Nee ok, mijn opmerking had meer betrekking op het NSFW-gehalte.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, maar ik heb daarmee nog wel mn zelfrespect, en ik loop niet zo te koop met mijn lichaam. Ik zie een verschil.
Ik zou jou in je sportieve inspanningen nooit durven belemmeren!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
ej gaan we nog bierdrinken of ga ik trainen?
Ik vind beide natuurlijk even leuk. Ben nu even een uurtje naar het Noorderplantsoen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou jou in je sportieve inspanningen nooit durven belemmeren!.
Nee, ga lekker trainen joh, dat biertje komt een andere keer wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind beide natuurlijk even leuk. Ben nu even een uurtje naar het Noorderplantsoen.
En als ik zometeen geen zin heb om te trainen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ga lekker trainen joh, dat biertje komt een andere keer wel.
Dan heb je m'n nummer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
En als ik zometeen geen zin heb om te trainen?
Dat is het nadeel van stagelopen met mooi weerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:37 schreef JH87 het volgende:
Aaaaaaargh, waarom is 't niet gewoon kutweer buiten.
Moesstraat dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die gerenoveerde huizen staan bijna in mijn soon-to-be achtertuin.Maar goed, het duurt nog een paar maanden voor we de sleutel krijgen, dat wordt nog een zomertje in Leeuwarden bivakkeren.
![]()
dat had jij? bandje viel van je schouder af ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, hoe genant. Een nipplegate midden op straat..
Ja!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef teigan het volgende:
O ja, om nog even op iets van gisteren terug te komen..
Ik heb nog ff zitten zoeken, maar volgens mij was de vertaling sodeknetter, zou dat kunnen?
Iets te diep decolleté.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
dat had jij? bandje viel van je schouder af ofzo?
ik ben zo wel een stuk knapper.. maar je mag ook wel als origineel online gooien hoor..quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat ik sowieso Tara online mocht gooien.Wurdsje weet ik niet.
![]()
[ afbeelding ]
Denk j dat Freecell online wil, Tara? Ze zit naast Tanga, die wel online mag![]()
als ze lekker zijn heb ik een logeerkamer!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef Tangarine het volgende:
Twee vriendinnen van me zoeken trouwens nog een kamer, dus mocht iemand iets weten...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou alleen van suikerspinnen.
Tjikkies in bikini?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het onderscheid tussen het strand en de UB is voor sommigen blijkbaar lastig te maken.
KUT, reageren niet mogelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/micramachine
Waarom zou je dát doen?
Dat vraag ik me altijd af als ik zo iets zie.
NSFW btw.
of een lijk bij een trein in hun foboquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nouja, je hebt ook mensen die zwaar bloederige foto's van twee dode moordenaars in hun sig zetten
bij jou?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, hoe genant. Een nipplegate midden op straat..
ja dusquote:
DAAR IS DE GROTE BOEM!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, vanwaar de pauk? Vertel!
Ik ben al jarenlang soms 16 uur per dag aan het ploeteren voor mn carriere, niet zo zeurenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik ga maar weer aan de arbeid. Ik moet een opgenomen interview uittypen, maar het interview was deels lopend, er zijn allerlei piepjes en geluiden doorheen te horen en de geluidskwaliteit is ook nog meer dan matig. Gelukkig was ik er zelf bij en zegt het me af en toe nog wat, maar dit gaat me echt nog minstens drie uur kosten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |