Die waar ik op sta in ieder geval wel, en mag ik ze dan zelf ook chips?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:08 schreef Tangarine het volgende:
Tja... brabanders he
Anyway, ik moet van Cz. vragen of ik de foto's van gister waar de andere mensen op staan ook mag zien
Die gerenoveerde huizen staan bijna in mijn soon-to-be achtertuin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En Ziggy, welkom. Je wordt toch niet onze buurman ofzo he?(we wonen tegenover de begraafplaats aan de Wilgenlaan)
Maar je zal wel in de gerenoveerde huizen van het studentenbuurtje komen te wonen, Magna Petestraat enzo. (heet niet zo vanwege de studenten, maar vanwege de namen van de straten naar studentenverenigingen)
Ik hoef ze niet geresized, orgineel mag ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik doe het sowieso pas even tegen de avond,Ik heb nu even geen zin om te resizen en uploaden,
Twee rondjes?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Samen een rondje in het reuzenrad, MM?
Die stond vorige week op de Dam in Amsterdam. Dan ben ik echt zo blij dat ik daar niet in hoef!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze hebben wel een nieuw iets.
Hoogste zweefmolen van Europa,
60 mtr hoog,
Zweefmolen? Dat gaat zeker weer snel enzo? Anders was 't nog wel interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze hebben wel een nieuw iets.
Hoogste zweefmolen van Europa,
60 mtr hoog,
Een zweefmolen moet wel een beetje snel hea, anders zweef je niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zweefmolen? Dat gaat zeker weer snel enzo? Anders was 't nog wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |