abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:06:32 #201
2018 PC eend
relativist
pi_59159755
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor jou een heel moeilijk verhaal zal worden. Je zit hier echt met de verkeerde intenties.
Ik heb nog wel wat leuke screenshots die een aardig beeld geven van hoe begaan jij daadwerkelijk bent met Fok! Welk boevennest wilde je uiroken? Iets over een Een Cordon Sanitaire rondom Fok?

Weet niet goed waar ik moet beginnen.
[ afbeelding ]
Had jij het laatst niet over users die geen leven hadden omdat ze nog steeds ex-miljonairs lopen af te zeiken

Caps maken van andere sites om dat users, als mosterd na de maaltijd, in te wrijven en ze zo zwart te maken, dan heb je pas echt een leven
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:12:16 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_59159891
Dus nu vind er overleg plaats en straks volgt de volgende ronde?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59159904
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:12 schreef APK het volgende:
Dus nu vind er overleg plaats en straks volgt de volgende ronde?
Vermoedelijk op zoek naar teksten op diverse fora..
pi_59159954
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Song teksten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:19:36 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_59160047
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ach, ik denk dat dit het enige misselijke dreigementje was dat ze maanden geilend bewaard hebben.
Ik vind het een losse flodder, maar wel weer een nieuw dieptepunt na het lekken van privé-info en het maandenlang doorzeiken over iemands vermeende leeftijd.
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 00:26:34 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59160187
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Song teksten
Ze hebben 'm niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59160239
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef willem-jozef het volgende:

het is allemaal wat preciezer te benoemen (dsm-4r ), maar dat zal dan weer niet mogen.

in ieder geval: het wordt me een beetje te veel en ik word er emo van
Volgens mij zijn het typetjes die, als ze je adres weten, langskomen om de ruiten in te gooien.....Zit nu te denken aan het adres van een vervelende oude buurman......
pi_59160331
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze hebben 'm niet.
Deze hebben ze wel....

Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 00:37:53 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59160406
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Deze hebben ze wel....

Ach ja, we doen het ons zelf aan allemaal. Beluister deze van Bob Dylan maar eens.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59160579
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach ja, we doen het ons zelf aan allemaal. Beluister deze van Bob Dylan maar eens.

Gedaan, en nu
Je hebt vast wel meer in petto.....of laat je het hier maar bij....
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 01:05:27 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59160784
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gedaan, en nu
Je hebt vast wel meer in petto.....of laat je het hier maar bij....
Ben er laat in gevallen, zie al lezend eigenlijk weinig verschil in postgedrag, van mensen die elkaar zaken voor de voeten werpen maar allemaal hetzelfde doen. Wie heeft 'gelijk'? Effe niet zo'n zin in. Vond je de inzending van 'jouw land' Roemenië mooi, op het laatste ESF, of kunnen we elkaar daar ook niet in viinden?

vrijdag 6 juni 2008 @ 01:14:28 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_59160924
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:05 schreef Gert het volgende:

Zie al lezend eigenlijk weinig verschil in postgedrag, van mensen die elkaar zaken voor de voeten werpen maar allemaal hetzelfde doen.
pi_59161161
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben er laat in gevallen, zie al lezend eigenlijk weinig verschil in postgedrag, van mensen die elkaar zaken voor de voeten werpen maar allemaal hetzelfde doen. Wie heeft 'gelijk'? Effe niet zo'n zin in.
Ik vraag je toch, je bent er immers voor aangetrokken, om als je er nu geen zin in hebt, het dan morgen eens te bekijken. Misschien dat je dan enig verschil kunt ontdekken. Ik neem aan dat je toch nog een beetje geloofwaardig wil zijn......
quote:
Vond je de inzending van 'jouw land' Roemenië mooi, op het laatste ESF, of kunnen we elkaar daar ook niet in viinden?
Ja, daar vinden we elkaar......en ik adviseer je om er binnenkort eens te gaan kijken. Sla dan vooral de Maramures niet over
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 01:53:16 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59161411
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vraag je toch, je bent er immers voor aangetrokken, om als je er nu geen zin in hebt, het dan morgen eens te bekijken. Misschien dat je dan enig verschil kunt ontdekken. Ik neem aan dat je toch nog een beetje geloofwaardig wil zijn......
Zie nog steeds weinig verschil.. Maar OK, morgen nog eens bekijken.
En Maramures sraat op het verlanglijstje.
pi_59161592
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Zie nog steeds weinig verschil.. Maar OK, morgen nog eens bekijken.
En Maramures sraat op het verlanglijstje.
Mocht je het morgen niet kunnen ontdekken, geef dan maar even een gil, ik help je wel met zoeken....... 't is ook best lastig te ontdekken
pi_59163606
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mocht je het morgen niet kunnen ontdekken, geef dan maar even een gil, ik help je wel met zoeken....... 't is ook best lastig te ontdekken
En toch, ik zie het ook écht aan beide kanten gebeuren. Dan kunnen we elk bericht wel gaan opzoeken en dan?
Dan hoop jij dat er iemand geband wordt want dat lost wat op? 2 Opties wat mij betreft, of jullie laten elkaar met rust. Geen waarschuwingen meer, iedereen vliegt eraf wanneer die scheldt of om een ban gaat vragen.
Optie 2, we lossen dit voor eens en altijd op als volwassen mensen. Desnoods op msn en dan wordt het normaal en volwassen besproken. Het zal wel optie 1 worden maar mijn gevoelige kant kiest voor optie 2.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 09:24:45 #217
137949 Disana
pi_59164301
Mijn optie is negeren.

Al zo'n jaar lang zie ik mijn naam betrokken worden bij zaken waaraan ik part noch deel heb, zo ook hier weer:
[DGK FB #20] Feedback, zou dit de laatste zijn?

Ik weiger in wat voor vorm dan ook in contact te treden met iemand die dergelijke insinuaties blijft uiten en mij daarnaast een 'vuile loopse teef' noemt.

Het is niet mijn probleem als men meent intriganten of onruststokers hier een plekje te moeten gunnen.
pi_59166159
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:24 schreef Disana het volgende:
Mijn optie is negeren.

Al zo'n jaar lang zie ik mijn naam betrokken worden bij zaken waaraan ik part noch deel heb, zo ook hier weer:
[DGK FB #20] Feedback, zou dit de laatste zijn?

Ik weiger in wat voor vorm dan ook in contact te treden met iemand die dergelijke insinuaties blijft uiten en mij daarnaast een 'vuile loopse teef' noemt.

Het is niet mijn probleem als men meent intriganten of onruststokers hier een plekje te moeten gunnen.
Speel nou niet de vermoorde onschuld, Disana. Of zat jij gisteravond niet in een topic te klieren met je aanstellers? Iets zegt me dat je er wel degelijk problemen mee hebt.

Nu, voor allemaal..
Ik vind het zo'n kinderachtig gezeik steeds. De één is nog roomser dan de andere. Waar hebben we het in godsnaam over en waarom zou ik hier in jezusnaam als een juf straf uitdelen? Dit speelkwartiergedrag komt me mijn strot uit. Is het niet hier dan merk ik het elders wel. Ik verbaas me bijna dagelijks hoe dit gespeeld wordt. Mijn wenkbrauwen zitten inmiddels bij mijn haargrens, broek hangt op de enkels en mijn mond is mijn kin voorbij. Behalve dat ik het kinderachtig vind, begin ik het verontrustend te vinden.

Oh en dan de opmerkingen dat dit forum maar op slot moet. Je hoeft hier niet te zijn en al lijkt het misschien niet zo, dit forum draait om meer mensen dan alleen jullie. Sterker nog, er zijn mensen die het hier gewoon leuk hebben. Ja, ze zijn er.

Ik ben er wel klaar mee ook.
Go hard or go home
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:45:28 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59166194
quote:
Mijn wenkbrauwen zitten inmiddels bij mijn haargrens, broek hangt op de enkels en mijn mond is mijn kin voorbij.
Pics or it didn't happen!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 10:51:13 #220
137949 Disana
pi_59166354
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Speel nou niet de vermoorde onschuld, Disana. Of zat jij gisteravond niet in een topic te klieren met je aanstellers? Iets zegt me dat je er wel degelijk problemen mee hebt.
Natuurlijk, ik maak twee opmerkingen tegen Soury, en dat springt er weer uit.

Komt het wel eens bij je op dat anderen het ook zat worden? Of is dat gevoel aan jou voorbehouden.
pi_59166989
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik maak twee opmerkingen tegen Soury, en dat springt er weer uit.

Komt het wel eens bij je op dat anderen het ook zat worden? Of is dat gevoel aan jou voorbehouden.
Ik lees dagelijks dat mensen het zat zijn dus ergens gaat er af en toe wel een bel rinkelen. Dat dagelijks is al een tijdje aan de gang dus nu vind ik dat ik het ook mag ventileren.

Maar voordat dit zo'n gebed zonder einde gaat worden. Wat ik al zei, ik ben er klaar mee. Jullie negeren elkaar maar.

Cc, snoertje kwijt!
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 11:20:52 #222
137949 Disana
pi_59167139
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik lees dagelijks dat mensen het zat zijn dus ergens gaat er af en toe wel een bel rinkelen. Dat dagelijks is al een tijdje aan de gang dus nu vind ik dat ik het ook mag ventileren.

Maar voordat dit zo'n gebed zonder einde gaat worden. Wat ik al zei, ik ben er klaar mee. Jullie negeren elkaar maar.

Cc, snoertje kwijt!
En ondertussen staat die valse beschuldiging van Nmns hierboven nog steeds.

Kennelijk loont het vaak op de gele driehoek te klikken. Dan krijg je de omgekeerde wereld.
pi_59167769
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:43 schreef noekje het volgende:

[..]

En toch, ik zie het ook écht aan beide kanten gebeuren. Dan kunnen we elk bericht wel gaan opzoeken en dan?
Dan hoop jij dat er iemand geband wordt want dat lost wat op? 2 Opties wat mij betreft, of jullie laten elkaar met rust. Geen waarschuwingen meer, iedereen vliegt eraf wanneer die scheldt of om een ban gaat vragen.
Optie 2, we lossen dit voor eens en altijd op als volwassen mensen. Desnoods op msn en dan wordt het normaal en volwassen besproken. Het zal wel optie 1 worden maar mijn gevoelige kant kiest voor optie 2.
Mogguh Noek,
Er hoeft van mij niemand geband worden al zou dat niet vreemd zijn om het wel te doen, er zijn er in het verleden immers geband voor minder en zou passen binnen de Fok policy zoals die hier al een hele tijd wordt toegepast.

Ieder weldenkend mens ziet dat er sprake is van het bij voortduring op de korrel nemen van ondergetekende en daarnaast zo af en toe van nog een paar mensen. Als je stelt dat het van twee kanten komt, dan kijk je naar de reactie op de actie, het logische gevolg.

Gisteren heb ik bij mijn weten geen onvertogen woord gezegd, maar het was toch voldoende om mij een infuus met onkruidverdelger toe te wensen. 't Kan zijn dat je het normaal vindt, ik vind dat niet zo heel normaal. Net zoals ik het geheugensteuntje van Tipsch niet normaal vind, het plaatsen van data van een andere site van zes maanden geleden. Nog vreemder vind ik het dat al die teksten blijven staan. Ik kan zo een handvol feiten opnoemen die gepasseerd zijn en waar ik mee geconfronteerd werd, zonder dat er enige aanleiding voor was en die ver over de schreef waren. En alles passeert zonder gevolgen, ze krijgen vrij spel. Dat kun je natuurlijk weerleggen, maar er zijn meerdere mensen die er exact zo over denken.

Over je opties:
2. Heb ik meerdere malen geprobeerd, maar de dames zitten schijnbaar zo vol met rancune dat daar geen voedingsbodem voor is, getuige ook de reacties van Lobasca destijds en haar handelen van de laatste maanden plus de reactie van Disana van nu.
1. Doe maar, maar doe het dan ook! Ook bij het op afstand zuigen, bij het niet direct maar indirect lopen te emmeren.
pi_59168048
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mogguh Noek,
Er hoeft van mij niemand geband worden al zou dat niet vreemd zijn om het wel te doen, er zijn er in het verleden immers geband voor minder en zou passen binnen de Fok policy zoals die hier al een hele tijd wordt toegepast.

Ieder weldenkend mens ziet dat er sprake is van het bij voortduring op de korrel nemen van ondergetekende en daarnaast zo af en toe van nog een paar mensen. Als je stelt dat het van twee kanten komt, dan kijk je naar de reactie op de actie, het logische gevolg.

Gisteren heb ik bij mijn weten geen onvertogen woord gezegd, maar het was toch voldoende om mij een infuus met onkruidverdelger toe te wensen. 't Kan zijn dat je het normaal vindt, ik vind dat niet zo heel normaal. Net zoals ik het geheugensteuntje van Tipsch niet normaal vind, het plaatsen van data van een andere site van zes maanden geleden. Nog vreemder vind ik het dat al die teksten blijven staan. Ik kan zo een handvol feiten opnoemen die gepasseerd zijn en waar ik mee geconfronteerd werd, zonder dat er enige aanleiding voor was en die ver over de schreef waren. En alles passeert zonder gevolgen, ze krijgen vrij spel. Dat kun je natuurlijk weerleggen, maar er zijn meerdere mensen die er exact zo over denken.

Over je opties:
2. Heb ik meerdere malen geprobeerd, maar de dames zitten schijnbaar zo vol met rancune dat daar geen voedingsbodem voor is, getuige ook de reacties van Lobasca destijds en haar handelen van de laatste maanden plus de reactie van Disana van nu.
1. Doe maar, maar doe het dan ook! Ook bij het op afstand zuigen, bij het niet direct maar indirect lopen te emmeren.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van het feit dat deze actie van jou precies aangeeft hoe jij in elkaar steekt (heel laag), staat in die paste van je precies hoe ik er over dacht en nog steeds over denk.....

Anyway, thnx voor die reminder.......
De rest gaat direct naar Danny. Over een oproep tot een Cordon Sanitaire rondom Fok, "uitroken dat boevennest". Het zegt ruim voldoende over jouw intenties om de goede vrede onder ons bewust te verstoren. Wat jij met Noekje over de MSN bespreekt, is dan al niet meer zo interessant.
pi_59168121
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

[..]

De rest gaat direct naar Danny. Over een oproep tot een Cordon Sanitaire rondom Fok, "uitroken dat boevennest". Het zegt ruim voldoende over jouw intenties om de goede vrede onder ons bewust te verstoren. Wat jij met Noekje over de MSN bespreekt, is dan al niet meer zo interessant.
bizar is het wel, maar succes ermee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')