Hij buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Pas maar op, dalijk komt Bogarde ook terug met al die B's.
Voetbalt Rene van Rijswijk nog? Met zo'n topspits in de gelederen kun je Ursaiz ook wel weer overhalen nog een jaartje te blijven.quote:
Precies. Ik ben blij dat Danny weer terug isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat er weer Ajacieden Ajax gaan runnen en geen halve garen zakenmannetjes
Gezelligquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi nieuws dat de echte Ajacieden terugkeren bij de club.
Ik ga zaterdag trouwens eens kijken bij Twente-Ajax
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:16 schreef vliegende_olifant het volgende:
Nou, die gozer heeft volgende week zondag in ieder geval weer een reden om wat rondjes te rennen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Niet stiekem je Twente shirt aantrekken he?
Ik zeg strik eromheenquote:Leonardo onrustig door onzekerheid
Leonardo liet in Sportweek weten te denken aan een vertrek bij Ajax omdat hij zekerheid wil over de kans om aan spelen toe te komen. "Ik wil weten waar ik aan toe ben. De onzekerheid maakt me gek. Het lijkt me prachtig om met Van Basten te werken, maar dan moet ik wel aan spelen toekomen. Dit seizoen heeft me te weinig gebracht."
In de afgelopen winterstop klopten FC Utrecht en NEC bij Ajax aan voor de Braziliaan, maar Ajax wenste hem niet te laten gaan. "Jammer dat Ajax me afgelopen winterstop niet aan één van de twee geïnteresseerde Nederlandse clubs heeft verhuurd. Dan was ik nu verder geweest. Komend seizoen wordt bepalend voor mijn carrière."
Daas geen echte, dan gaat mijn voorkeur uit naar Bogarde of Reiziger en misschien Silooyquote:
Reiziger.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Daas geen echte, dan gaat mijn voorkeur uit naar Bogarde of Reiziger en misschien Silooy
quote:
Hij moet gewoon afwachten wat Marco doet.quote:
Zal vast niet het officiele contract zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef navigator het volgende:
Is Boeve niks als linksback?
Blind terug, goed nieuws, het begint er weer een beetje op te lijken.
Iemand filmpje gezien op Ajaxtv? Pen en contract worden half naar 'm toegegooid, beetje raar bij zoets officieels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |