SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef kepler het volgende:
hoe lang duurt het voordat je op het 2e eiland komt?Dan schiet je al aardig op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef kepler het volgende:
hoe lang duurt het voordat je op het 2e eiland komt?Jeetje,... zat dik 20 uur in het spel voordat ik het 2e eiland op kon. Als je alle main missies doet gaat het sneller uiteraard, maar ik date ook wel eens,... chill,... rij rond,... doe police computer missies,... andere side-quests,...etc. etc. Dan duurt het wel even ja. Ik moet godver nog zo fucking veel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet je Gijs?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik doe op mn gemak de main-missiesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje,... zat dik 20 uur in het spel voordat ik het 2e eiland op kon. Als je alle main missies doet gaat het sneller uiteraard, maar ik date ook wel eens,... chill,... rij rond,... doe police computer missies,... andere side-quests,...etc. etc. Dan duurt het wel even ja. Ik moet godver nog zo fucking veel doen
Geniet je Gijs?
Was wel een leuk spel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, en weer thuis.
Morgen GTA IV maar eens halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ff een vraagje over een missie op het tweede eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:58 schreef Magneet het volgende:
[..]Kzal m vanavond es checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg onderweg een zeer boos telefoontje van mn chick... en ik had negerrap aan in mn auto.. Zegt ze enorm kwaad dat ik bij dr moet komen en die kut rapmuziek uit moest zetten
Niet gegaan natuurlijk.The truth was in here.
er zijn wat kruisdozen en wc3's die wat freeze problemen hebben en natuurlijkd e popups maar dat hoort imho een betje bij gtaquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een leuk spelleke dus? Nog issues of bugs?
Schitterend spel Gijsquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een leuk spelleke dus? Nog issues of bugs?
quote:
Welkom terug Strolquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zoveel reclame voor het spel gezien in Frankrijk. Zo was het vliegveld van Nice helemaal volgeplakt met posters. Serieus last. Maar goed...nog 7 uur werken.
Ze heeft heel veel aandacht gehad...maar dat is nu wel even voorbij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Welkom terug Strol
Heb je nog wel een beetje aandacht aan je vriendin gegeven of zat je met je hoofd bij GTA?
Ik wens haar veel sterkte toe, ken het gevoelquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel aandacht gehad...maar dat is nu wel even voorbij.
Je bent weer game-weduwe?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wens haar veel sterkte toe, ken het gevoel
Ga jij eens Half Life 2 spelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef Magneet het volgende:
zow weer 2 achievements ( bridges & bowling )
Was ze zoveel te vroeg geboren of wa?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Magneet het volgende:
Maar me net even metd e wel belamgrijke zaken in het leven bezig gehouden en bij de buuf gaan kijken naar het kersverse buurmeisje. Ze is vorige week thuis geboren maar veel te licht en moest naar het ziekenhuis, ze weeg nu nog steeds te weinig maar omdat ze het voor de rest super doet mocht ze naar huis. Als ik dat vergelijk met Hwen dan is ze echt megaklein ( weegt nu nog geen 2200 gram tegenover dik 5 kilo voor Gwen)
36 weken 6 dagen. Is de vijfde van haar en de anderen waren geen van alle zwaarder dan 5 pond. Ook heeft ze nu heel veel stres gehad tijdens de zwangerschap dat helpt ook niet echt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was ze zoveel te vroeg geboren of wa?
Je kan ze beter te zwaar hebben inderdaad, anders zit je weer met warm houden, dat ze moeten eten, en moet je het in de gaten houden. Gewoon last dus eigenlijk.
Nee helpt ook niet.. wel lekker dat ze niet "de laatste loodjes" heeft... dat vond ik echt slopend, vooral bij de tweedequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
36 weken 6 dagen. Is de vierde van haar en de anderen waren geen van alle zwaarder dan 5 pond. Ook heeft ze nu heel veel stres gehad tijdens de zwangerschap dat helpt ook niet echt.
One love me bredaquote:
Dan schiet je ook al lekker op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
One love me breda
Genieten he Gijs... ik ben ook zo zwaar aan het genieten, zit op 35% vh spel, maar vlgs mij nog maar op de helft van de missies.
Gisteren een tour met een helicopter genomen, zo droog en cool
Hotdog gegeten op times square, unique jump gevonden..stukje gevaren om hapiness eiland heen..sidemissie completed met Brucie, beetje geinternet..
Tis gewoon heerlijk om te spelen
Ik denk dat het wel meevalt, ik heb nog maar 1 missie op het tweede eiland gespeeld, en ben met E nog niet klaar op het eerste eiland, die staat vlgs mij op 66%quote:
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. Uurtje of twee. Een missie gedaan en voor de rest vooral rongereden en naar de radio geluisterd. Ik heb het nog niet aangedurfd om heel ver weg te rijden uit angst om te verdwalen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
One love me breda
Genieten he Gijs... ik ben ook zo zwaar aan het genieten, zit op 35% vh spel, maar vlgs mij nog maar op de helft van de missies.
Gisteren een tour met een helicopter genomen, zo droog en cool
Hotdog gegeten op times square, unique jump gevonden..stukje gevaren om hapiness eiland heen..sidemissie completed met Brucie, beetje geinternet..
Tis gewoon heerlijk om te spelen
het zwarte vlekje op het scherm is vannacht iets kleiner gewordenquote:
gps Gijs, niks verdwalen, gewoon op je kaart een waypoint aanzetten en volg de aanwijzingen maar ( overigens heb ik wel het geluid uitgezet van de gps )quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. Uurtje of twee. Een missie gedaan en voor de rest vooral rongereden en naar de radio geluisterd. Ik heb het nog niet aangedurfd om heel ver weg te rijden uit angst om te verdwalen.
Maar wat ziet het er allemaal fantastisch en vooral realistisch uit. Ik heb nu echt de neiging om me aan de verkeersregels te houden.
Vind het zo realistisch als je auto er soms gewoon mee ophoudtquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
gps Gijs, niks verdwalen, gewoon op je kaart een waypoint aanzetten en volg de aanwijzingen maar ( overigens heb ik wel het geluid uitgezet van de gps )
Ja inderdaad.. werd een x achterna gezeten door poltiewagens en ik reed tegen een brugpilaar aan... "why doensnt he start? "quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het zo realistisch als je auto er soms gewoon mee ophoudt
Tis puur genieten Gijs,....quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. Uurtje of twee. Een missie gedaan en voor de rest vooral rongereden en naar de radio geluisterd. Ik heb het nog niet aangedurfd om heel ver weg te rijden uit angst om te verdwalen.
Maar wat ziet het er allemaal fantastisch en vooral realistisch uit. Ik heb nu echt de neiging om me aan de verkeersregels te houden.
Whehe, dat kan niet veel beter getimed worden neequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Die val,..... met een perfect getimed geluid
http://www.break.com/index/little-kid-vs-tuba-player_1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |