abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58521205
http://www.euronet.nl/~tnt/gekeddyn.htm
Hier trouwens een stukje over die rennende gozer die dus Gekke Eddy heet. Best grappig om te lezen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:44:08 #152
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_58521233
Waarom zitten er zo weinig Ajax spelers in de Olympische selectie. Is de aanvoer van jonge Nederlandse spelers dan toch niet zo goed?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_58521293
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zitten er zo weinig Ajax spelers in de Olympische selectie. Is de aanvoer van jonge Nederlandse spelers dan toch niet zo goed?
Omdat ze allemaal al in de volwassen selectie zitten

Nee, waarschijnlijk is er even een dipje in die periode. In onder 17 zitten wel zeven Ajacieden.
In onder 19 zaten bij de laatste selectie 3 Ajacieden (relatief weinig eigenlijk) en onder 18 had er ook 3.
pi_58521365
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax speelt dan - hopelijk - rond die tijd CL playoffs. Of heeft dat er niets mee te maken?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:54:13 #155
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58521414
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ajax speelt dan - hopelijk - rond die tijd CL playoffs. Of heeft dat er niets mee te maken?
Voorrondes CL En ja dat heeft er wel iets mee te maken Foppe mag geen spelers uit de Ajax selectie dan gebruiken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58521460
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ja en nee. Foppe moet er wel rekening mee houden, maar er zijn op dit moment weinig Ajacieden die aan de eis voldoen.

Maar goed we hebben een boel talenten die er aan zitten te komen (of er al bijna zijn).
Anita, de Jong, Donald, Sarpong, van der Heijden, van der Wiel (al bij Ajax 1 gespeeld)
Goossens, Martina, Slijngaard, Supusepa, Blind en Danilo Sousa Campos zitten in de jeugd.

Zit wel goed voorlopig.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:59:24 #157
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58521519
Je haalt nu wel heel veel door elkaar zeg, belofte jeugd A jeugd en B jeugd

B1 had trouwens wel een leuk doelsaldo, 107 voor en 17 tegen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 23:05:46 #158
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58521649
Stam is echt wel een echte Ajacied, de man vind Ajax de mooiste club
pi_58521668
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:

'T is toch allemaal jeugd?

En als je nagaat dat ik de helft nog niet heb opgenoemd Over 10 jaar winnen we de CL
pi_58521688
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:

16 dacht ik
ik hoorde ook een team dat gewoon álles gewonnen had. dat was dat team volgens mij trouwens.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:11:39 #161
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58521771
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Stam is echt wel een echte Ajacied, de man vind Ajax de mooiste club
Ik zou Stam ook graag nog een keer terug zien als jeugdtrainer/wat dan ook
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:15:03 #162
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58521863
De Haan heeft maar twee keepers in zijn voorlopige selectie toch, waaronder Vermeer? Maar Vermeer keert terug naar Ajax en de Haan zou geen spelers selecteren van de club die VCL zou spelen. Vond dat een beetje vreemd.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:16:27 #163
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58521916
Vermeer zit niet bij de Ajax selectie he
pi_58522306
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
Vermeer zit niet bij de Ajax selectie he
Hij wordt derde keeper toch?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:39:32 #165
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522417
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:34 schreef McFearless het volgende:

[..]

Hij wordt derde keeper toch?
Dat is toch nog niet zeker?

In de Arena zijn ze nu aan het knokken
pi_58522544
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat is toch nog niet zeker?

In de Arena zijn ze nu aan het knokken
Ik geleuf van wel, want van Duin en Heijblok moven. Kan Kenneth nog ff wat jaartjes anderhalf ton verdienen.
pi_58522635
VI: Sneijder die z'n kleine broertje min of meer verbiedt om naar Real over te stappen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:56:19 #168
51286 w00h00
Digital man!
pi_58522713
quote:
AD: Kuffour mag weg bij Ajax
Volgens AD Sportwereld neemt Ajax in de zomer afscheid van Samuel Kuffour. De krant meldt dat het vertrek van de Ghanees nog niet officieel is, maar dat Kuffour niet voorkomt in de plannen van Marco van Basten. Kuffour werd in de winterstop aangetrokken als versterking in de breedte. Hij kwam tot nu toe slechts twee keer in actie
Belachelijk eigenlijk ook he, 2 invalbeurtjes

Lekker hoor martin.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:58:42 #169
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522748
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef MCH het volgende:
VI: Sneijder die z'n kleine broertje min of meer verbiedt om naar Real over te stappen.
quote:
'Real wilde mijn broer, maar ik heb het hem afgeraden'

06/05/2008 23:30

Wesley Sneijder werd zondag voor de tweede keer in zijn carrière landskampioen. Na de titel met Ajax in 2004, liet de middenvelder zich nu met Real Madrid kronen tot de beste van Spanje. Sneijder begon stormachtig aan zijn eerste Madrileense seizoen met vier goals in drie wedstrijden, kreeg vervolgens te kampen met een terugslag en eindigde als onomstreden basisspeler.

'Het mooie van die bliksemstart was dat ik vanaf het begin werd geaccepteerd door medespelers, pers en publiek', vertelt Sneijder in de nieuwe Voetbal International. 'Ik ben op het goeie moment weggegaan bij Ajax. Ik merk aan alles dat ik verder ben gegroeid dit seizoen. In Nederland heb je er wel eens duels tussen zitten die je als topclub bijna op de automatische piloot kunt spelen. In Spanje kun je dat vergeten, dan word je onmiddellijk afgestraft.'

Met het oog op volgend seizoen circuleren al diverse namen als potentiële versterkingen voor Real Madrid, zoals die van Klaas-Jan Huntelaar. Sneijder bemoeit zich er niet mee. 'Zie je het voor je? Dat ik even bij de voorzitter van Real Madrid binnen loop om hem te vertellen wie hij moet kopen? Zo werkt het dus niet.'

Wél raadde de 43-voudig international zijn broer Rodney af naar Real over te stappen. 'Ze wilden hem heel graag hebben en Rodney zelf vond het natuurlijk prachtig. Maar toen heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben er geen voorstander van dat junioren steeds vaker naar topclubs gaan. Ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens bij Ajax moet zien door te breken.'

Het complete vraaggesprek lees je in de nieuwe Voetbal International, die vanaf woensdag in de winkels verkrijgbaar is. Klik hier voor de inhoud van nummer 19.
Kut Real oprotten, moet echt een verbod op dit soort zaken komen.
pi_58522782
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:56 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Lekker hoor martin.
Bij Jong Ajax heeft hij nog een aantal keer meegedaan, niet geheel onverdienstelijk, maar die man heeft z'n beste tijd gehad.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:02:26 #171
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522819
quote:

[..]

Lekker hoor martin.
Zo slecht is dit Van Martin niet, het heeft je niets gekost en jammer dat hij ook niets is maar dat kan je voor lief nemen.
pi_58522951
quote:

[..]

Lekker hoor martin.
Heeft Furby hem toch nog mooi een rondleiding kunnen geven door alle coffeeshops.
pi_58522977
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zo slecht is dit Van Martin niet, het heeft je niets gekost en jammer dat hij ook niets is maar dat kan je voor lief nemen.
het hele elftal omgooien als een verdediger geblesseerd is om Kuffour er niet in te hoeven brengen... dan heb je het slecht gedaan ja

het was gewoon om het publiek rustig te houden die een vervanger van Stam eisten. de meesten geilden op Kuffour z'n verleden.. ik wist wel beter. hopelijk hebben we geen salariskosten betaald.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:12:48 #174
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58522990
Wat deed die knakker van That's the Question eigenlijk in vak 412? Zit 'ie daar wel vaker ofzo?
pi_58523041
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Kut Real oprotten, moet echt een verbod op dit soort zaken komen.
Alleen maar goed dat Wes het ff uit ze hoofd praat, anders is ze carriere gelijk naar de tyfus.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:16:09 #176
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58523046
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:12 schreef Ruiseart het volgende:
Wat deed die knakker van That's the Question eigenlijk in vak 412? Zit 'ie daar wel vaker ofzo?
Die knakker zie ik elke week hier in Zoetermeer zijn boodschappen doen, hij zit wel vaker in de Arena ja.

Deze bedoel je toch?
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:17:11 #177
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58523067
Ik voel iets goeds opkomen, over goede tijden gesproken te hebben lijkt me nu nog voorbarig maar dat er binnen Ajax dingen aan het veranderen zijn daar kun je niet omheen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:19:30 #178
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58523105
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik voel iets goeds opkomen, over goede tijden gesproken te hebben lijkt me nu nog voorbarig maar dat er binnen Ajax dingen aan het veranderen zijn daar kun je niet omheen
Nu nog wat rode en witte spuitbussen voor de stoeltjes, plus wat cement om die gracht dicht gooien
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:26:45 #179
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58523204
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die knakker zie ik elke week hier in Zoetermeer zijn boodschappen doen, hij zit wel vaker in de Arena ja.

[ afbeelding ]
Deze bedoel je toch?
Ja die ja. Vond 'm zo'n bekende kop hebben
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:45:09 #180
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58523454
quote:
Heerenveen, Anderlecht, Standard Luik, Club Brugge en Ajax. Allemaal hebben zij interesse in de balvaardige linksbuiten van Westerlo, Nabil Dirar. Als het aan hem ligt, is de keuze zo gemaakt; '' Het wordt Club Brugge of Ajax. ''

“Ik denk dat ik de juiste stijl heb om voor Ajax te spelen”, klinkt het bij de jongeling. “Maar er zijn in België ook goede ploegen. Club Brugge of Ajax? Dat is voor mij hetzelfde. Bij beide ploegen kan ik veel progressie maken.” Naast Club Brugge hebben ook Anderlecht en Standard interesse in de diensten van de middenvelder. Maar als hij in België blijft, geniet blauw-zwart Dirars voorkeur, weet Bernt Evens.

“Het wordt Ajax of Club Brugge”, aldus Bernt Evens. “Dat heeft hij me zelf gezegd. Ik hoop alleszins dat ze in Brugge alle moeite doen om hem binnen te halen. Het zou ook voor mezelf aangenaam zijn. We zijn al goed op elkaar ingespeeld. Maar Luc Devroe zal nog wel enkele geldzakken uit zijn kluis moeten halen”, aldus de behendige linkspoot tegenover Voetbalkrant.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')