Wat zit jij nu eng te stoken man. Ik heb nog nooit met Nmns op Msn gezeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
[..]
De rest gaat direct naar Danny. Over een oproep tot een Cordon Sanitaire rondom Fok, "uitroken dat boevennest". Het zegt ruim voldoende over jouw intenties om de goede vrede onder ons bewust te verstoren.Wat jij met Noekje over de MSN bespreekt, is dan al niet meer zo interessant.
Je suggereert net iets anders. Ik hoor je en passant overigens helemaal niet over bewust geplaaste onzin door wj, nmns, apk of überstoker pc eend. Bewust? Het zijn 4 of 5 mensen waar jullie het voor doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zit jij nu eng te stoken man. Ik heb nog nooit met Nmns op Msn gezeten.
Ffs,ga gewoon eens sporen met z'n allen.
OMG.quote:
Nee. Het is ziek, achterbaks en misselijkmakend om dat soort uitspraken te doen op een ander forum dat bovendien een sterke band heeft met Fok!.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:16 schreef APK het volgende:
[..]
OMG.
Dat is ironische beeldspraak van 6 maanden geleden.
Fok draait nog, maar het kraakt idd door de terroristische acties van NMNS.![]()
Pfff.
ziek, achterbaks en misselijkmakend.
Het is niet een besloten forum, dus de betreffende personen en freelance NSB-ers kunnen gewoon meelezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef tipsch het volgende:
Nee. Het is ziek, achterbaks en misselijkmakend om dat soort uitspraken te doen op een ander forum dat bovendien een sterke band heeft met Fok!.
Was ik dat niet toevallig?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
Oh en dan de opmerkingen dat dit forum maar op slot moet. Je hoeft hier niet te zijn en al lijkt het misschien niet zo, dit forum draait om meer mensen dan alleen jullie. Sterker nog, er zijn mensen die het hier gewoon leuk hebben. Ja, ze zijn er.![]()
Welke onzinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je suggereert net iets anders. Ik hoor je en passant overigens helemaal niet over bewust geplaaste onzin door wj, nmns, apk of überstoker pc eend. Bewust? Het zijn 4 of 5 mensen waar jullie het voor doen.
Ik ga zo een lekker potje tennissen. Doe jij je Yoga nog iedere dag?
Nergens want het is klaarquote:
Rustig maarquote:
Ik schrok en bond gelijk inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef yvonne het volgende:
En eik gebruik ik dienooit
Stond wel stoer voor een keer.
Zeg hela, ik was in deze slechts uiterst vermakelijk en hilarisch hè.quote:
Yep vandaar .. Een raket voor jou dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:49 schreef APK het volgende:
Ja, lekker met al die kleurstoffen en E-nummers, gaan de kleuters weer helemaal los.
quote:
Anders had ik dat allang persoonlijk aan danny gemeldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg hela, ik was in deze slechts uiterst vermakelijk en hilarisch hè.![]()
Ik heb geen onvriendelijk woord getiept.
Neem van beiden éénquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Soury het volgende:
Nou voor alle oververhiite personen take your pick.. Tis Perenijs of Raket.
Ik hou niet zo van dat softe gedoe.
Er zijn er twee verdwenen sinds de pic dus er is genoeg![]()
[ afbeelding ]
Sjesus ik doe niet aan politiek gedoequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem van beiden één![]()
Wat is het idee achter de sortering, raketjes links en die perenzooi rechts?
Dit is FBquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:12 schreef Dementor het volgende:
Ik wil wat zeggen maar dan riskeer ik een ban, dit is toch feedback?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |