Mja, huisgenoot is nu de douche aan het 'repareren'quote:
Ik ben scholier, geen studentquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over 600 pagina's gaan miepen![]()
Je bent student of niet he
wanneer niet..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:28 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, huisgenoot is nu de douche aan het 'repareren'
Kan ik vanavond vast nog even douchen, is ook wel nodig..
Ik stink![]()
Ik dacht al: "Laat ik dat er maar neerzetten, dan kan Wurdsje vandaag ook nog een grapje maken"quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wanneer niet..![]()
deze was ook te gemakkelijk om niet te maken eigenlijk
ach wat aardig weer.. Hoe was je bier eigenlijk? of heb je er nog niet van gehad?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik dacht al: "Laat ik dat er maar neerzetten, dan kan Wurdsje vandaag ook nog een grapje maken"
Ik zou ze graag eerst even willen zien. Ik ben niet principieel tegen openbare vertoning, maar mijn besluit verschilt per foto.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef maok het volgende:
Wat gezellig hier vandaag, btw mag ik die foto's ook CZ.? Ik heb er trouwens geen bezwaar tegen als anderen foto's zien waar ik op sta hoor. Maar Tangarine en Inkomen willen jullie nog gesensureerd worden op mijn foto's als ik ze online zet?
Dat kan Inkomen ook wel handmatig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Avond.![]()
Waarom wil het me niet lukken om office in het Engels te laten spell checken.
Nee, geen bier van je nog gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach wat aardig weer.. Hoe was je bier eigenlijk? of heb je er nog niet van gehad?
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:10 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat kan Inkomen ook wel handmatig.
Moet je daar niet weer zo'n installatiecd-rom voor hebben?
aha.. tis nog wel lekker weer voor een koud biertjequote:Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, geen bier van je nog gehad.
Ligt nog in de koelkast
Mag de foto waar je op staat nu wel of niet in de originele versie gepubliceerd worden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Bob. het volgende:
Ja, welterusten iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |