Als het erg warm is is de binnenstad inderdaad niet echt fijn. Maar aangezien ik de binnenstad wel redelijk ken (quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Londen met dit weer is overigens niet echt leuk.
Twee jaar geleden daar geweest met flinke warmte (afscheid Dennis Bergkamp) en dan wordt je niet vrolijk in de binnenstad van Londen. Veel smog en enorm broeierig...
Oh...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben met CD singles rippen nu pas bij de letter J...![]()
Behalve 2 Unlimited nog geen andere dubbele...
LOL krijgen we dat straksquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet als drugskoerier gezien wordt...
Vind het nog best snel gaan, je had er toch een paar duizend? En op zich voor jou een goede zaak dat je geen dubbele hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh...
Ben met CD singles rippen nu pas bij de letter J...![]()
Behalve 2 Unlimited nog geen andere dubbele...
Ben qua singles bijna op de helft...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het nog best snel gaan, je had er toch een paar duizend? En op zich voor jou een goede zaak dat je geen dubbele hebtHoewel ik me uiteraard aanbevolen houd
WTF? Zo laag?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het erg warm is is de binnenstad inderdaad niet echt fijn. Maar aangezien ik de binnenstad wel redelijk ken () wordt het voor mij eerder hangen op Primrose Hill dan zweten op Oxford Street
Hoewel er uiteraard ook geshopt gaat worden, de pond staat nu op 1,17 euro
![]()
Dat was eigenlijk mijn grootste angst vorige september naar New York. Zoals je toen hebt kunnen lezen werd ik hevig ziek in het vliegtuig en heb ik me sufgeslikt aan pillen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet als drugskoerier gezien wordt...
Oh wacht..van ponden naar euros krijg ik ¤1.26 per pond. Dat valt nog een klein beetje mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Zo laag?![]()
Dat was een half jaar geleden nog 1.30 of 1.50
Ik krijg deze week een lading ponden binnen en ik had me rijk gerekend![]()
Hopelijk alleen die ene...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Flamoes!!!
Probeer ik net de limited edition versie van Plastic Dreams van Jaydee te rippen, blijft de hele boel hangen...
Ik open de CD-reader en check de CD.
Achterkant helemaal mat uitgeslagen, net als de lak van een auto die heel lang in de zon staat bij de zee (zoals je in verre tropische oorden vaak ziet) en daardoor niet meer leesbaar...![]()
Dag CD...![]()
Vliegen... die lange vluchten van afgelopen week herinnerden mij er maar weer eens aan hoe vreselijk saai het is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen begint de spanning voor het vliegen toch wel toe te nemenHeb er echt ontzettend veel zin in om naar Londen te gaan maar vind het wel eng. Maar op zich is het al heel wat dat ik er nu pas zenuwachtig voor ben, normaal kan ik een week vantevoren niet slapen
![]()
DC was ook echt snikheet de laatste dagen. Dat mooie weer maakte Arlington wel weer iets mooier/indrukwekkender. klikquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Londen met dit weer is overigens niet echt leuk.
Twee jaar geleden daar geweest met flinke warmte (afscheid Dennis Bergkamp) en dan wordt je niet vrolijk in de binnenstad van Londen. Veel smog en enorm broeierig...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
Wat moet je in godsnaam met zo'n draaikont die niet weet wat ie wil.![]()
![]()
Er lezen bekenden mee, dus ik moet echt zo m'n mond houden.![]()
kun je je vliegangst en dat rare exje van jou niet gewoon omdraaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen begint de spanning voor het vliegen toch wel toe te nemenHeb er echt ontzettend veel zin in om naar Londen te gaan maar vind het wel eng. Maar op zich is het al heel wat dat ik er nu pas zenuwachtig voor ben, normaal kan ik een week vantevoren niet slapen
![]()
naar apotheek gaan en zo'n medicijnenpaspoort aanvragenquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
kun je je vliegangst en dat rare exje van jou niet gewoon omdraaiendus dat je zo over je ex denkt ^^ en zin hebt in vliegen
Deze zat in zo'n kartonnen hoesje/doosje waarvan je de voorkant als een boek open kan slaan en dan de CD meteen ziet zitten in een plastic houdertje.quote:
en wat is het nuquote:
ZOMFGquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha die Amerikanen zijn gek
http://www.local6.com/news/16169506/detail.html
Gevolgd door:quote:
Om half 10.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe laat vlieg je trouwens, MaJo?
Ik ga koken
Hehe was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
kun je je vliegangst en dat rare exje van jou niet gewoon omdraaiendus dat je zo over je ex denkt ^^ en zin hebt in vliegen
Oeh bestaat dat? Hmmm was er vanmiddagquote:naar apotheek gaan en zo'n medicijnenpaspoort aanvragen
ik heb heeeeerlijk in de zon gelegen vandaaghad officieel les, maar was herhaling van vorig jaar (toch handig, een minor aan je eigen opleiding volgen) en als je het al wist mocht je wegblijven
ben wel verbrand nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |