SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef kepler het volgende:
hoe lang duurt het voordat je op het 2e eiland komt?Dan schiet je al aardig op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef kepler het volgende:
hoe lang duurt het voordat je op het 2e eiland komt?Jeetje,... zat dik 20 uur in het spel voordat ik het 2e eiland op kon. Als je alle main missies doet gaat het sneller uiteraard, maar ik date ook wel eens,... chill,... rij rond,... doe police computer missies,... andere side-quests,...etc. etc. Dan duurt het wel even ja. Ik moet godver nog zo fucking veel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet je Gijs?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik doe op mn gemak de main-missiesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje,... zat dik 20 uur in het spel voordat ik het 2e eiland op kon. Als je alle main missies doet gaat het sneller uiteraard, maar ik date ook wel eens,... chill,... rij rond,... doe police computer missies,... andere side-quests,...etc. etc. Dan duurt het wel even ja. Ik moet godver nog zo fucking veel doen
Geniet je Gijs?
Was wel een leuk spel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, en weer thuis.
Morgen GTA IV maar eens halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ff een vraagje over een missie op het tweede eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:58 schreef Magneet het volgende:
[..]Kzal m vanavond es checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg onderweg een zeer boos telefoontje van mn chick... en ik had negerrap aan in mn auto.. Zegt ze enorm kwaad dat ik bij dr moet komen en die kut rapmuziek uit moest zetten
Niet gegaan natuurlijk.The truth was in here.
er zijn wat kruisdozen en wc3's die wat freeze problemen hebben en natuurlijkd e popups maar dat hoort imho een betje bij gtaquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een leuk spelleke dus? Nog issues of bugs?
Schitterend spel Gijsquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een leuk spelleke dus? Nog issues of bugs?
quote:
Welkom terug Strolquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zoveel reclame voor het spel gezien in Frankrijk. Zo was het vliegveld van Nice helemaal volgeplakt met posters. Serieus last. Maar goed...nog 7 uur werken.
Ze heeft heel veel aandacht gehad...maar dat is nu wel even voorbij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Welkom terug Strol
Heb je nog wel een beetje aandacht aan je vriendin gegeven of zat je met je hoofd bij GTA?
Ik wens haar veel sterkte toe, ken het gevoelquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel aandacht gehad...maar dat is nu wel even voorbij.
Je bent weer game-weduwe?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wens haar veel sterkte toe, ken het gevoel
Ga jij eens Half Life 2 spelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef Magneet het volgende:
zow weer 2 achievements ( bridges & bowling )
Was ze zoveel te vroeg geboren of wa?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Magneet het volgende:
Maar me net even metd e wel belamgrijke zaken in het leven bezig gehouden en bij de buuf gaan kijken naar het kersverse buurmeisje. Ze is vorige week thuis geboren maar veel te licht en moest naar het ziekenhuis, ze weeg nu nog steeds te weinig maar omdat ze het voor de rest super doet mocht ze naar huis. Als ik dat vergelijk met Hwen dan is ze echt megaklein ( weegt nu nog geen 2200 gram tegenover dik 5 kilo voor Gwen)
36 weken 6 dagen. Is de vijfde van haar en de anderen waren geen van alle zwaarder dan 5 pond. Ook heeft ze nu heel veel stres gehad tijdens de zwangerschap dat helpt ook niet echt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was ze zoveel te vroeg geboren of wa?
Je kan ze beter te zwaar hebben inderdaad, anders zit je weer met warm houden, dat ze moeten eten, en moet je het in de gaten houden. Gewoon last dus eigenlijk.
Nee helpt ook niet.. wel lekker dat ze niet "de laatste loodjes" heeft... dat vond ik echt slopend, vooral bij de tweedequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
36 weken 6 dagen. Is de vierde van haar en de anderen waren geen van alle zwaarder dan 5 pond. Ook heeft ze nu heel veel stres gehad tijdens de zwangerschap dat helpt ook niet echt.
One love me bredaquote:
Dan schiet je ook al lekker op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
One love me breda
Genieten he Gijs... ik ben ook zo zwaar aan het genieten, zit op 35% vh spel, maar vlgs mij nog maar op de helft van de missies.
Gisteren een tour met een helicopter genomen, zo droog en cool
Hotdog gegeten op times square, unique jump gevonden..stukje gevaren om hapiness eiland heen..sidemissie completed met Brucie, beetje geinternet..
Tis gewoon heerlijk om te spelen
Ik denk dat het wel meevalt, ik heb nog maar 1 missie op het tweede eiland gespeeld, en ben met E nog niet klaar op het eerste eiland, die staat vlgs mij op 66%quote:
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. Uurtje of twee. Een missie gedaan en voor de rest vooral rongereden en naar de radio geluisterd. Ik heb het nog niet aangedurfd om heel ver weg te rijden uit angst om te verdwalen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
One love me breda
Genieten he Gijs... ik ben ook zo zwaar aan het genieten, zit op 35% vh spel, maar vlgs mij nog maar op de helft van de missies.
Gisteren een tour met een helicopter genomen, zo droog en cool
Hotdog gegeten op times square, unique jump gevonden..stukje gevaren om hapiness eiland heen..sidemissie completed met Brucie, beetje geinternet..
Tis gewoon heerlijk om te spelen
het zwarte vlekje op het scherm is vannacht iets kleiner gewordenquote:
gps Gijs, niks verdwalen, gewoon op je kaart een waypoint aanzetten en volg de aanwijzingen maar ( overigens heb ik wel het geluid uitgezet van de gps )quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. Uurtje of twee. Een missie gedaan en voor de rest vooral rongereden en naar de radio geluisterd. Ik heb het nog niet aangedurfd om heel ver weg te rijden uit angst om te verdwalen.
Maar wat ziet het er allemaal fantastisch en vooral realistisch uit. Ik heb nu echt de neiging om me aan de verkeersregels te houden.
Vind het zo realistisch als je auto er soms gewoon mee ophoudtquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
gps Gijs, niks verdwalen, gewoon op je kaart een waypoint aanzetten en volg de aanwijzingen maar ( overigens heb ik wel het geluid uitgezet van de gps )
Ja inderdaad.. werd een x achterna gezeten door poltiewagens en ik reed tegen een brugpilaar aan... "why doensnt he start? "quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het zo realistisch als je auto er soms gewoon mee ophoudt
Tis puur genieten Gijs,....quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. Uurtje of twee. Een missie gedaan en voor de rest vooral rongereden en naar de radio geluisterd. Ik heb het nog niet aangedurfd om heel ver weg te rijden uit angst om te verdwalen.
Maar wat ziet het er allemaal fantastisch en vooral realistisch uit. Ik heb nu echt de neiging om me aan de verkeersregels te houden.
Whehe, dat kan niet veel beter getimed worden neequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Die val,..... met een perfect getimed geluid
http://www.break.com/index/little-kid-vs-tuba-player_1.html
Bulletproof is misschien een optie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Hi nerds,.... gisteren klapperde mijn DSL lijn,.... Internet aan, en Internet uit. Zo om de 5 minuten. Volgens de helpdesk door spyware of een virus op mijn laptop(s). Virusscan resulteerde inderdaad in 8 virussen. Spyware update had ik nog nooit gedaan,... de tering
Maar,... Ad-aware van Lavasoft crashed bij mijn laptop(s). En die vind ik fijner dan Spybot S&D. Is er nog iets wat jullie adviseren en wat ik kan controleren of zou moeten uitvoeren.
Possibly a Gamespot reviewer,....quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ion-Mailbag-Showdown
Koop een mac.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Hi nerds,.... gisteren klapperde mijn DSL lijn,.... Internet aan, en Internet uit. Zo om de 5 minuten. Volgens de helpdesk door spyware of een virus op mijn laptop(s). Virusscan resulteerde inderdaad in 8 virussen. Spyware update had ik nog nooit gedaan,... de tering
Maar,... Ad-aware van Lavasoft crashed bij mijn laptop(s). En die vind ik fijner dan Spybot S&D. Is er nog iets wat jullie adviseren en wat ik kan controleren of zou moeten uitvoeren.
Ik ga het nog allemaal meemaken Gijs.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Tis puur genieten Gijs,....Zit al een week te gillen,... gisteravond ook weer. Gil elke keer,... ben het 1e eiland aan het afronden.
@ de rest,... Little Jacob heeft serieus veel jobs zeg
Ik rij ook vaak met groot licht!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga het nog allemaal meemaken Gijs.
Ik verbaasde me trouwens hoe belangrijk de koplampen van je auto is. Als die stuk zijn zie je 's nachts echt geen bal meer.
Quinn kijkt veel mee,... ze vind de stad en de verschillende sfeeren echt geweldig om te zien. Ik duik vaak steegjes in of loop wat rond. En ik druk taxi-rittten ook zelden door,... zooo realistischquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga het nog allemaal meemaken Gijs.
Ik verbaasde me trouwens hoe belangrijk de koplampen van je auto is. Als die stuk zijn zie je 's nachts echt geen bal meer.
Mijn kuiken vond het R&B radiostation geweldig als achtergrondmuziek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Quinn kijkt veel mee,... ze vind de stad en de verschillende sfeeren echt geweldig om te zien. Ik duik vaak steegjes in of loop wat rond. En ik druk taxi-rittten ook zelden door,... zooo realistisch
Thanks Gijsquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bulletproof heeft wel meer dan alleen FTP.
http://www.bulletproofsoft.com/
Hij neemt bij mij de telefoon niet meer op.. 6 jobs gedaan voor hem..quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis puur genieten Gijs,....Zit al een week te gillen,... gisteravond ook weer. Gil elke keer,... ben het 1e eiland aan het afronden.
@ de rest,... Little Jacob heeft serieus veel jobs zeg
Diary of the Dead. Die had ik nog niet. Romeroquote:
Voor op je to-do list,... heb er zelf nog 20 ofzo te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Diary of the Dead. Die had ik nog niet. Romero
Laatst wel Rec (zombie-negers) en The Outpost (zombie-nazi's) gedownload.
En Gone, Baby Gone. Schijnt erg goede thriller te zijn.
Dat hoofd van die neger Gijs,... ik moest zo proestenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor op je to-do list,... heb er zelf nog 20 ofzo te kijkenMaar vanavond eeeerst GTA weer
Waar ben je precies geweest Gijs en heb je wat foto's? Desnoods een site ofzo? Hoever was het rijden? Ga dit jaar naar Zuid-Frankrijk,... Atlantische kust. Zie jou altijd anders voor me,... in een of ander Yuppen appartementen villa complex nabij Cannes ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook.
Kom er niet aan toe om ze te kijken ook. In Frankrijk filmblad gekocht voor op het strand. En hop, weer 5 titels die me aanspreken.
Sainte-Maxime, het ligt aan de Cote d’Azur aan een baai tegenover St. Tropez. Mijn ouders hebben daar een appartement maar hebben nu een huis gekocht omdat ze er toch wat langer willen blijven en een zwembad en tuintje dan wel fijn is. Ook zijn de heuvels ’s zomers wat rustiger dan het dorpje zelf. Het appartement staat nu in de verkoop en huis wordt op z’n Frans opgeknapt (net als in Het Roer Om duurt het laaaaang).quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Waar ben je precies geweest Gijs en heb je wat foto's? Desnoods een site ofzo? Hoever was het rijden? Ga dit jaar naar Zuid-Frankrijk,... Atlantische kust. Zie jou altijd anders voor me,... in een of ander Yuppen appartementen villa complex nabij Cannes ofzo
Godverquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sainte-Maxime, het ligt aan de Cote d’Azur aan een baai tegenover St. Tropez. Mijn ouders hebben daar een appartement maar hebben nu een huis gekocht omdat ze er toch wat langer willen blijven en een zwembad en tuintje dan wel fijn is. Ook zijn de heuvels ’s zomers wat rustiger dan het dorpje zelf. Het appartement staat nu in de verkoop en huis wordt op z’n Frans opgeknapt (net als in Het Roer Om duurt het laaaaang).
Er is wel veel kak in die buurt, maar vergeleken met St. Tropez, Cannes of Nice valt het reuzemee hoor. Het ligt er maar aan hoe duur je het zelf maakt. In principe haal ik het eten in de supermarkt, kook ik thuis, en ik haal de wijn bij het wijncollectief. Als je bij uit eten de Plats du Jour aanhoud is het ook nog erg goed te doen. Bier en fris zijn loeiduur, maar wijn kost geen drol. Qua strand heb ik inmiddels ook wel wat leuke plekken ontdekt. Koelbox en strandlakken mee, en dan is het wel een klaar. Het kan er in het hoogseizoen erg druk zijn maar als je daar rekening mee houdt (bepaalde stranden mijden, op sommige tijden niet de weg op) is het goed te doen. En zo gauw je de kustweg verlaat en de Provence inrijd zit je in een oase van rust.
En er is in de buurt echt genoeg te zien. De prachtige eilanden van de Ile d’Ors, Middeleeuwse steden als Avignon en Aguie-Mortes, Romeinse gebouwen in Arles, Nimes en Sainte Remy de Provence, Monaco en de zoutmoerassen van de Camargue.
Qua afstand is het vanaf Maastricht zo’n 1100 km. Vanaf hier dus zo’n 1300. De laatste tijd vlieg ik meestal naar Nice en huur ik ter plaatse een auto. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk 3 weken, en dan rij ik zelf.
Ik vind het in elk geval een prachtige vakantiebestemming en kan het je zeker aanraden. Ik zal eens wat foto’s opzoeken. Hier alvast de site:
http://www.ste-maxime.com/
Dat is ZO hard,... het hele jaar al is het kut,... chronisch verkouden iedereen,... en dan GA je naar Griekenland hoor je dit ineens over het weer in Nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Bastard het volgende:
Ken mensen die in Griekenland zitten op het moment met minder weer dan hier
Chiiiickquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
http://videoserver.gamerush.nl/weekly/gta4special/
Misschien spoilert voor Strol.. maar tis wel cool gedaan
Heb met Daan zitten voetballen in het park!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Magneet het volgende:
heerlijk als de baas geen werk heeft voor je. Net bij mijn zus geweest en met de koters in de zandbak met zand en heel veel water lopen klooien. merlijn's kleren waren helemaal zwart
Ik heb een notitie geschreven, en 3 overleggen gevoerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:04 schreef Chocobo het volgende:
Heb met Daan zitten voetballen in het park!
Nietsnut.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef Magneet het volgende:
echt, soms is het heerlijk om betaald thuis te zitten. Maar alelen als het mooi weer is
Een werkende ambtenaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een notitie geschreven, en 3 overleggen gevoerd.
Ja, wel beetje hersenloze actie.quote:
Dat domme ook.... zo stom!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef Chocobo het volgende:
,...............................................................................
Serieus,... WTF?
http://www.leenks.com/link109651.html
vuisten selecteren en sinds ik er wat geschoten heb kom ik gewoon binnen met me wapenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kun je je wapens laten vallen? Ik kan niet rustig naar tieten kijken in de stripclub.
Helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:55 schreef Magneet het volgende:
vuisten selecteren en sinds ik er wat geschoten heb kom ik gewoon binnen met me wapen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes!
Ik heb nog steeds geen GTA![]()
![]()
Dat is misschien wel een idee! Dan raak ik mijn innerlijke woede kwijt!quote:
Die laatste zin ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:04 schreef Bastard het volgende:
[MULTI]GTAIV#41 waar we niet in telefoonpalen kunnen klimmen![]()
Sja met zo'n opmerking ben je die titel niet eens waardig naar mijn idee hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die laatste zin ook.
Hoofdredactie games
1e klas ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:11 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Werken
[ afbeelding ]
In Utrecht.
[ afbeelding ]
Wel eerste klas.
Oh de telefoon in het echtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren zat ik op een einde van een mission. (ongeveer 10 min bezig geweest)
Zo goed als gehaald moest alleen de politie nog kwijt raken, gaat de telefoon.
Dacht dat ik hem op pauze had gezet nee dus mission failed.
Ja die ben ik gisteren ook gestart... maar ik had al een pak aan van 2000 dollar.. moet nog een pak kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een job interview met een advocaat vandaag,.... eerst maar eens een pak kopen
Deed er ook 2 of 3 keer over,..... al die moeilijke hoekjes,.... hooooop cops die je moet afschieten. Hoorde iets over een boot maar daar had ik geen tijd voor. Maar,.. ben gisteren nog eens gaan kijken of daar een boot lag (missies had ik al gehaald) maar kon niks vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die ben ik gisteren ook gestart... maar ik had al een pak aan van 2000 dollar.. moet nog een pak kopen
Gisteren snow storm 2x geprobeerd, doel op zich is een eitje, maar het wegkomen daar en politie afschudden![]()
Ik ga eerst de buurt nu eens verkennen, misschien ligt er een boot, of is er de metro die ik kan pakken
Die agenten en swat is wel redelijk uit te schakelen, ben alleen iedere keer de weg kwijt in het gebouwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deed er ook 2 of 3 keer over,..... al die moeilijke hoekjes,.... hooooop cops die je moet afschieten. Hoorde iets over een boot maar daar had ik geen tijd voor. Maar,.. ben gisteren nog eens gaan kijken of daar een boot lag (missies had ik al gehaald) maar kon niks vinden
Nee heb een snelle bolide gezocht en die alvast goed geparkeerd voor die missie,... echt RECHT voor de ingang van het gebouw,... cops konden bijna het gebouw niet in,... daarna die drie sterren kwijtraken,..... gewoon de kaart (cops check) heel erg goed gebruiken en een keer switchen van auto.
LB inhouden en opzij drukken,.... doe je zo'n Gears of War switch cover move.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die agenten en swat is wel redelijk uit te schakelen, ben alleen iedere keer de weg kwijt in het gebouw![]()
![]()
Cover systeem werkt trouwens wel vrij kut.. eenmaal in cover loopt ie gewoon weg als je naar een andere muur wilt
Ah ik vond het ook niet zo erg dat ik het niet haalde, blijft genieten van het spel..quote:
Ik kreeg hem nadat ik alle emails van hem had uitgevoerdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef Magneet het volgende:
ik ben op het moment bezig te daten met Brucie, ik wil die heli op afroep hebben
En, gelukt om ze kwijt te raken?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gister per ongeluk over het vliegveld gereden. Meteen 4 sterren.
Nee, ik werd klemgereden op de snelweg en afgeknald.quote:
moest nog een keer een race doen toen kreeg ik hem ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg hem nadat ik alle emails van hem had uitgevoerd
Ja dat had ik eerst ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:40 schreef kepler het volgende:
ow, ik kreeg een sms van Michelle in GTA. Of ik wilde stoppen met haar bellen, want ze wil me niet meer zienWe zijn op twee dates geweest en ze heeft nu al genoeg van me
![]()
Misschien dat ik haar niet zo moet stalken
DAT word echt monsterlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:41 schreef kepler het volgende:
@B:
Volgend jaar ook F1 op de 360
Codemasters koopt Formule 1-licentie
Codemasters is ook goed met race-games, heb echt veel Colin McRea gespeeldquote:
Ja ik ook, grijs gespeeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Codemasters is ook goed met race-games, heb echt veel Colin McRea gespeeld
Nee hoor, ik las dat je ook de metro kon nemen... en als dat niet werkt had ik bedacht om over de metro lijn te gaan lopen, pakken ze je ook nietquote:
volgens mij is het genoeg om te reageren als ze bellen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerst ook![]()
Ik bel die bitch niet eens meer, ze belt mij maar
Bij mij is ze vreemd gegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerst ook![]()
Ik bel die bitch niet eens meer, ze belt mij maar
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef Magneet het volgende:
wacht maar tot jullie haar eht leren kennen![]()
Ik heb haar na de 2e date al kunnen neuken.quote:
PS3 versie is makkelijker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb haar na de 2e date al kunnen neuken.
same herequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb haar na de 2e date al kunnen neuken.
Pardon.... We zullen jou eens even bloot gevenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:41 schreef Chocobo het volgende:
Om terug te komen op het vorige topic,.... Quinny
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes? 18 mei, staat die nog steeds op de agenda?
Ik ging er wel van uit ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef Magneet het volgende:
wacht maar tot jullie haar eht leren kennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ik vind het nog wel leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check!quote:
Lijkt me wel weer een leuke SP game.quote:
Geen GTA voor jou vanavondquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die was wel gilleb ...
Denk nier dat ik m haal
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen GTA voor jou vanavond
[ afbeelding ]
Ben hem nu aan het streamenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Cho,
De 1Up Show van deze week heeft een uitgebreide preview van Valkyrie of the Battlefield.
Over must-haves gesproken.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme,..... prachtig StrolStaat op mijn PS3 wishlist!
Ja,... samen met Quinny. Echt zo genoten Gijs. Heeeeerlijke game,... San vond hem ook geweldig. Nederlandse track is echt zooo goedquote:Op zondag 11 mei 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over must-haves gesproken.
Nog Uncharted uitgespeeld voordat GTAIV uitkwam?
Gijs ik ben ook in een hijskraan geklommen gisterenquote:Op maandag 12 mei 2008 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme wat is GTA toch vreeeeselijk verslavend,.. een rit of missie is nooit hetzelfde. Altijd gebeurd er wel wat van WOW,.... zoveel gave dingen weer gezien en meegemaakt. Kan dit,... kan dat,... en dan vaak,... JA![]()
De physics van crashes alleen al,..... zo geweldig. Gisteren reed ik een motorrijder 'zo' hard aan dat ik wou dat ik het opgenomen had,... hij vloog zoooo hoog en zo hard,... om vervolgens tegen een bus aan te knallen. En de missies en de verhalen in de auto
Ook in een hijskraan geklommen in het centrum van New York. Toen kon ik op een dak springen waar ik een duif vondOh,... en mijn nieuwe ringtone heerst
Wat een spel zeg
Ik neem me vaak voor iets te gaan doen, maar dan merk ik vaak dat ik toch wat anders gedaan heb
Quinn vroeg of je daar in kan klimmen,... ik zeg,... geen ideequote:Op maandag 12 mei 2008 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik ben ook in een hijskraan geklommen gisteren
Had net die construction for beginners missie klaar.. ben toen ook in zon ding geklommen, vandaar af rijdende taxi's snipen
Ben ook steeds wat anders aan het doen... heb nu een date staan, kan ik pas zaterdag heen.. tis maandag
Zag het vorige week op tv.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Dommer wordt het ECHT niet,.... dit is de grens
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_een_dozijn_.html
Twente is een provincie Gijsquote:Op maandag 12 mei 2008 11:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag het vorige week op tv.
Prachtig, maar zo erg.
Waren nog wel meer dingen, ze dachten dat Den Haag en Twente ook een provincie was.
quote:Twente is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat. Het wordt min of meer begrensd door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland).
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja en Groningen is de hoofdstad van Nederland.
Had het vroeger ook altijd,.... ken de wereld-landen beter uit mijn hoofd dan de Nederlandse provincies!quote:Op maandag 12 mei 2008 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat alles buiten de Randstad en Limburg voor mij onbekend terrein is.
Het is zo genieten Gijsquote:Op maandag 12 mei 2008 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net bezeikt door Dimitri.
Nu nieuw safehouse. Ik heb het gevoel dat dit het einde van de tutorial is.
De Randstad leeft meer, hier staat het wel wat stil.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:52 schreef Chocobo het volgende:
Los daarvan vind ik Groningen wel een prachtige stad! Ben er 2x geweest,... zelfs de rit Groningen in is heerlijk! Maar ja,.... werk he. Zou de Randstad teveel missen.
Wij Dimitri's kunnen zeikenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net bezeikt door Dimitri.
Nu nieuw safehouse. Ik heb het gevoel dat dit het einde van de tutorial is.
Ja, maar dat doe je dan ook niet hequote:Op maandag 12 mei 2008 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
Verder heb ik hier alles en 2 uurtjes rijden ben ik ook in de Randstad valt opzich wel mee.
Zit de hele dag al in de auto.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je dan ook niet he
Groningen is misschien wat gemoedelijker vergeleken met hier, hoewel als je de nieuwsberichten leest valt dat ook wel weer mee. Groningen is tof, maar hier is inderdaad werk en mogelijkheden meer in de buurt..
Ze gaan te snel voorbij...quote:
Dit is prima inderdaad, lekker zonnig niet benauwd, af en toe een koel windje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heerlijk dit weer he.
Ik teken er voor.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/1564229/12/Grote_brand_bij_TU_Delft.html
Kepler, Roy???
Ik las dat het ging om een waterlekkage waardoor er kortsluiting ontstondquote:
Misschien moet je toch even je pc uitzetten en evacueren?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeer grote brand TU Delft
Tis zeg maar best ernstig.
Hebben je werkstukken het wel overleefd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt het vanaf mijn slaapkamer een beetje zien: http://royorama.blogspot.com/2008/05/brand-op-de-tu-delft.html
Soedan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de aardbeving in China erger... of de cycloon in Berma... oorlog in Soedan.. dat zijn pas duizelingwekkende cijfers
Ah,... ook een provinciequote:
Provincie inderdaad van het land Afrikaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... ook een provincie
Collega van mij is daar geweest (verpleegkundige),... gruwelijke verhalen gehoord!
zeker, maar dat gebeurt niet op 200 meter van mijn eigen faculteit... Echt het halve gebouw is ingestort...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de aardbeving in China erger... of de cycloon in Berma... oorlog in Soedan.. dat zijn pas duizelingwekkende cijfers
Ik zeg verzekeringsfraude.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker, maar dat gebeurt niet op 200 meter van mijn eigen faculteit... Echt het halve gebouw is ingestort...
mwah ligt er ook maar aan hoe oud het gebouw was he en wat voor een brandbaar spul dat er aanwezig is. Ook zouden 2 studenten nog geprobeerd hebben het te blussen, dan kan je wel raden als het zo klein was dat ze dan ookw eten wat de oorzaak is. Gebouw stort in en daar was de brandweer al bang voor, vandaar dat ze niet naar binnen zijn gegaan. Ook zouden ze vanaf de buitenkant maar vanaf 1 kant kunnen blussen wegens een vijver aan de andere kant. Nou dan kan het vuur zich aan die kant mooi uit blijven breiden hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg verzekeringsfraude.
Ze wisten sochtends al dat er kortsluiting was bij een koffiezetapparaat... hoe kan dat sochtends al bekend zijn en dat het einde van de dag een gebouw instort
En zeker van een TU mag je toch denken dat ze weten hoe een constructie in elkaar zit, en dat er gelet moet worden op brandveiligheid met al die duurzame projecten?
Ik zeg merkwaardig.
Als image branden, dan moet ie het doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:05 schreef Bastard het volgende:
Als je een ISO dvd hebt, die kun je toch gewoon uitpakken en branden op een dvd ?
Hmz, dat zal wel niet met mediaplayer kunnen.. moet ik eerst nero vinden ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als image branden, dan moet ie het doen.
Allemaal vrij makkelijk he, moet er nog een paar, geloof 2 loop je zo doorheen. En nog 2 drugspakjes, zat steeds te kutten op een pakketje wat op tijd onder een brug moet zijn, misschien eens een andere weg doen als dat de gps aangeeft.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:22 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren de Most Wanted list gedaan in GTA.
Kan, maar ik gebruik dan meestal PowerISO. Tenzij het je het echt op een DVD 'wilt' branden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:05 schreef Bastard het volgende:
Als je een ISO dvd hebt, die kun je toch gewoon uitpakken en branden op een dvd ?
cdburnerxp, is gratis en werkt perfectquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmz, dat zal wel niet met mediaplayer kunnen.. moet ik eerst nero vinden ofzo.
of mounten met daemon toolsquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan, maar ik gebruik dan meestal PowerISO. Tenzij het je het echt op een DVD 'wilt' branden.
Je hebt toch nog die Onyx DVD's van mij, daar staan wel zat ISO prog. op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmz, dat zal wel niet met mediaplayer kunnen.. moet ik eerst nero vinden ofzo.
Had je die niiet terug gehadquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog die Onyx DVD's van mij, daar staan wel zat ISO prog. op.
Gisteren weer 2 leuke films gekeken:quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je die niiet terug gehadZou kunnen hoor, liggen ze tussen mn dvd's
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren weer 2 leuke films gekeken:
The Bank Job
Hero Wanted
Alle eilanden al open?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allemaal vrij makkelijk he, moet er nog een paar, geloof 2 loop je zo doorheen. En nog 2 drugspakjes, zat steeds te kutten op een pakketje wat op tijd onder een brug moet zijn, misschien eens een andere weg doen als dat de gps aangeeft.
Ow zo, nee doe ze eigenlijk op 1 eiland.. krijg je er nog wat voor dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alle eilanden al open?
Zitten 10 most wanted per eiland.
Ja 30 stuks.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow zo, nee doe ze eigenlijk op 1 eiland.. krijg je er nog wat voor dan?
Trouwens achievement is geloof ik bij een stuk of 20 toch?
Deed er laatst 1 moest ik naar een een gebouw toe (leek op een chinees) en daar was een groep die uitgeschakeld moest worden. Eenmaal binnen en schieten kwam de politie ook aan, en die liepen naar binnen en schoten iedereen voor mij dood... gesaved en die ook weer klaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja 30 stuks.
Achievement van 15 points tis niet veel, maar leuk om te doen, zitten wel wat lastige bij.
Een RPG helpt nog wel es.
Ja vaak zijn er meerdere die je om moet leggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deed er laatst 1 moest ik naar een een gebouw toe (leek op een chinees) en daar was een groep die uitgeschakeld moest worden. Eenmaal binnen en schieten kwam de politie ook aan, en die liepen naar binnen en schoten iedereen voor mij dood... gesaved en die ook weer klaar
Ben toch al snel 20.000 kwijt als ik dood ben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:55 schreef Magneet het volgende:
doodgaan opzich kost niet zoveel, wel het wapens kopen. Waar liggen die rpg's eik? heb e nog geen in de aanbieding gezien bij de gunshaops of bij Little Jacob in de achterbak.
Alsof je een hoogtemeter hebtquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:17 schreef gijsje79 het volgende:
Dit is de map.
http://nl.wikigta.org/wiki/Wapenlocaties_%28GTA_IV%29
Makkelijk dat je alles kan opvragen zie onderaan de kaart, staat ook bij op welke hoogte je moet zoeken.
Succes.
Kan je een schatting maken of ie op de grond of op een dak ligt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alsof je een hoogtemeter hebt
Maar wel handig
Ja das wel waar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kan je een schatting maken of ie op de grond of op een dak ligt.
check! Zal wel weer te klein zijn voor mij maar dan heeft Randa er weer een shirt bij * net als me smackdown vs raw 2008 shirtquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een gratis Ninja Gaiden 2 t-shirt besteld
http://hokra.dubbelepunt.com/ninjagaiden/
Beter idee wat mij betreft, eten doe ik namelijk liever thuis met de kinderen samenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Magneet het volgende:
hoe laat precies trouwens zondag Gijsjes? We zouden ook gewoon smiddags op het terras kunnen gaan zitten natuurlijk
Ja toch,... tis gratis,... en coolquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
check! Zal wel weer te klein zijn voor mij maar dan heeft Randa er weer een shirt bij * net als me smackdown vs raw 2008 shirt)
Ook check!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
14u dus?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter idee wat mij betreft, eten doe ik namelijk liever thuis met de kinderen samen
Ik heb hem ook besteld. Ik ga vandaag met Xbox Live bellen om mijn 360 op te sturen. En als ze moeilijk doen, haal ik samen met NG2 een Arcade.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Mijn internet ligt als gevolg van die landelijke storing al 3 dagen plat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:11 schreef Chocobo het volgende:
The escapist,.... GTA![]()
http://www.escapistmagazi(...)-Grand-Theft-Auto-IV
Jij bent gewoon te breed Gijs.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef Magneet het volgende:
check! Zal wel weer te klein zijn voor mij maar dan heeft Randa er weer een shirt bij * net als me smackdown vs raw 2008 shirt)
Lijkt me prima. Als we honger hebben kunnen we altijd nog ergens een burger scoren.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik eis foto's van iedereen met een Ninja Gaiden t-shirt![]()
IN een ninja stand![]()
Is je 360 echt helemaal kapot dan? Ik vind die zwarte 360 echt zo geilquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld. Ik ga vandaag met Xbox Live bellen om mijn 360 op te sturen. En als ze moeilijk doen, haal ik samen met NG2 een Arcade.
Net helemaal, de disk drive heeft kuren. Ik heb geen zin om me continu af te vragen wanneer ik weer een error krijg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Is je 360 echt helemaal kapot dan? Ik vind die zwarte 360 echt zo geil
En weer vallen jullie voor de hype van Peter Molinyeu. Eerst zien, dan geloven.quote:
Val eerder voor de enthousiaste previews,..... Peter is gay Gijsquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En weer vallen jullie voor de hype van Peter Molinyeu. Eerst zien, dan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |