Dat verbaasde mij ook. Maar een medestudent gaat zelfs eerst afstuderen en dan nog eens zijn stage doen omdat hij die niet gehaald heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
eerst afstuderen en dan je minor? Dat dat mag..
Nou ja, ik had het liever gewoon zonder vertraging gedaan, maar ja, toch een verkeerde keuze gemaakt vorig jaar toen ik minors moest kiezen. Het is niet anders.quote:
Hier ook! Nouja, 23.6quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier is het 23.9 graden binnen, raar genoeg heb ik het koud
eenschquote:Mannen vinden kleine borsten geen punt
Uitgegeven: 6 mei 2008 13:24
Laatst gewijzigd: 6 mei 2008 13:26
NIEUWEGEIN - Vrouwen met een cup A of B kunnen opgelucht ademhalen: tweederde van de Nederlandse vrijgezelle mannen vindt kleine borsten ideaal. Kale mannen hoeven ook niet te vrezen dat zij heel hun leven single blijven: de helft van de vrijgezelle vrouwen vindt dat juist aantrekkelijk.
Novum
Dat blijkt dinsdag uit een Europees onderzoek onder 13.000 mannen en vrouwen van de datingsite Parship. De relatiebemiddelaar onderzocht onder singles de 'eisen' waaraan de ideale partner zou moeten voldoen.
Betrouwbaarheid is een van de belangrijkste kwaliteiten die men zoekt in een partner. De grootste afknappers onder Europese singles zijn roken en een slechte adem.
Snurken
De perfecte vrouw van de Europese vrijgezelle man is een echte dame met een hoog knuffelgehalte die niet langer is dan haar partner en bij voorkeur ook jonger dan hij. De Europese man is redelijk mild voor zijn toekomstige partner, 27 procent vind een snurkende vrouw best sexy.
Na de metroman en de überseksueel is voor de mannen nu de tijd van de retroseksueel aangebroken: de echte man mag zich weer laten zien.
In Noorwegen is deze trend al goed doorgedrongen. In het Scandinavische land hunkert 40 procent van de vrouwen naar een man met een goed behaarde borst.
Retroseksueelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
eensch
En ik hoef ook niet meer te vrezen voor kaalheid.. Was de tondeuze met standje 1 gister toch geen slecht plan
nee joh.. ten eerste is dat lange haar zo warm, ten tweede is het vervelend om elke keer weer in model te brengen en ten derde staat het mij niet eens zo heeeel slecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
RetroseksueelHeeft iedereen net zn borsthaar laten laseren moet het weer mannelijk worden
En Nico, standje 1??? Dat is zonde!!!![]()
retroseksueel.. wtf?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
eensch
En ik hoef ook niet meer te vrezen voor kaalheid.. Was de tondeuze met standje 1 gister toch geen slecht plan
Ik vind dat gewoon echt zonde. Ik vind mannen met haar leuker dan mannen met tondeuse.. Kijk wordt je gewoon kaal vanjezelf, no probl. maar met tondeuse vind ik zonde. Maar dat vind ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee joh.. ten eerste is dat lange haar zo warm, ten tweede is het vervelend om elke keer weer in model te brengen en ten derde staat het mij niet eens zo heeeel slecht.
Jij wilt liever plastic?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
retroseksueel.. wtf?
en kleine borsten.. tja, een A-cup is wel ERG schaars...
zolang het niet te nep eruit ziet heb ik liever een C-cup met siliconen dan een meid met A-cup.. maar dat is heel erg plastisch.. karakter enzo vind ik belangrijker.. we hebben het nu even over een identiek persoon..quote:
Dus als ze er bij jou ook plastic zouden kunnen instoppen zou je het ook doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zolang het niet te nep eruit ziet heb ik liever een C-cup met siliconen dan een meid met A-cup.. maar dat is heel erg plastisch.. karakter enzo vind ik belangrijker.. we hebben het nu even over een identiek persoon..
gelukkig is Lilly goed voorzien
/edit
mijn haar moet ook ff bewerkt worden met een tondeuse.. begint te lang te worden...
Dat kan hoor, ik krijg er mailtjes genoeg vanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus als ze er bij jou ook plastic zouden kunnen instoppen zou je het ook doen?
Dat is niet met plastic. Dat is met snijden enzo. Je kan volgens mij nog niet van een 2 naar een 20quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan hoor, ik krijg er mailtjes genoeg van![]()
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
Dat is niet met plastic. Dat is met snijden enzo. Je kan volgens mij nog niet van een 2 naar een 20
Ik ben er niet zo mee bezig eigenlijk, maar zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb geen last van een kleine pielemoos.. had ik dat wel gehad had ik er wel serieus over nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |