waarom heeft die gast een shirt van Brazilie aan??quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:00 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Moreno is wel een mooiboy, hij kan dus zo naar Ajax
Hij is een halve.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
waarom heeft die gast een shirt van Brazilie aan??
Hij is toch een Boliviaan.
In beide spelers die je nu noemt heeft ajax toch ook vermeende interesse gehad of niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:36 schreef denthemen het volgende:
Als Feyenoord die Spartaan wilt dan hoeven wij niet, dan is het dus een ruk speler. Soort van Castelen/Slory verhaal
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:34 schreef navigator het volgende:
Is die Maduro van Valencia niks voor Ajax?
Castelen klopt ja. Als ik eerlijk ben had ik die ook liever gezien dan Rommedahl.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
In beide spelers die je nu noemt heeft ajax toch ook vermeende interesse gehad of niet?
Klopt, maar toen Ajax ze niet goed genoeg bevond, hebben ze bij Feyenoord getekend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
In beide spelers die je nu noemt heeft ajax toch ook vermeende interesse gehad of niet?
Sowieso slechte zaak dat al die grotere clubs achter jeugdspelers aan zitten. Om die reden is Ajax haast verplicht om ze zo jong al een contract aan te bieden anders gaan ze wegquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuk verhaal van Wesley. Slechte zaak dat Real nu al achter Rodney aanzit. Goede zaak dat hij voorlopig nog wel even bij Ajax blijft.
Slaat helemaal nergens op idd. Zo vernietig je als Real zijnde de kleinere clubs, die leunen op hun jeugdopleidingquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sowieso slechte zaak dat al die grotere clubs achter jeugdspelers aan zitten. Om die reden is Ajax haast verplicht om ze zo jong al een contract aan te bieden anders gaan ze weg!
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, maar toen Ajax ze niet goed genoeg bevond, hebben ze bij Feyenoord getekend.
quote:De inkt van het tweejarige contract van Andwelé Slory bij Feyenoord is nog nauwelijks opgedroogd, of de Rotterdammers hebben al de interesse van Ajax moeten afwimpelen. Dat zegt de nieuwbakken trainer Bert van Marwijk vandaag in De Telegraaf.
quote:Castelen: "Ajax informeerde inderdaad naar me"
Romeo Castelen heeft in een vragenstuk met Sportweek te kennen gegeven dat Ajax afgelopen zomer geïnteresseerd was in zijn diensten. De aanvaller van Hamburger SV weigerde echter om de reden eerder Feyenoorder te zijn geweest, maar was desondanks gevleid door de belangstelling van de Amsterdammers.
"Martin van Geel heeft deze zomer inderdaad Rodger (Linse, Castelens zaakwaarnemer red.) gebeld", aldus de vleugelspeler. "Ik vond het van lef getuigen. Een Feyenoorder naar Ajax proberen te halen, dat doe je niet snel. Het streelde me. Bij Van Geel had ik altijd een goed gevoel. Ik sprak hem wel eens bij AZ en Willem II. Dat waren korte, maar warme gesprekjes. Ik vond alleen dat ik het niet kon maken. Ik ben dan wel in Amsterdam opgegroeid, maar de Feyenoordsupporters hebben mij heel veel gegeven. Als je dan overstapt naar de concurrent dan pleeg je bijna een soort verraad", aldus Castelen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:49 schreef Rejected het volgende:
Is David Beckham al genoemd?
Wat een goal maaktie hij laatst toch http://101greatgoals.magnify.net/item/JV4Q194HTRYJ41GT
Vergeten te ontbijten zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |