altijd zin in elke show (niks mis mee though)
 altijd zin in elke show (niks mis mee though) 

Als je gewoon naar de card kijkt:quote:Op zondag 18 mei 2008 19:28 schreef Wessiej het volgende:
Zie wel zat leuke matches erin, dus laat maar komen, maar Brahma jij bent altijd wel erg positiefaltijd zin in elke show (niks mis mee though)
Maar Show/Henry staat nog niet op wwe.com laten we hopen dat het niet waar is.

Nee het gaat niet over deze PPV, want die vind ik ook erg sterk, maar over elke show, ik lees altijd tot de smiley jou post, daarin zeg je goeie show ed.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als je gewoon naar de card kijkt:
Undetaker vs Edge - Altijd goeie match
Orton vs Triple H - Altijd goed, vooral in een cage
Mizz & Morison vs Kane & Punk - M&M zijn echt hot nu en met Punk met de koffer is deze match ook al leuk
Mickie James vs Melina vs Beth - 3 van de beste diva's bij elkaar.
Jerichio vs HBK - Potentie om een 4 sterren match te worden.
JBL vs Cena - Tja
Als Big Show vs Henry er niet bij komt zijn dat 5 goeie matches met 1 matige. Goeie card toch? Betekend niet gelijk dat alle matches goed zullen zijn. Maar de kans is er wel

Ik mis Lita ookquote:Op zondag 18 mei 2008 17:49 schreef Vintage-Rik het volgende:
[ afbeelding ]
(ook even Lita erbij, want die mis ik extreem!!!!)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erbij doen.
Heb toch een goed gevoel over de show

quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees in een collum ook dat die match wel werd aangekondigd maar nog steeds niet op de site staat. En dat ze misschien ook:Hmm zijn wel 2 van mijn favorieten tegen elkaar maar waarom ze tegen elkaar gaan echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erbij doen.
Heb toch een goed gevoel over de show?
.....Kennedy

Wat is XWT en heb je(al of niet via mail) een linkje?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:34 schreef Wessiej het volgende:
Als hij klaar is met de nieuwsgroepen zet iemand van XWT ze altijd op die site, dus daar moet je dan even op wachten

erg irritant.
 erg irritant. 

Is dat niet een beetje overdreven. Het lijkt nu net alsof je een paar uur van je leven verpest als je deze PPV gaat kijken. Ik kijk altijd Raw en Smackdown en zelfs TNAquote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ook deze PPV lijkt mij het niet waard om te downloaden, niet echt bijzonder qua matches (wel gelezen dat Michaels/Jericho en Edge/Taker de show stale maar die heb ik beide al zo vaak gezien nu), ook deze PPV is mij eigenlijk ontschoten.
 ik heb altijd wel een paar uurtjes vrij in de week en vind dit altijd wel een leuke opvulling.
  ik heb altijd wel een paar uurtjes vrij in de week en vind dit altijd wel een leuke opvulling.

Welke torrentsite is er volgens jou dan beter dan XWT?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
XWT is erg slecht. Maar de enige waar je nog kan registreren zonder invite.
PWT is gelukkig gesloten
En nog steeds geen Scene releaseerg irritant.
Handige site voor scene releases te kijken of ze al uit zijn: www.wrestlingdupe.com

PWT, dat zeg ik nog in dezelfde postquote:Op maandag 19 mei 2008 15:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Welke torrentsite is er volgens jou dan beter dan XWT?
Deze staat er trouwens al van 13:00 op: WWE.Judgement.Day.2008.DSR.XviD-XWT

, hernoemt releases, spamt in hun eigen releases (MDE) en heeft een enorme slechte staff/crew.
 , hernoemt releases, spamt in hun eigen releases (MDE) en heeft een enorme slechte staff/crew. 

Hetzelfde hier.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ook deze PPV lijkt mij het niet waard om te downloaden, niet echt bijzonder qua matches (wel gelezen dat Michaels/Jericho en Edge/Taker de show stale maar die heb ik beide al zo vaak gezien nu), ook deze PPV is mij eigenlijk ontschoten.

Oooooh, op die manier geslotenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
PWT, dat zeg ik nog in dezelfde post
XWT heeft slechte rips (DSR) van MDE, hernoemt releases, spamt in hun eigen releases (MDE) en heeft een enorme slechte staff/crew.
Met DSR kan je echt de pixels tellen, echt vreselijk.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pieter-utd op 19-05-2008 23:48:40 ]

leek wel 2:1 inplaats van 4:3
 leek wel 2:1 inplaats van 4:3

Of je tyft even op uit dit topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef muay-toy het volgende:
nerd

Misschien toch eens aan Usenet gaan denken. RAW en PPVs staan er redelijk vlot op in HD-kwaliteit. SD is geen HD maar goed te kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Scene kwam pas zo rond midden nacht online dus moest helaas naar de XWT versie kijken. En tering wat was dat slecht zeg.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-05-2008 16:17:17 ]

Bij PWT staat alles er normaal sneller op dan op usenet. Alleen Judgement Day niet deze keer. En ook in betere kwaliteit. Stonecold gebruikt 2GB voor iets wat niet eens HD is, die gast kan echt niet cappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien toch eens aan Usenet gaan denken. RAW en PPVs staan er redelijk vlot op in HD-kwaliteit. SD is geen HD maar goed te kijken.
J-Day vond ik niks bijzonders, heb het in 30 minuten gekeken ofzo, helaas geen record, dat is nog stevig in handen van een Great American Bash van een paar jaar terug.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205

Neej daar had het ook niks mee te maken, maar toen zag ik hem wel aan voor iemand die welus een pilletje oid kon poppequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:30 schreef kidkash19 het volgende:
Wie zegt dat het met dat huis te maken had? Misschien is het wel weer iets met pijnstillers ofzo...Regal heeft daar namelijk een aardige historie mee qua verlsaving

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en voor ik het vergeet en aantal MINpuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205

quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en voor ik het vergeet en aantal MINpuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |