Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
Stel dat Huntelaar vertrekt, wie wordt dan de nieuwe aanvoerder eigenlijk?
Denk niet dat Perez nog aan de bak komt onder Van Basten..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.
En dat baseer jij waar op?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk niet dat Perez nog aan de bak komt onder Van Basten..
Denk Stelenburg! Alhoewel een verlengstuk die echt op het veld staat meer voorkeur geniet...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.
Op het feit dat Perez niet de makkelijkste is, hij matig tot slecht speelt, dit seizoen niet elke wedstrijd speelt en ik denk dat Van Basten nog wel wat versterkingen haalt voor het middenveld. Misschien als Sulejmani komt dat die Perez' positie wel pakt. ZIjn iig genoeg redenen te bedenken waarom nietquote:
Hoe overleef je dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb al anderhalve maand alleen NL 1/2/3 dus mis veel van voetbal nu
Overigens zou het sowieso wel fijn zijn als er een beetje ervaring binnen de selectie blijft. Je hebt nu Perez en Gabri, Huntelaar als 'ie blijft. Misschien ook Stekelenburg dan. Je ziet aan AZ wat voor problemen gebrek aan hierarchie kan opleveren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk Stelenburg! Alhoewel een verlengstuk die echt op het veld staat meer voorkeur geniet...
Dat gun ik hem zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Gabri aanvoerder lijkt mij eigenlijk best logisch.
quote:Blind technisch directeur van Ajax
AMSTERDAM - Danny wordt de nieuwe technisch directeur van Ajax. Hij volgt in Amsterdam de opgestapte Martin van Geel op. Blind is nu nog technisch directeur bij Sparta. Later meer
Nu alleen nog verdedigers en rood/witte stoeltjes en gooi dan ook de gracht maar dicht. We worden toch al op ons wenken bediend de laatste tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Allemaal Ajacieden die de club gaan runnen, beter begin is er niet.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef w00h00 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)ecteur_van_Ajax.html
quote:De 47-jarige Blind was eerder bij Ajax in dienst als speler (372 competitieduels), jeugdtrainer, hoofd opleidingen, manager spelerszaken en hoofdtrainer. Bij die laatste functie werd hij in 2006 ontslagen. Zijn voorganger Martin van Geel vertrekt omdat hij bevoegdheden moest inleveren. Bij Ajax krijgt de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten de belangrijkste stem in voetbalzaken. Het is nog niet bekend wanneer Blind in Amsterdam begint.
In zijn eerste en enige seizoen bij Sparta begon Blind met Gert Aandewiel als trainer. Deze moest al snel vertrekken wegens de tegenvallende prestaties.
Nu nog Keje Molenaar terug..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Allemaal Ajacieden die de club gaan runnen, beter begin is er niet.
Ik vind het beter, iemand die tenminste hem nog gedeeltelijk halt toe kan roepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Nashje het volgende:
Dan gaat Van Basten de Ferguson rol dus toch niet vervullen. Ik vind het vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |