Ik ben ook al aan het f5-en in vbl topic...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het best een leuk topic worden zo.
Spannend he?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het f5-en in vbl topic...
dat is aan de TS bedoeld, hoop ik?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:27 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Kruip eens terug in het holletje waar je vandaan komt. Vieze rat !
Juist Bigup !quote:
Ook, maar jij beledigde mijquote:
Okee danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Van Nistelrooij hoort gewoon in de basis en Huntelaar mag zijn schoenen nog niet eens poetsen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb het niet eens gehad over mensen die van Nistelrooij in de basis laten staan. Terwijl hij het hele seizoen geblesseerd is geweest en geen pepernoot heeft geraakt. EN terwijl je Huntelaar achter de hand hebt. En over mensen die Robben er buiten willen hebben denken nog dat hij geblesseerd is. Terwijl hij al weken een topniveau bij Real Madrid haalt. Onlanks heeft hij Real naar de titel geschopt met een goal.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Okee dan
Ok, vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS WAAR BEN JE DAN. IK HEB TOCH NIET ALLES VOOR NIKS GETYPT !!!!Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
Je houdt niet van voetbal, waarom post je dan wel zovaak in een topic over voetbal?quote:
Ik voetbal zelfquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je houdt niet van voetbal, waarom post je dan wel zovaak in een topic over voetbal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Bekrompenheid is het enige juiste woord voor hen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:56 schreef Nikmans het volgende:-topic
Mensen die verstand hebben van voetbal
Ga je tijd nuttig besteden ofzo.
Tevens zal ik het EK wel volgen maar echtgekke mensen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:21 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf
o ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Die OP is echt hilarisch nu.quote:
zijn deze figuren fictief?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Is TS een fictief figuur?
Het enge aan deze TS is...volgens mij is het een echt persoonquote:Op zondag 15 juni 2008 13:52 schreef MightyDutchy het volgende:
TSAls jullie hem nog meer willen uitlachen, check zijn postgeschiedenis. TS=troll.
lolquote:Op zondag 15 juni 2008 14:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het enge aan deze TS is...volgens mij is het een echt persoon
OMG, hij ziet ons als untermenschen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die je niet serieus nemen, terwijl je zoveel beter bent dan hun. Alleen dat hebben ze niet door. Maar dat is toch om schijtziek van te worden. Mensen die je proberen weg te moffelen of gewoon ongeinteresseerd in je zijn terwijl je weet dat je later giga rijk gaat worden en wellicht de machtigste en invloedrijkste man van Nederland. Hoe kan je dan zo onrespectvol behandelt worden door anderen die waarschijnlijk niet eens mbo afgemaakt hebben.
Ik kan daar gewoon niet tegen je bent zoveel beter dan hun maar dat hebben ze gewoon niet door. Soms wil ik gewoon dat soort mensen bij hun hoofden vastpakken en dan fijn knijpen. Want ik ben gewoon veel beter en slimmer dan hun. En ik word rijk dat kan gewoon niet anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |