die later in Italië een vervolg kreeg, heeft een gunstige invloed op hem gehad. De reis vond zijn weerslag in twee nieuwe zangen van 'Childe Harold's Pilgrimage'.
zo bescheiden, je wilt ons niet (m.u.v. Scrutinizer, want die weet het ook) voor het hoofd stotenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
Ik heb daar helemaal geen verstand van!
Ik had de afgelopen dag weer een migraine aanval. Heb heel de dag in bed gelegen. Dus nu kan ik niet slapen. Ga straks wel weer een pogiging wagenquote:
Ik spreek je over 8 maanden wel vaker om deze tijdquote:Op zondag 11 mei 2008 07:38 schreef peaceman het volgende:
Ik werd gewoon om half 7 wakker..en dat terwijl ik juist nog maar 8 maanden kan genieten van langere nachtrust...
Yes !quote:Op zondag 11 mei 2008 23:16 schreef peaceman het volgende:
Bonnie?
quote:Op maandag 12 mei 2008 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het echtpaar Pyl, eigenaars van het eerste televisie-toestel, die bij vergissing de tv op het dak hebben geplaatst en de antenne in de woonkamer?
O, god.quote:
Raadt nou maar ,het iis iig een Hollander...quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Raadt nou maar ,het iiig een Hollander...
Arme foto.quote:
Nee, het zijn dezelfde plantenbakken maar nu betimmerd met hout. Ik heb wel een uitnodiging gehad om mee te helpen met beitsen maar helaas moest ik werken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Gellius het volgende:
Heb jij al die rustieke houten plantenbakken neergezet, scrutinizer?
Ik denk het. Het is ook nog de bedoeling dat de Ruyschstraters de bakken adopteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:11 schreef Gellius het volgende:
Meehelpen? Is de stad door haar schier onuitputtelijke voorraad Melketeers heen?
Ik weet niet waar tong is, dus ik heb even gegoogled.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Cyndi Lauper.
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef qonmann het volgende:
Richard Branson, oprichter van Virgin etc ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef qonmann het volgende:
..zal eentje zoeken die iets lastiger is dan Miss Lauper, hoewel ik die foto wel mooi vond
Als je weet wie het is gaat het nog wel , maar omgekeerd is het veel lastiger.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze leek ook niet echt op zichzelf, dat zijn de beste foto's om te raden.
Vrees niet ik geef altijd hints na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Moeilijk! Een heel jonge Jerney Kaagman?
Yep, beatmeisjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Een Nederlandse zangeres?
Ja, dat is duidelijk door de jas en de laarzen. Ik denk even verder.quote:
Hoi Wyccie !!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
Mariska Veres?
Mooi he, ik zag die kat eerst niet eensquote:
WA, Slaap wel !quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zangeres?
Dat was haar grootste succes inderdaad :quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zangeres, Maria Magdalena?
Met het gehijg bij Enigma heeft ze volgens mij ook aardig wat platen verkocht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:34 schreef qonmann het volgende:
Dat was haar grootste succes inderdaad :
(I'll Never Be) Maria Magdalena
Deutsches Mädel, jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:37 schreef Tokay het volgende:
Dat mens heette Sandra. Ze was Duits. Ze zong Engels met een Duits accent. Afschuwelijke muziek.
En als ze op de televisie was, was ik altijd gebiologeerd door haar grote neusgaten (of haar rare neus - ik wil het me niet eens meer precies herinneren....)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Met het gehijg bij Enigma heeft ze volgens mij ook aardig wat platen verkocht.
Ze is getrouwd met Michael Cretu, en dat is het 'brein' achter Enigma, en zij deed ook een beetje mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:46 schreef qonmann het volgende:
Dat is veel later geweest dan ?
Dacht dat ze een rijke man huwde en toen stopte ..later toch weer begonnen dan ?
Love?quote:
Goeie gok na de hint van Bruce Leequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:42 schreef wiggahlipz het volgende:
Ik durf er een zak duiten op in te zetten dat deze man ooit heeft gespeeld in één of ander vecht of oorlogsfilm.
* jaloers is... Wil ook vakantie... maar niet onbetaald.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal goed. Nog twee daagjes werken en ik heb een hele lange (onbetaalde) vakantie.
Wat héérlijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Helemaal goed. Nog twee daagjes werken en ik heb een hele lange (onbetaalde) vakantie.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:24 schreef wiggahlipz het volgende:
Dude, je hebt het verklapt.
Zo had ik het niet opgevat. Dan zet hij er vast geenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
En bedoelt Scrut niet dat hij nu zonder werk zit?![]()
Nee hoor, was ik niet vergeten. Ik vul 'm alleen niet in.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Wa, je vergeet het Dilemma-topic. (Ik was het ook vergeten.)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
En bedoelt Scrut niet dat hij nu zonder werk zit?![]()
En ook zonder inkomsten dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:Ik vind het wel even lekker om zonder werk te zitten.
Stop je ermee?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor, was ik niet vergeten. Ik vul 'm alleen niet in.
Tja, dat is nou eenmaal zo. Ik heb nog nooit een vast contract gehad en zal dat waarschijnlijk ook nooit krijgen, ik hou dus rekening met werkloze periodesquote:
Misschien, weet het nog niet. De laatste tijd denk ik vaak: het is A noch B, dan maak ik er soms iets anders van en dan word ik erop aangesproken (terecht, eigenlijk). Sommige dilemma's vind ik ook te veel op de man (vrouw) af. Een combinatie van beide deed me nu denken: deze maar even nietquote:
Zo lang je nog een boterham met pindakaas kunt eten...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, dat is nou eenmaal zo. Ik heb nog nooit een vast contract gehad en zal dat waarschijnlijk ook nooit krijgen, ik hou dus rekening met werkloze periodes
Ik weet niet of het in de loop van de tijd anders is geworden met de stellingen, maar ik vind het niet moeliijker invullen dan de eerste keer. En ik maak ook wel eens iets bold waarvan ik denk, "mwah beide niet echt eigenlijk", maar als het iets is zoals voetbal kan het me ook niks schelen dat ik daar niet echt helemaal achter sta. En anders zet ik er in het klein iets bij, of verander het heel subtiel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien, weet het nog niet. De laatste tijd denk ik vaak: het is A noch B, dan maak ik er soms iets anders van en dan word ik erop aangesproken (terecht, eigenlijk). Sommige dilemma's vind ik ook te veel op de man (vrouw) af. Een combinatie van beide deed me nu denken: deze maar even niet
Heb jij dat niet?
Mét jam!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Zo lang je nog een boterham met pindakaas kunt eten...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ik zag laatst een donkere dame met een opvallende bos krullen en moest gelijk aan jou denken, Scrut.
Ik kijk 't nog even aan. Het is verder geen halszaak, dat topicquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet of het in de loop van de tijd anders is geworden met de stellingen, maar ik vind het niet moeliijker invullen dan de eerste keer. En ik maak ook wel eens iets bold waarvan ik denk, "mwah beide niet echt eigenlijk", maar als het iets is zoals voetbal kan het me ook niks schelen dat ik daar niet echt helemaal achter sta. En anders zet ik er in het klein iets bij, of verander het heel subtiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |