Omdat je dan 2 pingelaars hebt, beide linksbuiten (voor zover bekend bij mij)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Dreigende aanval en Suarez en Sulejmani hebben ook nog wel aardig overzicht.
Het is best space, dat 2 gasten op hetzelfde moment, een half uur na sluiten van de vorige, een nieuwe makenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
kiek moar naar de links deze is nummer 1151936 en die van jou was 1151937
Suarez speelt al een tijd als rechtsbuiten hoor ouwe, wat heb je gedronken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je dan 2 pingelaars hebt, beide linksbuiten (voor zover bekend bij mij)
Doodziek imoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is best space, dat 2 gasten op hetzelfde moment, een half uur na sluiten van de vorige, een nieuwe maken![]()
Soulread
Kheb al anderhalve maand alleen NL 1/2/3 dus mis veel van voetbal nuquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Suarez speelt al een tijd als rechtsbuiten hoor ouwe, wat heb je gedronken?
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
Stel dat Huntelaar vertrekt, wie wordt dan de nieuwe aanvoerder eigenlijk?
Denk niet dat Perez nog aan de bak komt onder Van Basten..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.
En dat baseer jij waar op?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk niet dat Perez nog aan de bak komt onder Van Basten..
Denk Stelenburg! Alhoewel een verlengstuk die echt op het veld staat meer voorkeur geniet...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.
Op het feit dat Perez niet de makkelijkste is, hij matig tot slecht speelt, dit seizoen niet elke wedstrijd speelt en ik denk dat Van Basten nog wel wat versterkingen haalt voor het middenveld. Misschien als Sulejmani komt dat die Perez' positie wel pakt. ZIjn iig genoeg redenen te bedenken waarom nietquote:
Hoe overleef je dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb al anderhalve maand alleen NL 1/2/3 dus mis veel van voetbal nu
Overigens zou het sowieso wel fijn zijn als er een beetje ervaring binnen de selectie blijft. Je hebt nu Perez en Gabri, Huntelaar als 'ie blijft. Misschien ook Stekelenburg dan. Je ziet aan AZ wat voor problemen gebrek aan hierarchie kan opleveren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk Stelenburg! Alhoewel een verlengstuk die echt op het veld staat meer voorkeur geniet...
Dat gun ik hem zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Gabri aanvoerder lijkt mij eigenlijk best logisch.
quote:Blind technisch directeur van Ajax
AMSTERDAM - Danny wordt de nieuwe technisch directeur van Ajax. Hij volgt in Amsterdam de opgestapte Martin van Geel op. Blind is nu nog technisch directeur bij Sparta. Later meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |