abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58514659
Wat een nieuws!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58514673
Allemaal Ajacieden die de club gaan runnen, beter begin is er niet.
pi_58514693
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Nu alleen nog verdedigers en rood/witte stoeltjes en gooi dan ook de gracht maar dicht. We worden toch al op ons wenken bediend de laatste tijd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58514738
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58514740
Vervolg AD:
quote:
De 47-jarige Blind was eerder bij Ajax in dienst als speler (372 competitieduels), jeugdtrainer, hoofd opleidingen, manager spelerszaken en hoofdtrainer. Bij die laatste functie werd hij in 2006 ontslagen. Zijn voorganger Martin van Geel vertrekt omdat hij bevoegdheden moest inleveren. Bij Ajax krijgt de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten de belangrijkste stem in voetbalzaken. Het is nog niet bekend wanneer Blind in Amsterdam begint.

In zijn eerste en enige seizoen bij Sparta begon Blind met Gert Aandewiel als trainer. Deze moest al snel vertrekken wegens de tegenvallende prestaties.
pi_58514756
Dan gaat Van Basten de Ferguson rol dus toch niet vervullen. Ik vind het vaag.
pi_58514769
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Nu nog Keje Molenaar terug..
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:54:20 #58
51286 w00h00
Digital man!
pi_58514794

pi_58514838
VI meldt het nu ook, dus het is definitief
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:01:06 #60
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58514899
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Nashje het volgende:
Dan gaat Van Basten de Ferguson rol dus toch niet vervullen. Ik vind het vaag.
Ik vind het beter, iemand die tenminste hem nog gedeeltelijk halt toe kan roepen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:01:10 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58514904
BLIND !!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:03:22 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58514938
Danny Blind manager technische zaken AFC Ajax

AFC Ajax heeft met Sparta Rotterdam en Danny Blind overeenstemming bereikt over de overgang van Blind naar Ajax. De huidige technisch directeur van Sparta Rotterdam treedt per 15 mei 2008 bij Ajax in dienst als manager technische zaken.

Blind (46) neemt een aantal taken over van de kortgeleden bij Ajax vertrokken Martin van Geel. Hij gaat zich ondermeer bezighouden met de jeugdopleiding, de scouting en de aan- en verkopen. Met de aanstelling van Blind als manager technische zaken geeft Ajax verdere invulling aan het nieuwe organisatiemodel waarin Marco van Basten leiding gaat geven aan de gehele technische organisatie.

Blind tekent een contract met dezelfde afloopdatum als de nieuwe technische staf, namelijk 30 juni 2012. Ajax en Blind kennen samen een lange en succesvolle historie. De voormalige aanvoerder was 13 seizoenen contractspeler bij Ajax, daarin won hij vele (inter)nationale prijzen. Na zijn actieve loopbaan als voetballer is hij bij Ajax in dienst geweest als directeur spelersbeleid, trainer van de A1, hoofd jeugdopleiding en hoofdtrainer/coach van Ajax-1.

Marco van Basten: “Ik ben heel blij met de komst van Danny. Door het vertrek van Martin van Geel zouden erg veel zaken op mijn bord terechtkomen en ik wil mij kunnen focussen op het eerste elftal. Het was noodzakelijk dat er zo snel mogelijk iemand bij zou komen, want er zijn belangrijke maanden aangebroken bij Ajax die van invloed zijn op de komende seizoenen en ik heb mijn volle aandacht nodig bij het Nederlands Elftal. Met Danny komt er iemand die de ins en outs van deze wereld kent en die kwaliteit toevoegt aan ons team. Ik heb veel vertrouwen in hem. We hebben uitvoerig over de taakverdeling gesproken en ik kijk erg uit naar de samenwerking.”

Danny Blind: “Er zijn twee clubs in mijn leven die een belangrijke rol hebben gespeeld, Ajax en Sparta Rotterdam. Toen ik een contract als technisch directeur tekende bij Sparta Rotterdam voor de duur van 4 jaar was dat in de vaste overtuiging om dat contract ook uit te dienen. Toch hebben wij in het contract voorwaarden opgenomen die het mogelijk maken om naar Ajax te gaan wanneer die situatie zich zou aandienen. Ik heb de afgelopen periode met bijzonder veel plezier bij Sparta Rotterdam gewerkt maar deze aanbieding van Ajax kan ik simpelweg niet laten lopen.”

Ajax.nl
Gourmetten of steengrillen?
pi_58514947
Ik wou het net posten ja
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:06:03 #64
52871 Blight
Supersized.
pi_58514975
Blind. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58514987
quote:
,,Toch hebben wij in het contract voorwaarden opgenomen die het mogelijk maken om naar Ajax te gaan wanneer die situatie zich zou aandienen. Ik heb de afgelopen periode met bijzonder veel plezier bij Sparta Rotterdam gewerkt maar deze aanbieding van Ajax kan ik simpelweg niet laten lopen.”
Een woord: HELD!!
pi_58514995
Danny Blind
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58515018
Dit is toch alleen om z'm werkstraf uit te dienen, daarna gaat hij terug naar Sparta?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:10:27 #68
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58515021
Echt beter dit
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:14:43 #69
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58515066
Daaaaaaanny blindddd...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:15:50 #70
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58515075
Zat er wel een beetje aan te komen. Blind!

We moeten hem dus eigenlijk meer als uitbreiding van Marco's technische staf zien. De vacature waar Van Geel geen trek in had.
pi_58515085
pi_58515086
DANNY
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:21:37 #73
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_58515146
Danny Blind

Ajax begint Ajax weer te worden.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:23:29 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58515172

"Wie kent hem niet!"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58515243
Hij wordt dus de technische coordinator, prima zet van Ajax. Lijkt wel of ze naar Jack van Gelder hebben geluisterd zondag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')